Dat dus. Die lening zal blijven bestaan. je krijgt binnenkort ongetwijfeld meer info in de bus.quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:09 schreef Mortaxx het volgende:
Een andere bank zal die lening overnemen dus je moet het gewoon terugbetalen
Dat zal ook wel een van de knelpunten zijn voor banken bij een eventuele overname... Wie wil die kutcontracten overnemen...quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
De lening wordt overgenomen. Er is nog enige discussie of dat tegen exact dezelfde voorwaarden gaat. Kan me haast niet voorstellen.
Het lijkt me dat de contracten vooral voor de klant kutcontracten zijn, de geldverstrekker zal er vast niet slechter van worden (hooguit het risico op imagoschade als ze de leningen handhaven; kan me dus voorstellen dat ze de klanten aanbiedingen zullen doen die binnen hun eigen portfolio passen en daarbij overfinanciering voor lief nemen)quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat zal ook wel een van de knelpunten zijn voor banken bij een eventuele overname... Wie wil die kutcontracten overnemen...
Ik mag toch hopen dat het dan niet meer tegen een natte-vinger-rente gaatquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
De lening wordt overgenomen. Er is nog enige discussie of dat tegen exact dezelfde voorwaarden gaat. Kan me haast niet voorstellen.
Voor een gewone lening krijg je een aanbod van een andere bank.quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gewoon volhouden dat je dat geld nooit geleend hebt...quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:07 schreef Marseille het volgende:
Sorry als die vraag al gesteld is. Maar ik moet maandelijks een hoge rente aflossen, en een lening van zo'n 2000 euro terugbetalen. Hoe zit dat nu, aangezien DSB bank gevallen is?
De waarheid zal wel in het midden liggen. Deze gehaktstaafjosti's waren te hebberig (of dom) en daardoor niet kritisch genoeg, DSB (en de frisia's) waren te hebberig (en te sluw) en daardoor niet kritisch genoeg.quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:28 schreef Tha_Duck het volgende:
Als je in andere topics iets zegt over deze gehaktstaaf josti's (top woord Opa) dan ligt het opeens allemaal aan Dirk
W bos was zeer duidelijk, een overnemende partij moet de lening overnemen tegen dezelfde voorwaarden mag niet aan het contract sleutelen zonder toestemming van de lener.quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Lijkt mij dat juist dit soort leningen graag door andere banken worden overgenomen. Dit soort leningen kun je immers bij iedere bank afsluiten dus waarom zou een bank dit soort leningen niet willen overnemen als ze zelf ook dit soort leningen aanbieden?quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat zal ook wel een van de knelpunten zijn voor banken bij een eventuele overname... Wie wil die kutcontracten overnemen...
Cool, ik wil ook een hypo bij DNBquote:
voorwaarden...had ik erbij moeten zetten...quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Cool, ik wil ook een hypo bij DNB.
Dit is een regeling m.b.t. hypotheken, maar gaat volgens mij niet zomaar voor alle leningen en verplichtingen op...quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:32 schreef thefreakje het volgende:
[..]
W bos was zeer duidelijk, een overnemende partij moet de lening overnemen tegen dezelfde voorwaarden mag niet aan het contract sleutelen zonder toestemming van de lener.
jawel, bos zei van wel, en wellink knikte.quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:35 schreef eleusis het volgende:
[..]
Dit is een regeling m.b.t. hypotheken, maar gaat volgens mij niet zomaar voor alle leningen en verplichtingen op...
Die leningen zullen het probleem niet zijn. Die overgefinancierde hypotheken zullen niet snel bij iemand anders gepakeerd kunnen worden lijkt mij.quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |