abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 oktober 2009 @ 12:48:42 #1
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_73606964
Dus voor school een boekenlijst natuurlijk weer. Nouja nog maar een week en dan weer tentamens dus tijd om het boek te kopen Staan de prijzen er al bij van dat je de boeken bij Selexyz in het gebouw kan halen.
Fucking 70e voor een boek

Dus ik zit een beetje op internet te zoeken blijkt dat je het allemaal veel goedkoper kan kopen en dat het veel scheelt met 'alle boeken bij selexyz gewoon

Selexyz is fucking duur waarom raden ze in godsnaam studenten aan om daarheen te gaan
pi_73607012
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 12:48 schreef Dribbel_ het volgende:
waarom raden ze in godsnaam studenten aan om daarheen te gaan
Omdat de juffen en meesters de antwoordenboekjes voor kratisch krijgen.
  maandag 12 oktober 2009 @ 12:50:16 #3
242879 Onnoman
The On And Only
pi_73607024
kijk op marktplaats of andere pauperwinkel
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_73607037
Echte leerlingen hebben geen boek nodig want letten gewoon goed op.
pi_73607054
Helemaal mee eens, heb dat een hele tijd terug al ontdekt inderdaad. En dan doen ze net alsof ze zelf boeken aanbieden die nergens anders te verkrijgen zijn. Een simpele search en je 'verdient' zo vele euro's op je studieboeken. En dan nog het meest erge: je krijgt wel korting op Nederlandse boeken maar niet op Engelse want daar zit de korting al bij inbegrepen: royal sadness!

Kut Selexyz!
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_73607058
Was het een boek om Nederlands te leren? Die heb je als ik zo naar je OP kijk wel nodig.
Op dinsdag 20 oktober 2009 16:01 schreef wise het volgende:
neem dan een hond. Golden retriever ofzo. Die kan je veel makkelijker penetreren dan een kat :')¡¡¡
kansloos om een kat te "nemen"
pi_73607062
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 12:48 schreef Dribbel_ het volgende:
Staan de prijzen er al bij van dat je de boeken bij Selexyz in het gebouw kan halen.
Ik denk dat ze het daarom aanraden. Je school krijgt vast een provisie oid.
pi_73607083
Selexyz is inderdaad dure meuk.

Sowieso. Betaal je ¤ 1500 collegegeld, smeren die smeerlappen je ook nog eens dure boeken aan bij een of andere kutboekhandel waar ze aandelen in lijken te hebben.
U MAD?
pi_73607129
Boeken kopen

Gewoon alles van blackboard halen, in de colleges zoveel mogelijk aanwezig zijn, daar heb je al meer dan genoeg aan. Of als laatste hulp gewoon eerst het tentamen maken om te zien wat voor vragen er in zitten, om deze voor de herkansing uit je hoofd te leren.

1600 euro collegegeld vind ik meer dan genoeg
pi_73607160
Nog erger: readers die ze je dan nodig schijnt te hebben waar ze vervolgens tientallen euro's voor durven vragen vanwege het copyright. Flikker die artikelen toch in een pdf en zet ze online beschikbaar, paupers
pi_73607187
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 12:54 schreef Jor_Dii het volgende:
Nog erger: readers die ze je dan nodig schijnt te hebben waar ze vervolgens tientallen euro's voor durven vragen vanwege het copyright. Flikker die artikelen toch in een pdf en zet ze online beschikbaar, paupers
Want dan hoeven ze geen auteursrechten af te dragen? .
pi_73607205
quote:
Boeken kopen

Gewoon alles van blackboard halen, in de colleges zoveel mogelijk aanwezig zijn, daar heb je al meer dan genoeg aan. Of als laatste hulp gewoon eerst het tentamen maken om te zien wat voor vragen er in zitten, om deze voor de herkansing uit je hoofd te leren.

1600 euro collegegeld vind ik meer dan genoeg
alsof je herkansing dezelfde toets is
pi_73607300
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 12:55 schreef zovty het volgende:

[..]

Want dan hoeven ze geen auteursrechten af te dragen? .
Er is bij ons op de uni zo'n overkoepelend orgaan die dan die reader samenstelt en die vragen er echt wel zo veel voor. Ik heb tot nu toe éen keer meegemaakt dat een prof. zelf de reader samenstelde voor een fractie van het oorspronkelijke bedrag, maar in principe is het gewoon van de gekke dat je daar zoveel geld voor neer moet tellen.
  maandag 12 oktober 2009 @ 12:59:20 #14
174659 Billy_Talent
stiekem mag alles
pi_73607352
Whehe, kut afzetters

Ten eerste is dat best walgelijk en ten tweede verwacht je niet dat je dat kan laten doen bij een boekenzaak
I can't come to the phone right now, I'm eating corn chips and masturbating. Please leave a message.
  FOK!fossiel maandag 12 oktober 2009 @ 13:01:40 #15
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_73607424
Je hoeft het toch ook niet bij Selexyz te kopen? En ze raden Selexyz aan omdat, iig die in Groningen, Selexyz contact heeft met de studieverenigingen zodat alle boeken van de studie op voorraad zijn of snel leverbaar (al is dat niet altijd het geval). Overigens heb ik vaak genoeg gehad dat ik studieboeken niet ergens goedkoper kon krijgen, of alleen als ik 8 weken zin had om te wachten .
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
  maandag 12 oktober 2009 @ 13:02:51 #16
271368 --Tweety--
Diep in de zee!
pi_73607457
Lang leve bol.com
meestal normale prijzen, en ze geven direct aan of je het boek ook 2e hands kan krijgen!
Op naar de sterren en daar voorbij!
pi_73607540
Bij Selexyz is het ook vaak genoeg andersom: dat men een bepaalde hoeveelheid boeken inkoopt naar grootte van de cursus maar omdat het voor iedereen van de uni beschikbaar ligt, worden boeken verkocht aan mensen die het slechts een interessant boek vinden maar de cursus helemaal niet volgen. Ergo, als je net een dag of twee te laat bent heb je geen boek en moet je 4 weken wachten op een nieuwe levering.
pi_73607929
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 12:55 schreef Scorensor het volgende:

[..]

Coole UI.

Eens, ze rekenen ook veel te veel voor de boeken die ik daar eens in de zoveel tijd bestel.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_73608412
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 12:55 schreef Scorensor het volgende:

[..]

JA! Sowieso komt er altijd bijna elke vraag in terug, in ieder geval genoeg voor een voldoende
pi_73619931
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 13:32 schreef ufopiloot het volgende:

[..]

JA! Sowieso komt er altijd bijna elke vraag in terug, in ieder geval genoeg voor een voldoende
Ik weet niet waar of wat jij studeert, maar als ik moet herkansen dan krijg ik een totaal ander tentamen. Sowieso is het niet lezen van de boeken bij ons al een zekerheid dat je gaat zakken
pi_73622232
Eens met de klacht.
  maandag 12 oktober 2009 @ 20:05:37 #22
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_73622273
Ik vind de naam Selexyz nog steeds een naam voor een erotiek winkel, niet voor een boekenwinkel.

Tevens:

Mensen die boeken kopen/lezen
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_73622593
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 13:05 schreef Jor_Dii het volgende:
Bij Selexyz is het ook vaak genoeg andersom: dat men een bepaalde hoeveelheid boeken inkoopt naar grootte van de cursus maar omdat het voor iedereen van de uni beschikbaar ligt, worden boeken verkocht aan mensen die het slechts een interessant boek vinden maar de cursus helemaal niet volgen. Ergo, als je net een dag of twee te laat bent heb je geen boek en moet je 4 weken wachten op een nieuwe levering.
Ja, dat was mooi altijd. Of het verkeerde aantal studenten opgeven dat het college volgde, zodat er tien boeken lagen in plaats van 30. En dan als de sodemieter ergens op internet dat boek bestellen, want dan had je het eerder in huis wanneer de Broese (vroegah) een nieuwe lading bestelde.
Resultaat: na een paar weken leer je dat af en bestel je de boeken gelijk online of met korting via de studievereniging.
Tap tap tap
pi_73625118
Selexyz, de meest overhypte boekenwinkel van Nederland.
  maandag 12 oktober 2009 @ 21:18:08 #25
233702 Uro
Veni, vidi, uro!
pi_73625917
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 20:05 schreef Drinky het volgende:
Ik vind de naam Selexyz nog steeds een naam voor een erotiek winkel, niet voor een boekenwinkel.

Tevens:

Mensen die boeken kopen/lezen
Mensen die hun hele leven productiemedewerker blijven, terwijl ze meer in hun mars hebben...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')