1. Dit is niet gebeurdquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
TS kwam thuis en ging zijn mail checken
Toen zag ik dat ik een nieuw bericht via hyves had ( hyves!!
)
Dus ik kijk dat bericht, is het van een of ander meisje dat ik niet ken, het was iets van:
Ik zag je vandaag in de file staan en vond je zo lief naar me lachen !
Ik durf het bijna niet te vragen, maar mag ik je nummer?
Je nummer heb ik trouwens gevonden via de stickers (van mijn bedrijf) op de auto, waarop ik heb gezocht op hyves...
Klacht: bovengenoemde kansloze actie van meisje uit de file...
Ik heb een vriendinquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:43 schreef o.us het volgende:
Als zij lekker is en zij bereid is om te neuqen zie ik het probleem niet zo. Daarmee is dit een kutklacht.
Nee, midden in de file uit je auto stappen om een neukertje te hosselen is slim.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:42 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Uit privacy redenen ga ik geen hyves op pics posten hier...
Ze was wel een ietsje boven gemiddeld knapdaarom snap ik niet dat ze zo'n achterlijke actie maakt
quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:44 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nee, midden in de file uit je auto stappen om een neukertje te hosselen is slim.
Ha, dat betekent dat ze de verkeerde te pakken heeft.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:44 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik heb een vriendin
Voor de rest kan ik ook echt niet herinneren dat ik lief gelachen heb naar iemand, al helemaal niet in de file want dan kijk ik altijd zwaar sip
Nee, maar genoeg andere gasten tochquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:47 schreef Brad het volgende:
Ze had je moeten klem rijden om je je nummer te vragen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |