op de vraag van jop aan zijn ma, quote: mama hoe kom ik over op tv ( met een duh erachter , want die jongen zit eruit als de bil van en varken!) had zijn moeder (dat overigens net als zoonlief praat duh) moeten zeggen "jochie je komt nog dommer over dan je in werkelijkheid bent,en praat niet over seks., alsof je dat ooit hebt gehad ok?
quote:
op 02-25-2000 om 11:40 AM schreef erich het volgende:
Waarom!!! waarom kijk naar deze shit. Dat is wat ik me elke keer weer afvraag als ik elke dag precies om kwart voor 7 voor de buis zit?? en na lang nadenken kwam ik op het antwoord, na een aflevering "de bus" voel ik mezelf zo goed, normaal en knap want wat er word vertoond allemaal!! WAT EEN LELIJKE MENSEN EN DOM!!!
OM JE DOOD TE LACHEN VOORAL WILLEKE, JOP, EN NATUURLIJK NIET TE VERGETEN SEKI, HIJ HAD DE ROL VAN ROBERT DE NIRO IN ANALYZE THIS MOETEN KRIJGEN, gefrustreerde,en als hij, het miljoen wint, mag sbs6 dit best omzetten in psychiaters en psychologen, daar heeft hij meer aan (levenslange praatsessies)
om over willeke maar te zwijgen want, een vrouw die met d'r schoenen over het bed loopt bah van en man verwacht je nog zoiets, en dan dat gezannik de hele tijd hou toch je bek, met je neppe huil! weet je sommige mensen huilen heel mooi en wekken daardoor meedelij op maar bij haar werkt het trucje omgekeerd zodra je de eerste snik snerpend in je oren hoort, wil je haar alleen maar slaan en wegtrappen!op de vraag van jop aan zijn ma, quote: mama hoe kom ik over op tv ( met een duh erachter , want die jongen zit eruit als de bil van en varken!) had zijn moeder (dat overigens net als zoonlief praat duh) moeten zeggen "jochie je komt nog dommer over dan je in werkelijkheid bent,en praat niet over seks., alsof je dat ooit hebt gehad ok?
volgens mij ben je gewoon jaloers. ik vind het een leuk programma en leuke mensen, je moet het maar durven.
quote:
op 02-25-2000 om 03:02 PM schreef Priscella het volgende:
Nou ik vond het anders leuk om te lezen...
Ik niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |