Yup, tegenover de It's, althans ik geloof dat het de it's is... Iig een elektronicazaakquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:51 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Waar zit die VoreG, in de Nieuwlandstraat? Als dat zo is, dan kan ik namelijk lopend
Hehe, de laatste tijd is het sowieso zeer goed toeven (heerlijk woord) in de stad, wij staan nu al sinds de TIK elke donderdag stampesvol, helemaal top!quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:00 schreef existenz het volgende:
Vrijdag en zaterdagavond waren weer slechte avonden in de stad. Ik heb er nu nog last vanVooral de vrijdag was weer prima
Voor rugpijn werkt voltaren prima! Lees bijsluiter voor dosis, dood ga je niet, maar bij langdurig gebruik kan je maagwand beschadigen (enkele weken elke dag een paar pillen!)quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:39 schreef VoreG het volgende:
Ik betaal 18 euro bij Team Kapsalon, altijd erg tevreden over! Tenminste ook leuke kapsters die ook nog eens lekker mee kunnen ouwehoeren!
Ik slik nooit pijnstillers, maar bij hoeveel heb je een overdosis en ga je dood? Vanochtend door m'n rug gegaan en kan echt helemaal niets...
Ik heb een huisgenoot vanmiddag maar iets laten halen, hij moest toch naar de winkels. Nu heb ik pijnstillers met paracetamol en coffeïne (namaak koffie oid), na 3 pillen begint het eindelijk te werkenquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:04 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Voor rugpijn werkt voltaren prima! Lees bijsluiter voor dosis, dood ga je niet, maar bij langdurig gebruik kan je maagwand beschadigen (enkele weken elke dag een paar pillen!)
Paracetamol werkt niet (naar eigen ervaring) leuk bij wat hoofdpijn en koorts...quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:06 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik heb een huisgenoot vanmiddag maar iets laten halen, hij moest toch naar de winkels. Nu heb ik pijnstillers met paracetamol en coffeïne (namaak koffie oid), na 3 pillen begint het eindelijk te werken.. Waardeloos studeren is dit namelijk. Hele constructie zitten maken om ervoor te zorgen dat m'n boek op ooghoogte kwam te staan waardoor ik niet m'n nek (en dus rug) hoefde te buigen. Eigenlijk ben ik best zielig
.
Voorlopig werkt het, of het is het placebo effect, maar dat is ook een effect!quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:08 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Paracetamol werkt niet (naar eigen ervaring) leuk bij wat hoofdpijn en koorts...
Als het werkt dan werkt het, maar bij mij heeft het nooit gewerkt... Ben redelijke ervaringsdeskundige helaas...quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:11 schreef VoreG het volgende:
[..]
Voorlopig werkt het, of het is het placebo effect, maar dat is ook een effect!
Op het doosje staat iig bij koorts en hoofdpijn, maar ook bij menstruatiepijn en zenuwpijn. En dat laatste is waar ik last van heb, denk ik, ik bloed iig niet.
Oeh waardeloos.. Ik weet dat het bij mij in de familie nogal vaak voorkomt, een zwakke rug.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:14 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Als het werkt dan werkt het, maar bij mij heeft het nooit gewerkt... Ben redelijke ervaringsdeskundige helaas...
En elke zaterdag de laatste tijd ook...quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:03 schreef VoreG het volgende:
[..]
Hehe, de laatste tijd is het sowieso zeer goed toeven (heerlijk woord) in de stad, wij staan nu al sinds de TIK elke donderdag stampesvol, helemaal top!
Komende tijd moet ik helaas even rustig aan doen vanwege m'n tentamens, dus ook geen werk... A.s. vrijdag even bijschieten en dan kan ik vanaf volgende week donderdag weer.
Klopt ja, moet wel zeggen dat er veel jong volk rondloopt! En dat ze steeds handtastelijker worden, laatst had ik gewoon op een blauwe plek op m'n reet zitten na het glaslopenquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:19 schreef existenz het volgende:
[..]
En elke zaterdag de laatste tijd ook...
Zal er morgen eens even langs gaan, hopelijk niet te druk dan.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:59 schreef VoreG het volgende:
[..]
Yup, tegenover de It's, althans ik geloof dat het de it's is... Iig een elektronicazaak...
Leuke meiden en m'n haar zit altijd perfect, maar dat kan ook bijna niet anders.
Het is de meest karig vorm van pijn die je kan hebben... Ben zelf nu 4x geopereerd aan mijn rug...quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:17 schreef VoreG het volgende:
[..]
Oeh waardeloos.. Ik weet dat het bij mij in de familie nogal vaak voorkomt, een zwakke rug.
Mijn ma is al tig keer onder het mes geweest voor een behandeling van haar hernia, maar niks helpt. Dan gaat het zo een half jaar goed en dan kan ze weer een paar weken helemaal niets.
Last van je rug is ook een vreemd soort pijn, het is meer alsof je aan een ketting ligt en niet kan bewegen.
Ai... hernia?quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:35 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Het is de meest karig vorm van pijn die je kan hebben... Ben zelf nu 4x geopereerd aan mijn rug...
Nee, nog een graadje erger... Ben tussen 2 wervels de complete tussenwervel kwijt... Moet over tijdje (hopelijk paar jaar) 3 of meer wervels laten vastzetten... Tot die tijd zoveel mogelijk sporten en gezond houdenquote:
Oeh erg vervelend, kunnen ze dat niet met allemaal kunstmatige troep flexibel maken? Of wordt het gewoon echt een slot erop?quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:39 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Nee, nog een graadje erger... Ben tussen 2 wervels de complete tussenwervel kwijt... Moet over tijdje (hopelijk paar jaar) 3 of meer wervels laten vastzetten... Tot die tijd zoveel mogelijk sporten en gezond houden
Nope dat is niet mogelijk, ze hebben het wel geprobeerd, maar dat is ook afgestoten... I feel your pain almost every weekquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:52 schreef VoreG het volgende:
[..]
Oeh erg vervelend, kunnen ze dat niet met allemaal kunstmatige troep flexibel maken? Of wordt het gewoon echt een slot erop?
Maar dan weet je iig hoe ik me voel, al heb ik het natuurlijk wel een paar gradaties erger!
* existenz gaat glas lopenquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:22 schreef VoreG het volgende:
[..]
Klopt ja, moet wel zeggen dat er veel jong volk rondloopt! En dat ze steeds handtastelijker worden, laatst had ik gewoon op een blauwe plek op m'n reet zitten na het glaslopen...
Hoe meer mensen er komen, hoe gelukkig ik word. Jonge meisjesquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:03 schreef existenz het volgende:
Maar publiek in de boek wordt laatste tijd idd jonger en er komen veel meer mensen die af en toe komen. Eerst zag je veelal dezelfde mensen
Wij staan telkens op ons horloge te gucken wanneer het eindelijk half 2 is en je fatsoenlijk kan lopen en staanquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:03 schreef VoreG het volgende:
[..]
Hehe, de laatste tijd is het sowieso zeer goed toeven (heerlijk woord) in de stad, wij staan nu al sinds de TIK elke donderdag stampesvol, helemaal top!
Komende tijd moet ik helaas even rustig aan doen vanwege m'n tentamens, dus ook geen werk... A.s. vrijdag even bijschieten en dan kan ik vanaf volgende week donderdag weer.
Zie je, jonkies!quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:03 schreef existenz het volgende:
Maar publiek in de boek wordt laatste tijd idd jonger en er komen veel meer mensen die af en toe komen. Eerst zag je veelal dezelfde mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |