Nee, ik heb gewone zachte maandlenzen van Pearlquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:04 schreef Buschetta het volgende:
Ben je zo'n emo met van die wolven lenzen ?
Beter heb je geen lenzen en ben je uber menschquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nee, ik heb gewone zachte maandlenzen van Pearl.
Mijn lichaam compenseert vanzelfsprekend het één en ander.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:07 schreef deepart het volgende:
[..]
Beter heb je geen lenzen en ben je uber mensch
quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:07 schreef zoalshetis het volgende:
zo heb ik ooit voor het gemak bij een vriendin (deel van identieke tweelingzus) gaatjes in haar oren laten piercen.
Een gespierde rechter arm?quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mijn lichaam compenseert vanzelfsprekend het één en ander.
toen pas snapte ik emquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:06 schreef __Saviour__ het volgende:
nou ja sommige blinden dragen een bril dus waarom geen lenzen!
ja? en waarom maken ze dan geen twee-kleuren bakjes.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:11 schreef MASD het volgende:
Wat als je zonder lenzen nauwelijks iets ziet? Als je ze dan in wil doen is het wel handig, zo'n stipje.
Die zijn er, ik heb er 1.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:13 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja? en waarom maken ze dan geen twee-kleuren bakjes.
Wat leuk!quote:
Kleurenblinde lenzendragersquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:14 schreef MASD het volgende:
[..]
Al is dat dan weer minder voor kleurenblinde mensen.
correct. lenzendragers zijn geen mensen eigenlijk.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kleurenblinde lenzendragers.
vraag jij het of zal ik het doen?quote:
daarom dat ze dus ook combi's als wit/blauw en wit/rood doenquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:14 schreef MASD het volgende:
[..]
Al is dat dan weer minder voor kleurenblinde mensen.
en je zou geen lenzen kunnen dragen als je kleurenblind bent omdat?quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kleurenblinde lenzendragers.
uh-oh.... voel je je aangesproken?quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:26 schreef Ra-z het volgende:
[..]
en je zou geen lenzen kunnen dragen als je kleurenblind bent omdat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |