alcohollistquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:30 schreef automatic_ het volgende:
Beide! En nu ga ik het dorp in om wijn te kopen.... Haha
Welke ?quote:
wat denk jij nu zelfquote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:16 schreef theKiD het volgende:
[..]
Of je bent doorzichtig aan t klootviolen, of je hebt het geheugen als een goudvis....![]()
Dat is het altijdquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:31 schreef VoreG het volgende:
[..]
Mwah het is een beetje zoeken en gokken wat ze willen weten.
Gokken is goedquote:
Ik heb mezelf voorgenomen braaf thuis te blijven vanwege de tentamensquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:58 schreef hetzusjevan het volgende:
Nog mensen die in de Boekanier te spotten zijn vanavond?
Ik heb juiiiist een kei moeilijk midterm staan as dinsdag maar geen zin om vanavond te blokken, bekijk 't maar -_-'. Morgen weer een dagquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:21 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik heb mezelf voorgenomen braaf thuis te blijven vanwege de tentamens. Morgenavond ben ik weer aan het werk!
Ik heb dinsdag en donderdag ook tentamens, maar ook morgenmiddag. Anders was ik wel de stad in geweestquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:24 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ik heb juiiiist een kei moeilijk midterm staan as dinsdag maar geen zin om vanavond te blokken, bekijk 't maar -_-'. Morgen weer een dag.
Wel morgen denk ik...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:58 schreef hetzusjevan het volgende:
Nog mensen die in de Boekanier te spotten zijn vanavond?
spicegirls - wannabe willen wij zeker weer horen vanavondquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:01 schreef existenz het volgende:
Ooh morgen dan vorrie spotten (Zo druk is het niet op de vrijdag.) Mooi weer foute nummers aanvragen
Dat is te standaard voor een vrijdag. Ik heb het over zulke foute nummers dat ze NIET op de lijsten staanquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:04 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
spicegirls - wannabe willen wij zeker weer horen vanavond
Noem er 1.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:06 schreef existenz het volgende:
[..]
Dat is te standaard voor een vrijdag. Ik heb het over zulke foute nummers dat ze NIET op de lijsten staan
Wat is er mis met de Veulpoepers en Ferry van de Zaande?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:10 schreef existenz het volgende:
Alex Lukien - Linette
De Veulpoepers - D'n egenlantier
Busje komt zo
D's schon woageh
Das van Boessschoten he?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:41 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Wat is er mis met de Veulpoepers en Ferry van de Zaande?
Het 1 is gewoon oud en vertrouwd, het ander is een typetje dat je sowieso niet serieus moet nemen
En als je Ferrie al fout mag noemen, vind ik schon woageh nog wel meevallen. Dan moet je "zwart lère sjek etui" eens luisteren->
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |