abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73621957
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 19:51 schreef Stuurloos het volgende:

[..]

Waar zit die VoreG, in de Nieuwlandstraat? Als dat zo is, dan kan ik namelijk lopend
Yup, tegenover de It's, althans ik geloof dat het de it's is... Iig een elektronicazaak ...
Leuke meiden en m'n haar zit altijd perfect, maar dat kan ook bijna niet anders .
pi_73622003

Vrijdag en zaterdagavond waren weer slechte avonden in de stad. Ik heb er nu nog last van Vooral de vrijdag was weer prima
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_73622162
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 20:00 schreef existenz het volgende:

Vrijdag en zaterdagavond waren weer slechte avonden in de stad. Ik heb er nu nog last van Vooral de vrijdag was weer prima
Hehe, de laatste tijd is het sowieso zeer goed toeven (heerlijk woord) in de stad, wij staan nu al sinds de TIK elke donderdag stampesvol, helemaal top!
Komende tijd moet ik helaas even rustig aan doen vanwege m'n tentamens, dus ook geen werk... A.s. vrijdag even bijschieten en dan kan ik vanaf volgende week donderdag weer .
pi_73622204
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 19:39 schreef VoreG het volgende:
Ik betaal 18 euro bij Team Kapsalon, altijd erg tevreden over! Tenminste ook leuke kapsters die ook nog eens lekker mee kunnen ouwehoeren!

Ik slik nooit pijnstillers, maar bij hoeveel heb je een overdosis en ga je dood? Vanochtend door m'n rug gegaan en kan echt helemaal niets ...
Voor rugpijn werkt voltaren prima! Lees bijsluiter voor dosis, dood ga je niet, maar bij langdurig gebruik kan je maagwand beschadigen (enkele weken elke dag een paar pillen!)
pi_73622300
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 20:04 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

Voor rugpijn werkt voltaren prima! Lees bijsluiter voor dosis, dood ga je niet, maar bij langdurig gebruik kan je maagwand beschadigen (enkele weken elke dag een paar pillen!)
Ik heb een huisgenoot vanmiddag maar iets laten halen, hij moest toch naar de winkels. Nu heb ik pijnstillers met paracetamol en coffeïne (namaak koffie oid), na 3 pillen begint het eindelijk te werken .. Waardeloos studeren is dit namelijk. Hele constructie zitten maken om ervoor te zorgen dat m'n boek op ooghoogte kwam te staan waardoor ik niet m'n nek (en dus rug) hoefde te buigen. Eigenlijk ben ik best zielig .
pi_73622395
O ja, die bijsluiters zijn helemaal mooi.
Letterlijk:
"het zou kunnen dat uw rijgedrag wordt beïnvloedt, maar dit is niet bewezen" ..... Er stond nog iets moois in, maar ik ben de bijsluiter kwijt..
pi_73622425
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 20:06 schreef VoreG het volgende:

[..]

Ik heb een huisgenoot vanmiddag maar iets laten halen, hij moest toch naar de winkels. Nu heb ik pijnstillers met paracetamol en coffeïne (namaak koffie oid), na 3 pillen begint het eindelijk te werken .. Waardeloos studeren is dit namelijk. Hele constructie zitten maken om ervoor te zorgen dat m'n boek op ooghoogte kwam te staan waardoor ik niet m'n nek (en dus rug) hoefde te buigen. Eigenlijk ben ik best zielig .
Paracetamol werkt niet (naar eigen ervaring) leuk bij wat hoofdpijn en koorts...
pi_73622548
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 20:08 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

Paracetamol werkt niet (naar eigen ervaring) leuk bij wat hoofdpijn en koorts...
Voorlopig werkt het, of het is het placebo effect, maar dat is ook een effect!
Op het doosje staat iig bij koorts en hoofdpijn, maar ook bij menstruatiepijn en zenuwpijn. En dat laatste is waar ik last van heb, denk ik, ik bloed iig niet.
pi_73622729
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 20:11 schreef VoreG het volgende:

[..]

Voorlopig werkt het, of het is het placebo effect, maar dat is ook een effect!
Op het doosje staat iig bij koorts en hoofdpijn, maar ook bij menstruatiepijn en zenuwpijn. En dat laatste is waar ik last van heb, denk ik, ik bloed iig niet.
Als het werkt dan werkt het, maar bij mij heeft het nooit gewerkt... Ben redelijke ervaringsdeskundige helaas...
pi_73622887
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 20:14 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

Als het werkt dan werkt het, maar bij mij heeft het nooit gewerkt... Ben redelijke ervaringsdeskundige helaas...
Oeh waardeloos.. Ik weet dat het bij mij in de familie nogal vaak voorkomt, een zwakke rug.
Mijn ma is al tig keer onder het mes geweest voor een behandeling van haar hernia, maar niks helpt. Dan gaat het zo een half jaar goed en dan kan ze weer een paar weken helemaal niets.

Last van je rug is ook een vreemd soort pijn, het is meer alsof je aan een ketting ligt en niet kan bewegen.
pi_73622998
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 20:03 schreef VoreG het volgende:

[..]

Hehe, de laatste tijd is het sowieso zeer goed toeven (heerlijk woord) in de stad, wij staan nu al sinds de TIK elke donderdag stampesvol, helemaal top!
Komende tijd moet ik helaas even rustig aan doen vanwege m'n tentamens, dus ook geen werk... A.s. vrijdag even bijschieten en dan kan ik vanaf volgende week donderdag weer .
En elke zaterdag de laatste tijd ook...
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_73623114
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 20:19 schreef existenz het volgende:

[..]

En elke zaterdag de laatste tijd ook...
Klopt ja, moet wel zeggen dat er veel jong volk rondloopt! En dat ze steeds handtastelijker worden, laatst had ik gewoon op een blauwe plek op m'n reet zitten na het glaslopen ...
  maandag 12 oktober 2009 @ 20:34:00 #63
223489 Stuurloos
Vino Vidi Vici
pi_73623700
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 19:59 schreef VoreG het volgende:

[..]

Yup, tegenover de It's, althans ik geloof dat het de it's is... Iig een elektronicazaak ...
Leuke meiden en m'n haar zit altijd perfect, maar dat kan ook bijna niet anders .
Zal er morgen eens even langs gaan, hopelijk niet te druk dan.
Maar ik ben een man, wij zijn niet zo
pi_73623746
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 20:17 schreef VoreG het volgende:

[..]

Oeh waardeloos.. Ik weet dat het bij mij in de familie nogal vaak voorkomt, een zwakke rug.
Mijn ma is al tig keer onder het mes geweest voor een behandeling van haar hernia, maar niks helpt. Dan gaat het zo een half jaar goed en dan kan ze weer een paar weken helemaal niets.

Last van je rug is ook een vreemd soort pijn, het is meer alsof je aan een ketting ligt en niet kan bewegen.
Het is de meest karig vorm van pijn die je kan hebben... Ben zelf nu 4x geopereerd aan mijn rug...
pi_73623798
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 20:35 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

Het is de meest karig vorm van pijn die je kan hebben... Ben zelf nu 4x geopereerd aan mijn rug...
Ai... hernia?
pi_73623947
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 20:36 schreef VoreG het volgende:

[..]

Ai... hernia?
Nee, nog een graadje erger... Ben tussen 2 wervels de complete tussenwervel kwijt... Moet over tijdje (hopelijk paar jaar) 3 of meer wervels laten vastzetten... Tot die tijd zoveel mogelijk sporten en gezond houden
pi_73624221
Goede avond allen
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_73624655
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 20:39 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

Nee, nog een graadje erger... Ben tussen 2 wervels de complete tussenwervel kwijt... Moet over tijdje (hopelijk paar jaar) 3 of meer wervels laten vastzetten... Tot die tijd zoveel mogelijk sporten en gezond houden
Oeh erg vervelend, kunnen ze dat niet met allemaal kunstmatige troep flexibel maken? Of wordt het gewoon echt een slot erop?

Maar dan weet je iig hoe ik me voel, al heb ik het natuurlijk wel een paar gradaties erger!
pi_73624835
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 20:52 schreef VoreG het volgende:

[..]

Oeh erg vervelend, kunnen ze dat niet met allemaal kunstmatige troep flexibel maken? Of wordt het gewoon echt een slot erop?

Maar dan weet je iig hoe ik me voel, al heb ik het natuurlijk wel een paar gradaties erger!
Nope dat is niet mogelijk, ze hebben het wel geprobeerd, maar dat is ook afgestoten... I feel your pain almost every week
pi_73624841
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 20:22 schreef VoreG het volgende:

[..]

Klopt ja, moet wel zeggen dat er veel jong volk rondloopt! En dat ze steeds handtastelijker worden, laatst had ik gewoon op een blauwe plek op m'n reet zitten na het glaslopen ...
* existenz gaat glas lopen
pi_73625247
Maar publiek in de boek wordt laatste tijd idd jonger en er komen veel meer mensen die af en toe komen. Eerst zag je veelal dezelfde mensen
pi_73625423
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 21:03 schreef existenz het volgende:
Maar publiek in de boek wordt laatste tijd idd jonger en er komen veel meer mensen die af en toe komen. Eerst zag je veelal dezelfde mensen
Hoe meer mensen er komen, hoe gelukkig ik word. Jonge meisjes .
pi_73625568
Op vrijdag was er prima uitzicht . Zaterdag viel wat tegen helaas. En ze moeten niet te jong zijn 20-22, is jong zat

-6 en =+4 dat is de marge wat mij betreft

[ Bericht 9% gewijzigd door existenz op 12-10-2009 21:55:24 ]
pi_73625655
Waar is iedereen heen? Zijn ze allemaal meeten of zo
pi_73629378
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 20:03 schreef VoreG het volgende:

[..]

Wij staan telkens op ons horloge te gucken wanneer het eindelijk half 2 is en je fatsoenlijk kan lopen en staan . Damn, het is echt asociaal druk tegenover vorig jaar . En al die jonkies .

Oke ik mag dat niet meer zeggen gezien ik zelf pas 20 ben maar ik ga om met meiden van 24 en ik ben 3ejaars dus, ja. Jonkies.
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 21:03 schreef existenz het volgende:
Zie je, jonkies!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')