Omdat de juffen en meesters de antwoordenboekjes voor kratisch krijgen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:48 schreef Dribbel_ het volgende:
waarom raden ze in godsnaam studenten aan om daarheen te gaan
Ik denk dat ze het daarom aanraden. Je school krijgt vast een provisie oid.quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:48 schreef Dribbel_ het volgende:
Staan de prijzen er al bij van dat je de boeken bij Selexyz in het gebouw kan halen.
Want dan hoeven ze geen auteursrechten af te dragen?quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:54 schreef Jor_Dii het volgende:
Nog erger: readers die ze je dan nodig schijnt te hebben waar ze vervolgens tientallen euro's voor durven vragen vanwege het copyright. Flikker die artikelen toch in een pdf en zet ze online beschikbaar, paupers
alsof je herkansing dezelfde toets isquote:Boeken kopen
Gewoon alles van blackboard halen, in de colleges zoveel mogelijk aanwezig zijn, daar heb je al meer dan genoeg aan. Of als laatste hulp gewoon eerst het tentamen maken om te zien wat voor vragen er in zitten, om deze voor de herkansing uit je hoofd te leren.
1600 euro collegegeld vind ik meer dan genoeg
Er is bij ons op de uni zo'n overkoepelend orgaan die dan die reader samenstelt en die vragen er echt wel zo veel voor. Ik heb tot nu toe éen keer meegemaakt dat een prof. zelf de reader samenstelde voor een fractie van het oorspronkelijke bedrag, maar in principe is het gewoon van de gekke dat je daar zoveel geld voor neer moet tellen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:55 schreef zovty het volgende:
[..]
Want dan hoeven ze geen auteursrechten af te dragen?.
Coole UI.quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:55 schreef Scorensor het volgende:
[..]
alsof je herkansing dezelfde toets is![]()
JA!quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:55 schreef Scorensor het volgende:
[..]
alsof je herkansing dezelfde toets is![]()
Ik weet niet waar of wat jij studeert, maar als ik moet herkansen dan krijg ik een totaal ander tentamen. Sowieso is het niet lezen van de boeken bij ons al een zekerheid dat je gaat zakkenquote:Op maandag 12 oktober 2009 13:32 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
JA!Sowieso komt er altijd bijna elke vraag in terug, in ieder geval genoeg voor een voldoende
Ja, dat was mooi altijd. Of het verkeerde aantal studenten opgeven dat het college volgde, zodat er tien boeken lagen in plaats van 30. En dan als de sodemieter ergens op internet dat boek bestellen, want dan had je het eerder in huis wanneer de Broese (vroegah) een nieuwe lading bestelde.quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:05 schreef Jor_Dii het volgende:
Bij Selexyz is het ook vaak genoeg andersom: dat men een bepaalde hoeveelheid boeken inkoopt naar grootte van de cursus maar omdat het voor iedereen van de uni beschikbaar ligt, worden boeken verkocht aan mensen die het slechts een interessant boek vinden maar de cursus helemaal niet volgen. Ergo, als je net een dag of twee te laat bent heb je geen boek en moet je 4 weken wachten op een nieuwe levering.
Mensen die hun hele leven productiemedewerker blijven, terwijl ze meer in hun mars hebben...quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:05 schreef Drinky het volgende:
Ik vind de naam Selexyz nog steeds een naam voor een erotiek winkel, niet voor een boekenwinkel.
Tevens:
Mensen die boeken kopen/lezen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |