Dat heb ik al 3x gedaan......quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:25 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ff je modem uit zetten, 10 sec wachten en weer aanzetten
Of het is uitgelopen?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:24 schreef Guard het volgende:
prutsers van telfort. Vanochtend tot 7.00 onderhoud aan adsl, en sindsdien heb ik geen internet meer
misschien DNS record die werd vastgehouden ?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:56 schreef Guard het volgende:
Hmm nu maar eerst pc uitgezet, modem uit........ modem aan, pc aan en nu werkt het weer allemaal...
PC had ik de eerste drie keer aan laten staan...
quote:De dagen van burgemeester Ruud Vreeman van Tilburg lijken geteld. De Tilburgse coalitiepartij SP heeft geen vertrouwen meer in hem. De fractie heeft dat vannacht unaniem besloten over de uitkomsten van een raadsenquête naar de overschrijding van de kosten van het omstreden Midi Theater, verklaarde voorzitter Veerle Slegers vanochtend.
Door de beslissing van de SP verliest de de burgemeester steun van een meerderheid in de Tilburgse raad. De SP neemt het de burgemeester vooral kwalijk dat hij de gemeenteraad en een deel van het college niet heeft geïnformeerd terwijl hij wist dat de verbouwing van het theater tonnen duurder werd. Voor de partij was dat al bekend en in het rapport van de enquêtecommissie zijn geen verzachtende omstandigheden genoemd, legde Slegers uit.
Het verweer van Vreeman was tot dusver dat de stad onbestuurbaar dreigde te worden als de overschrijding meteen bekend werd.
Eerder namen het CDA, de Lijst Smolders Tilburg, Algemeen Belang, D66 en de Verenigde Seniorenpartij al stelling in tegen de burgemeester. Samen met de SP hebben zij 20 van de 39 zetels in de raad.
Een gemeenteraad kan de benoemde burgemeester niet wegsturen en Vreeman liet eerder optekenen dat hij niet vrijwillig vertrekt. De SP bestudeert de komende dagen de mogelijkheden om hem tot een vertrek te dwingen, aldus Slegers.
jah iets over bijna weg enzo haha.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:02 schreef -_Tommy_- het volgende:
Crazy jij maakte toch een opm over de burgemeester?
[..]
18quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:26 schreef hetzusjevan het volgende:
Whoa, mijn laptop moest gister ff 18 updates van windows installeren :/. En Guard; ik heb ook Telfort, maar vandaag nergens last van gelukkig.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:26 schreef hetzusjevan het volgende:
Whoa, mijn laptop moest gister ff 18 updates van windows installeren :/. En Guard; ik heb ook Telfort, maar vandaag nergens last van gelukkig.
quote:ma 12 okt 2009, 14:47
Deze week grootste Windows-update ooit
AMSTERDAM - Deze week geeft softwaregigant Microsoft de grootste update voor Windows vrij die het ooit heeft samengesteld. Met de update worden maar liefst 34 fouten en veiligheidslekken gecorrigeerd.
Ondermeer fouten in programma's als Internet Explorer en enkele elementen van Office worden aangepast. Een van de updates is bedoeld voor Windows 7, dat volgende week uitkomt. Hiermee hoopt Microsoft alvast voor de lancering van het nieuwe besturingssysteem een fout te verwijderen.
In juni van dit jaar vond de op één na grootste update plaats. Toen werden 31 fouten en veiligheidslekken aangepakt met de update.
ok, dat had ik dan nog niet gezien hahaquote:
Ga je mond spoelen !!!quote:
Een in een week is echt sloom haha. Goed dat ik bijna terug ben van vakantie!quote:
jij piept hem er tussen uit !quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Een in een week is echt sloom haha. Goed dat ik bijna terug ben van vakantie!
Ga eens vakantie vieren dan... hier rondhangen kan ook als je weer terug bentquote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Een in een week is echt sloom haha. Goed dat ik bijna terug ben van vakantie!
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:59 schreef VoreG het volgende:
Oops, het boek dat ik moet kennen voor morgen loopt 2 drukken achter bij de meest recente versie, kortom de 'nummers' van de paragrafen die ik moet kennen kloppen niet echt.
Ik zit heerlijk op een bankje aan een glas wijn..quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:13 schreef Guard het volgende:
[..]
Ga eens vakantie vieren dan... hier rondhangen kan ook als je weer terug bent
kom je hier nu gezellig doen, of kom je ons kutten?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik zit heerlijk op een bankje aan een glas wijn..
Mwah het is een beetje zoeken en gokken wat ze willen wetenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:15 schreef Messenga het volgende:
[..]
!!
Nouja, dan heb je een tentamen later niks te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |