Lang gelden voor mij ook, 7 jaar franse les gehad op de middelbare school. Simpele dingen kan ik nog zeggen, lezen gaat goed... maar een fransman verstaan? Nee dat lukt me ook niet meer...quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:59 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Oui, je m'appelle hetzusjevan et j'ai 20 ans. J'ai eu six ans français à l'école secondaire mais maintenant.. pfft. Ik kan het echt niet meer. Owja: "je voudrais un kilo de pommes et fifi est un chien et ou est l'syndicat d'initiative?". Die weet ik nog
. Echt zonde, maarja. Lezen gaat me nog wel redelijk af
.
De onverlatenquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:22 schreef VoreG het volgende:
[..]
Klopt ja, moet wel zeggen dat er veel jong volk rondloopt! En dat ze steeds handtastelijker worden, laatst had ik gewoon op een blauwe plek op m'n reet zitten na het glaslopen...
Hmhm, en als mannen handtastelijk zijn dan gillen we aanranding maar dat vrouwen zo hard in mannenkonten knijpen dat mannen er blauwe plekken van krijgen, daar zeggen we niks van. Bewijst maar weer eens dat mannen een stuk makkelijker zijn dan vrouwenquote:
Hehe, je merkt het verschil wel om 01.30, maakt geen reet uit natuurlijk. Ze hebben zich bij ons zat gedronken en gaan dan vervolgens strontvervelend doen in de philip en 2 biertjes extra drinken.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:17 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Wij staan telkens op ons horloge te gucken wanneer het eindelijk half 2 is en je fatsoenlijk kan lopen en staan. Damn, het is echt asociaal druk tegenover vorig jaar
. En al die jonkies
.
Oke ik mag dat niet meer zeggen gezien ik zelf pas 20 benmaar ik ga om met meiden van 24 en ik ben 3ejaars dus, ja. Jonkies.
[..]
Zie je, jonkies!
quote:
Hoiquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:03 schreef existenz het volgende:
Maar publiek in de boek wordt laatste tijd idd jonger en er komen veel meer mensen die af en toe komen. Eerst zag je veelal dezelfde mensen
20 jaar 3e jaars?! Tering he,dan ben je vroeg klaar :pquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:17 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Wij staan telkens op ons horloge te gucken wanneer het eindelijk half 2 is en je fatsoenlijk kan lopen en staan. Damn, het is echt asociaal druk tegenover vorig jaar
. En al die jonkies
.
Oke ik mag dat niet meer zeggen gezien ik zelf pas 20 benmaar ik ga om met meiden van 24 en ik ben 3ejaars dus, ja. Jonkies.
[..]
Zie je, jonkies!
Hetzusjevanhetzusjevanquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:34 schreef hetzusjevan het volgende:
En naar bed.. morgen half 7 zusje wegbrengen
Ga naar bed toequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 01:42 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Hetzusjevanhetzusjevan![]()
(flauw, ik weet het (maar het is dan ook al half twee geweest))
ochtend schatquote:
Liefquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:53 schreef Stuurloos het volgende:
Goede morgen ohne sorgen, en zeker een met 2 zorgen minder:
Mijn vriendin is geslaagd voor theorie-examen auto en mijn kat is na 4 weken weer thuis gekomen. Toen ik mn poes vanmorgen binnen riep om te komen eten kwam hij net voor haar door het kattenluik naar binnen.
[ afbeelding ]
Compliment voor beiden
Je gaat vrijwillig mee naar de manege?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:49 schreef Stuurloos het volgende:
Lief he! Ben nu op manege de Roosberg in Bavel. Mijn vriendin is haar paard nu aan het rijden. Lekker zonnetje hier.
jah was wel mooie fotoquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:49 schreef Stuurloos het volgende:
Lief he! Ben nu op manege de Roosberg in Bavel. Mijn vriendin is haar paard nu aan het rijden. Lekker zonnetje hier.
Onder de plakquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:03 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je gaat vrijwillig mee naar de manege?
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:52 schreef VoreG het volgende:
Ik doe nooit wat met Hyves, maar zodra ik echt, maar dan ook echt, moet studeren loop ik heel hyves af te struinen...
SOG-en is oke..
Studenten van tegenwoordigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |