Dit is een man die het snapt!quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:46 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Dat dus. Meer hippiemuziek willen we!
Ik ga al naar Sunn O))) in brewtrecht...quote:Op maandag 19 oktober 2009 09:36 schreef lifeblind het volgende:
Gaan er hier morgenavond nog mensen naar The Gates Of Slumber + Lord Vicar in de Little Devil in Tilburg eigenlijk?
Ook bij SUNN O))) aanwezig. Als dat uitverkocht was was ik wel naar Lord Vicar gegaan. Heb gisteren nog gewoon tickets kunnen bestellen. Dus zal wel niet uitverkopen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 09:36 schreef lifeblind het volgende:
Gaan er hier morgenavond nog mensen naar The Gates Of Slumber + Lord Vicar in de Little Devil in Tilburg eigenlijk?
Die ga ik zometeen eens een goede flinke stevige luisterbeurt gevenquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:11 schreef trebremmit het volgende:
Deze maand komt het nieuwe album van Fu Manchu uit, Signs of Infinite Power.
[ afbeelding ]
5ive is erg goed ja. Ooit een keer Versus gekocht vanwege de Justin Broadrick remixes, maar Hesperus uit 2008 is 1 van mijn favoriete platen uit dat jaar.quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:27 schreef Orbeatle het volgende:
Ik wilde graag nog even melden dat ik zojuist de band 5ive heb ontdekt en ze maken echt gruwelijke muziek!
Als die ergens optreden dan zou ik dat wel eens willen meemaken.
P.S. niet te verwarren met die vijf jongetjes die ooit wel eens een dansje deden en een liedje zongen.
quote:Now I know we should have pressed more of the Jalamanta reissue. Head over to LDP and get a copy before you're paying double on eBay.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:09 schreef trebremmit het volgende:
145 euro das niet niks maar goed dan heb je wel Shrinebuilder, want die komen dus ook.
Volgens mij heeft de promo er 4 en het nog niet te krijgen album er 5.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:53 schreef trebremmit het volgende:
Maar even serieus over Shrinebuilder, is dat album al te krijgen en hoeveel tracks staan erop? Met downloaden vind ik alleen de variant met vijf nummers.
Ja klopt, ik bedoelde ook 4. Ik had gehoopt dat er meer dan vijf nummers op zouden staan, beetje weinig.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:01 schreef arucard het volgende:
[..]
Volgens mij heeft de promo er 4 en het nog niet te krijgen album er 5.
Jazeker! Was ook het meest samenhangende Sunn O))) optreden van alle keren dat ik ze gezien heb.quote:
Heb ze hiervoor een keer eerder live gezien maar dit was echt vele malen beter ja.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:50 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Jazeker! Was ook het meest samenhangende Sunn O))) optreden van alle keren dat ik ze gezien heb.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |