quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gisteren 12 geworden.
Volgens mij hadden wij in groep 8 een afwasmachine gekocht. Hmm not sure trouwens..quote:
Wil je een hengst?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:11 schreef JanPiraat het volgende:
er staat een paard in de gang !! jaja een paard in de gang !! oow oow een paard in de gang ! bij het leven van bos eenentaaaaachtig
Ernstig goed nummer.quote:
Ik moet nog steeds met de hand afwassenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:13 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Vroeger moest ik altijd met de hand afwassen want er was nog geen vaatwasser aanwezigen dan een keer of 3 per dag ook... the horror
Ja, ik ook.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds met de hand afwassen
Maar ik neem aan alleen voor jezelf en eventueel je partner?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds met de hand afwassen
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Eigenlijk ben ik net een Griek, als ik moet afwassen flikker ik gewoon alles op de grond.
Alleen voor mezelf.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar ik neem aan alleen voor jezelf en eventueel je partner?
[..]![]()
Dat is dan ook stukken minder dan ook de borden etc van de andere gezinsleden ook te wassen.quote:
Ik laat het altijd uitlekken zodat ik niet hoef af te drogen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat is dan ook stukken minder dan ook de borden etc van de andere gezinsleden ook te wassen.
Klote werk is het altijd, dat staat wel vast.
terechte topickill....quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wie laten zich niet koeioneren?
SES SES SES SES
Dat is zo, maar ik ben best wel een knoeierd, zeker bij het kokenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat is dan ook stukken minder dan ook de borden etc van de andere gezinsleden ook te wassen.
Klote werk is het altijd, dat staat wel vast.
Hahahah oeiiiquote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:48 schreef Dastan het volgende:
Haha, prachtig verhaal.![]()
Ik weet nog wel dat er een keer geen beveiliging op de video uit de videotheek zat en toen hadden we er per ongeluk iets overheen opgenomen.
We hebben dat maar eerlijk gezegd, want ja, anders had degene na jou natuurlijk hartstikke pech!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:51 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hahahah oeiiien toen snel inleveren en naar huis gegaan ja of hoe hebben jullie dat opgelost ?
Vroegerquote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:52 schreef Dastan het volgende:
[..]
We hebben dat maar eerlijk gezegd, want ja, anders had degene na jou natuurlijk hartstikke pech!
Ik moest toen tien gulden betalen. Heb de hele zaterdag auto's gewassen!
Hahahahaquote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:48 schreef Dastan het volgende:
Haha, prachtig verhaal.![]()
Ik weet nog wel dat er een keer geen beveiliging op de video uit de videotheek zat en toen hadden we er per ongeluk iets overheen opgenomen.
Oh hehehe, dát kan natuurlijk ook.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is zo, maar ik ben best wel een knoeierd, zeker bij het koken
Ik ben nog steeds eerlijk hoor.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:52 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Vroegertoen iedereen nog eerlijk was
![]()
Ja maar ik doelde meer op mensen die de videotheek bezoeken lievelingquote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds eerlijk hoor.
Vroegerquote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:52 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Vroegertoen iedereen nog eerlijk was
![]()
Ohh ok.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:58 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja maar ik doelde meer op mensen die de videotheek bezoeken lieveling![]()
Wie is Ralph Mackenbach?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
VroegerGuldens
Geen Justin Bieber of Ralph Mackenbach
.
Je wilt niet wetenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Wie is Ralph Mackenbach?
Zo'n Nederlands zangertje.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ohh ok.
[..]
Wie is Ralph Mackenbach?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |