abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73715059
TS, rare vraag, maar heb je een foto?
Dan kan ik de grote van de schommel bekijken.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_73716217
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 13:46 schreef lezzer het volgende:
Er is toch wel een verschil in het plaatsen van een speeltuintje naast jouw huis, en een 6-persoonsschommel 1 meter van je huis af?
1 meter van de erfgrens zal wss ~3m van de gevel van het huis zijn?
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_73716412
Ja, want als de speeltuin op 2 meter van de erfgrens was geplaatst had je opeens een stuk minder geluidsoverlast
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  donderdag 15 oktober 2009 @ 15:37:02 #29
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_73716429
Ik mis een verduidelijkende paint eerlijk gezegd.
zzz
pi_73716484
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 13:39 schreef Armageddon het volgende:
Je woont zeker ook bij Schiphol en je hebt last van vliegtuigen?
Mooi. Mensen die zeiken, terwijl je iets van te voren kunt incalculeren.

Ik ben naast een poppodium gaan wonen. Dan weet ik dus dat donderdag, vrijdag en zaterdagavond gegarandeerd herrie daar vandaan komt.

Nou hebben buren wel naar een oplossing gezocht om het geluid te reduceren. Kortom, dubbele deuren. Werkte prima, tot het rookverbod. Maar goed, ik leef gelukkig gewoon verder en ach, het went wel.

Kortom, wat is de oppervlakte van de speeltuin en welke mogelijkheid is er om de schommel te verplaatsen?
pi_73716574
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 14:58 schreef ktnxbye het volgende:
Misschien zou een foto handig zijn zodat wij een beeld kunnen vormen.
Precies.

Vervolgens kunnen we kijken naar een oplossing.

Regels etc. is leuk voor mensen die op hun strepen willen staan, maar daar los je natuurlijk niks mee op. Al is het ook bijzonder leuk om als ''zeikende buur'' door het leven te gaan. Als de kinderen iets groter zijn, heb je pas echt last (geheugen werkt namelijk bijzonder goed).
  Moderator donderdag 15 oktober 2009 @ 15:46:22 #32
155227 crew  Guppy
dus
pi_73716790
Ik denk dat je enige kans het verplaatsen van de schommel is. Maar het is de gemeente he, dus verwacht niks snel. En er is ook een goede kans dat ze gewoon niks doen.

Want ik niet begrijp, er was een informatieavond. Is er toen geen voorstel gedaan van de speeltuin an sich? Dus wat erin komt en waar die elementen dan komen te staan.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_73716846
Welke overlast heb je trouwens, exact?

Een grote struik neerzetten, zou dat wellicht een vorm van een oplossing kunnen zijn?
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 02:01:58 #34
174847 WallOfStars
Open Source Intelligence
pi_73737397
verbazing wekkend hoe dom je kunt zijn.....

je koopt een huis. Nice good for you!!
je WEET dat er een speeltuin zeer dicht op je huis komt te staan. Minder natuurlijk.....
maarja je huis was daardoor natuurlijk ook wel wat goedkoper dan die 3 deuren verderop.
En daarna klagen.... WTF

jij bent er zo een die naast schiphol gaat wonen en dan klaagt over vliegtuigen.
je beste oplossing,
3 dubbel glas en een airco...dan hoeft je raam niet meer open. En die struik van hierboven voor het uitzicht
Welcome Mr. President, How can we serve you,
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')