abonnement Unibet Coolblue
  maandag 12 oktober 2009 @ 14:55:44 #1
242879 Onnoman
The On And Only
pi_73611215
In mijn huurcontract voor mijn woning is televisie inbegrepen, maar sinds dat wij (medebewoners) een "alles in een pakket" hebben van ziggo betalen we nu maandelijks (al vanaf februari 2007) voor televisie en internet in één.
Dus als het waren betalen wij elke maand dubbel voor televisie.

Heeft de huurstichting het recht om nog steeds maandelijks televisiekosten in rekening te brengen?
Want volgens Ziggo betaald de huurstiching al die tijd niet meer voor de televisiediensten.


wanneer ik de huurstiching bel, verwijzen ze telkens naar ziggo, echt asociaal word ik te woord gestaan door de huurstichting..
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_73611301
Stuur een aangetekende brief met een dwingende toon.
pi_73611405
Bij ons is het zo dat wij bij alles in 1 van Ziggo de kosten van de televisielijn nog steeds overmaken aan het kabelbedrijf zelf en de rest betalen wij dan aan Ziggo.

Maar als jullie zelf voor TV alleen betalen moet je het oplossen met de huurstichting.
pi_73611596
hoe is dit ontstaan? Waarom is er een pakket van Ziggo afgesloten als er al een televisiedienst was?

Waar je waarschijnlijk tegenaan loopt is, dat de woningbouw een contract heeft met een andere provider en korting krijgt. Daarom zullen ze niet genegen zijn om voor jullie meer te gaan betalen.
Als je wat meer verteld over het ontstaan van de situatie kunnen we waarschijnlijk met een beter advies komen, maar met wat ik nu weet kan ik alleen concluderen dat je Ziggo zou kunnen opzeggen en een internet only account nemen ergens....
pi_73612116
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 15:01 schreef Bastoenie het volgende:
Bij ons is het zo dat wij bij alles in 1 van Ziggo de kosten van de televisielijn nog steeds overmaken aan het kabelbedrijf zelf en de rest betalen wij dan aan Ziggo.
dat is een hele andere situatie....

Inderdaad met je verhuurder kortsluiten hoe en wat.
So we just called him Fred too
pi_73612171
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 15:07 schreef Flying_Phoenix het volgende:
Waar je waarschijnlijk tegenaan loopt is, dat de woningbouw een contract heeft met een andere provider en korting krijgt.
volgens mij is er geen 1 gemeente waar je meer dan 1 keuze hebt op de kabel...
pi_73612296
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 15:22 schreef Cothen het volgende:

[..]

dat is een hele andere situatie....

Inderdaad met je verhuurder kortsluiten hoe en wat.
Ja, maar TS moet dan wel even nagaan wat die betaald aan de huurstichting en wat zij betalen aan Ziggo. Misschien dat zij geld overmaken aan de huurstichting wat alleen voor het kabelrecht is
pi_73612332
Ik dacht dat televisie iets was voor de huurders en niet voor de huurstichting?
Hebben jullie me een beetje gemist?
pi_73612462
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 15:30 schreef nachtdier3 het volgende:
Ik dacht dat televisie iets was voor de huurders en niet voor de huurstichting?
Ligt eraan wat voor contract je aangaat.
  maandag 12 oktober 2009 @ 15:36:51 #10
242879 Onnoman
The On And Only
pi_73612572
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 15:07 schreef Flying_Phoenix het volgende:
hoe is dit ontstaan? Waarom is er een pakket van Ziggo afgesloten als er al een televisiedienst was?

Waar je waarschijnlijk tegenaan loopt is, dat de woningbouw een contract heeft met een andere provider en korting krijgt. Daarom zullen ze niet genegen zijn om voor jullie meer te gaan betalen.
Als je wat meer verteld over het ontstaan van de situatie kunnen we waarschijnlijk met een beter advies komen, maar met wat ik nu weet kan ik alleen concluderen dat je Ziggo zou kunnen opzeggen en een internet only account nemen ergens....
televisie over de kabel wordt in mijn stad volgens mij alleen maar aangeboden door ziggo, en het is onmogelijk om in welke bestaande huis dan ook 2 televisie abonnementen te hebben op kabel
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_73613667
Dan noch kan het zijn dat zij een overeenkomst hebben met Ziggo die wel ruimte laat voor de tv en niet voor het internet.... het lijkt mij dat degene die het "2 in 1" pakket heeft besteld bij de Ziggo, iets afneemt wat ie niet nodig heeft.... dus herhaalde vraag: hoe is het ontstaan?
pi_73613817
Wij hadden dit ook tot begin deze maand in de huur. Maar aangezien ik een schotel had dus overbodig. Je kan je woningstichting een brief sturen dat je er vanaf wilt.
pi_73614381
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 15:36 schreef Onnoman het volgende:

[..]

televisie over de kabel wordt in mijn stad volgens mij alleen maar aangeboden door ziggo, en het is onmogelijk om in welke bestaande huis dan ook 2 televisie abonnementen te hebben op kabel
Betaald de huurstichting dan niet alleen het geld voor de kabelexploitant? Aangezien Ziggo via de kabel gaat, met een schotel is het weer een ander verhaal dan maak je geen gebruik van de kabel meer.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')