"Just Because I'm Paranoid Doesn't Mean They' re Not Out to Get Me".quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:00 schreef Q.E.D. het volgende:
(..)
Het aanhangen van complottheorieën, vooral met betrekking tot de eigen persoon, is een psychiatrisch symptoom, bijvoorbeeld van paranoia.
(...)
Vind je dat grappig.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:50 schreef Ticker het volgende:
He, kunnen we weer opnieuw de 'kopstukken' van Al-Qaida oppakken of opblazen!
Ja want er zijn telkens weer 'nieuwe' kopstukken.. t'is toch gewoon gelul.quote:

quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:10 schreef Ticker het volgende:
2 hele sterke filmpjes!
[ afbeelding ]
Verpulverd tot stof!
Beter laat dan nooit!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:26 schreef ToT het volgende:
[..]Nu je het zo ziet,ziet het er idd wel bizar uit!
Hoe kom je erbij dat dit de enige zouden zijn?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:28 schreef Amos_ het volgende:
Met enkel explosieven daar op die plekken krijg je een gebouw niet naar de grond...
Hell no! De terroristen hebben die echt niet geplaatst.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:33 schreef Amos_ het volgende:
Ik kom dan toch terug op mijn theorie van > waarom moeilijk als het makkelijk kan
Het kan een failsafe zijn, mochten de vliegtuigen niet genoeg zijn geweest, maar dan nog, dan kan dat ook door 'de terroristen' zijn geplaatst.
Want?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:34 schreef Ticker het volgende:
[..]
Hell no! De terroristen hebben die echt niet geplaatst.
Hoe konden die ongezien een geheel gebouw bezetten en voorzien van bommen?quote:
Symbologie.. (2 torens.. die eruit zien als 11.. 9/11.. flight 11.. ) maar dat is weer een ander verhaal waar ik hier niet verder op inga.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:35 schreef Amos_ het volgende:
Dat maakt verder niet uit "wie" het zijn, maar het gaat er meer om, waarom zo moeilijk doen
Dan hadden ze die torens ook mooi in pentagram vorm kunnen laten crashen, als ze dan toch zo ingewikkeld bezig zijn.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:37 schreef Ticker het volgende:
[..]
Symbologie.. (2 torens.. die eruit zien als 11.. 9/11.. flight 11.. ) maar dat is weer een ander verhaal waar ik hier niet verder op inga.
Welkom in de Nieuwe Wereld Orde, waar religie nog steeds de hoofdrol speelt.
Dat is niet het punt geweest. Maar zoals ik zeg ik ga het niet te moeilijk maken.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:38 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Dan hadden ze die torens ook mooi in pentagram vorm kunnen laten crashen, als ze dan toch zo ingewikkeld bezig zijn.
Lol bedoel je dat het pentagon niet de vorm van het pentagram heeft?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:43 schreef Amos_ het volgende:
Dat iets klinkt als...Dat is geen constante factor natuurlijk, omdat het in onze 'taal' zo klinkt is het geen universele waarheid.
Ach, bottom line is vrij simpel > money makes the world go round
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |