Omdat het anders nóg roder wordt en het nóg meer gaat jeuken.quote:
quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:28 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Omdat het anders nóg roder wordt en het nóg meer gaat jeuken.
- Boven de wasbak gaan staan met je kopquote:
Water in je ogen gooien?quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:31 schreef rozenijlpaard het volgende:
[..]
- Boven de wasbak gaan staan met je kop
- Waterkraan opendraaien
- Koud
- Water in je handen nemen
- Water in je ogen gooien
- Geirriteerde ogen voelen beter
Zo, dat was toch niet zo moeilijk?
Stoer!quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:32 schreef ynuhh het volgende:
Ik wreef net in m'n ogen nadat ik de pepers gesneden had.
xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xDquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:33 schreef GimmeGore het volgende:
ik ken het xD
daarom ga ik nu maar eens oogdruppels van de oogarts in mn oog gooien
Sorry, ik dacht dat je meer dan twee hersencellen nodig had om van dit forum gebruik te mogen maken.quote:
x'D!!quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:36 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD
Denk jij ?quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:36 schreef rozenijlpaard het volgende:
[..]
Sorry, ik dacht dat je meer dan twee hersencellen nodig had om van dit forum gebruik te mogen maken.
Hey, ik geef alleen maar een logische tip waar je nog niet aan leek te hebben gedacht, doe dan niet alsof ik je daarnet in je kont heb gepakt.quote:
Ja, dat was een bazenopmerking, want dat is ook exact wat ik altijd doe bij een geirriteerd oog. Daarna gaat het veel beter, als je er niet meer aankomt..quote:
Just pleejinwitchaquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:43 schreef rozenijlpaard het volgende:
[..]
Hey, ik geef alleen maar een logische tip waar je nog niet aan leek te hebben gedacht, doe dan niet alsof ik je daarnet in je kont heb gepakt.
En ja, ik had eigenlijk "tegen je ogen" moeten zeggen ipv "in je ogen". Eat me
Dat isslecht!quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:31 schreef rozenijlpaard het volgende:
[..]
- Boven de wasbak gaan staan met je kop
- Waterkraan opendraaien
- Koud
- Water in je handen nemen
- Water in je ogen gooien
- Geirriteerde ogen voelen beter
Zo, dat was toch niet zo moeilijk?
Heel heel vroeger had ik ook keer veel zand in mn oogsjes, dat deed heev veel pijnquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:05 schreef PalmRoyale het volgende:
Had niet zolang geleden krentebaard wat op m'n rechter oogleden begon waardoor er ook bacterieen in m'n ogen waren gekomen. Prikte als de ziekte, alsof ik een oog vol zand had.
Waarom is dat volgens jou slecht dan?quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:04 schreef fs180 het volgende:
[..]
Dat isslecht!
Ga naar de drogist en haal een flesje lenzenvloestof, kun je wel mee uitspoelen
Heb je daar ook meer informatie over, want dit is de eerste keer dat ik dit hoorquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:20 schreef fs180 het volgende:
Omdat water niet in je oog hoort (hahaha in je oog.. NEE ) water in je oog irriteert ook.
nee. maar druppel maar water in je ogenquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:22 schreef rozenijlpaard het volgende:
[..]
Heb je daar ook meer informatie over, want dit is de eerste keer dat ik dit hoor
Met zachte lenzen op je ogen is het trouwens inderdaad wel slecht. Dat wel.
Gaat prima hoor, dat was de eerste oefening die ik moest doen voordat ik m'n lenzen kreegquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:10 schreef fs180 het volgende:
[..]
nee. maar druppel maar water in je ogen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |