9:30 Antonette is wat in de keuken aan het rommelen in de keuken. Beeld is weer pet!
9:35 Ik hoor iets van water stromen, maar heb geen beeld.
9:40 Willeke gaat de mensen wakker maken. Tessa wordt nu ook wakker. Tessa gaat eerst sporten en dan douchen. Beeld staat al een hele tijd stil.
Ik moet weg, de groeten en tot vanmiddag
[Dit bericht is gewijzigd door bagwan (Datum 25 Februari 2000).]
ik heb geen beeld en flarden geluid.....
Büllent noemt iemand Gizmo
en hij heeft het erover dat hij de boel opnieuw gaat indelen.
beeld!
11.16 Aziz is met de afwas bezig, maar aan het afwaswater te zien word het er niet echt schoner op,Antoinet zegt dat ze nog niet echt wakker is, en Aziz wijt het aan het feit dat ze gisteren hard gewerkt heeft.
Willeke is de was aan het uitdelen, ze noemt de spullen van Seki, de was van chjekkie...
ook de was van de anderen die er niet zijn, word opgeruimd.
ik heb helaas af en toe flarden geluid en kan er geen fatsoenlijk verslag van maken.
een van de dames verteld over een gave zonnestudio waar ook een visagiste zat die haar opmaakte voor de filmdag.(tessa?)
Willeke vraagt of hetgeen waar ze nu mee bezig is, blusher is.
12.01
de chat begint......de busgangers lezen de vraag voor die de redactie stelde...EN de redactie heeft het antwoord (namens de passagiers) al ingetypt, voordat er ook maar iemand vanuit de bus het toetsenbord heeft aangeraakt
12.13
Willeke heeft het terloops over de tijd Na de bus, ze zegt dat ze heeft gehoord dat je daarna nog driemaal een gesprek hebt, en dat die man zó goed is, dat hij op termijn precies kan zeggen wat er met iedereen gaat gebeuren
[Dit bericht is gewijzigd door Quenda (Datum 25 Februari 2000).]
iwan: "sandra zegt de groetjes uit Maassluis aan Aziz"
Aziz: "groetjes terug aan, hoe heet ze...."
Aziz zegt dat ze goed kunnen praten met elkaar en Tessa bevestigd dat.( naar aanleiding van een vraag van de redactie op de chat of ze nog bang zijn voor ruzies in de bus)
Het gaat nu over "het op de bank slapen"
Iedereen heeft weleens op de bank geslapen vanwege de onrust in de slaapruimte (snurken, gewoel etc).
Alleen Seki is te lang voor het bed, en slaapt om die reden op de bank.
13:10 Ik kan niet goed zien wat ze aan het doen zijn. Nog aan het chatten of de mail aan het doornemen. Ah, chatten, ze zeggen net gedag.
Peppie en Kokki wordt nu gezongen. Willeke gaat fietsen.
13:25 Antonette staat in de keuken. Er worden weer lootjes getrokken wie mag gaan chatten.
Streams gaan hier in ieder geval schokkerig
13:35 Antonette leest de krant. Ant en Iwan zijn het oneens of Hilvarenbeek nu wel of niet midden van het land is. Ant:"Het ligt toch in Brabant?" Apeldoorn is wel midden van het land zegt Iwan.
13:40 Ant leest nogmaals dat het IQ van de passagiers laag moest zijn. "Ze moeten gewoon hun bek houden"
De koffie is al bijna op. Iwan is hierover verbaasd.
13:45 Aziz ligt lekker in de zon. Tessa praat met omstanders. Ze werd gek van het snurken.
13:50 Aziz is weer binnen en kijkt naar de laptop. Aziz en Ant praten tegen Gismo? Beeld staat weer stil. Zuigen dit.
Ah Gizo is de camera. Ze communiceren ermee door middel van ja en nee knikken van de camera. Grappig.
Willeke heeft koffie gezet.
Antonette wil graag ontwikkelingswerk doen "Daar hebben ze me harder nodig dan in Nederland"
Er wordt gepraat over het gebruik van mobiele telefoons. Ze vinden het erg handig.
14:05 Geen streams meer.
13:30 Volgens Willeke worden vrouwen altijd slechter betaald dan mannen. Willeke mocht niet met de bouwvak op vakantie. Ze zat in de horeca.
Aziz slaapt op de bank met de jas aan.
Willeke vond het leuk om met een verhaal thuis te komen en lekker met mensen om te gaan.
13:35 Ruud scheen 3000 per maand te verdienen en Ant vindt dat veel. Hij deed volgens haar dat hij voordeed of hij het slecht had. "Maar als je iedere avond in de kroeg gaat zitten, is het ook zo op". Ant denkt dat ze nooit zoveel zal verdienen. Ook mensen in de bijstand kunne het vaak toch nog redden wordt er gezegd. Antonette verdient 1300 piek (voor degene die dat wilde weten).
13:40 Ze hopen dat ze met carnaval in Brabant staan. Top zou Willeke dat vinden. Antonette zit Bullent het hoofd te masseren.
14:55 Stream valt weer helemaal weg.
15:29 Er is weer beeld. Ik denk dat de groep nu weer compleet is en de werkers terug zijn. Het is in ieder geval druk. Jop is er ook, dus de werkers moeten terug zijn.
Alleen moet ik nu weer weg. Tot later!
[Dit bericht is gewijzigd door bagwan (Datum 25 Februari 2000).]
Ik denk dat het een fototoestel is. Het is errrrg interessant.
Een blonde met lang haar zit in een tijdschrift te bladeren. Voor haar staat een vol en een halfvol (of halfleeg) glas.
16.37 Willeke en iemand met kort donker haar lopen naar achteren.
Ik geloof niet dat mijn verslag erg nuttig is, maar nu heb ik toch een keertje meegedaan.
16.38 Ze zijn weer terug en gaan de krant lezen.
16.40 Er wordt vrolijk gezwaaid naar de camera.
[Dit bericht is gewijzigd door YPPY (Datum 25 Februari 2000).]
Es en Bart gaan weer naar de anderen toe.
21:15 Iwan schijnt vals te spelen met kaarten.
21:35 Tessa doet haar imitatie van de kermisattractie weer. "Laatste ronde, laatste kansen, WIjoeeeeeeeeeeee" (poging tot imitatie, kan ik beter aan Tes overlaten)
Voor de rest is iedereen nog aan het kaarten. Niet echt indrukwekkend wat er gebeurt.
21:50 Er wordt nog steeds druk gekaart. De gesprekken zijn niet interessant en ze hebben het ook veel over kaarten zelf.
Geluid valt nog steeds geregeld weg. Wanneer gaan ze de bewoonde wereld weer in?
22:00 Ze stoppen met kaarten. Ant, Tes en Aziz zitten op een bank. Willeke wil morgen wel een uurtje hardlopen langs de haven. Seki ligt languit op de bank. Es is in de keuken bezig. Ze lezen in een roddelblad en Tes haalt wat uit haar mond.
22:05 De redactie vraagt of ze de laptop open willen doen. Ze worden een beetje bang.
De dagboeken zijn actief. Iedere dag moet er een dagboek op internet gezet worden. Twee personen mogen het typen.
Het geluid valt weer continu weg
Es wil weer een foto maken, nu van de hele groep.
22:10 Iwan en Es zitten achter de kompjoeter. Seki ligt op de bank. Tessa, Wil en Jop maken wat lol.
Jop patst even dat ze erg snel waren met het werken. Jop en Seki praten een beetje over de zeehonden in het opvangcentrum. Sommigen waren wel zielig vonden ze.
22:20 Antonette hoort muziek en gaat polshoogte nemen. De anderen zijn de foto's op de digicam aan het bekijken.
22:45 Willeke, Seki en Tessa spelen een spelletje met verkopen. Ze moeten door vragen er proberen achter te komen wat ze verkoopt. Beetje vaag. Iwan speelt nu ook mee.
Iwan zit gelijk in de goede richting. Ant verkoopt druppels blijkt. Nu is Iwan de verkoper. Je moet wat he als je niet mag kaarten
22:50 Antonette doet ook mee met het spel.
23:00 Ze hebben het eindelijk geraden, het was een meetlat.
23:15 De hele groep doet nu mee met het spel. Ik ga het spelletje doen hoe lang ik mijn ogen dicht kan houden. Tot morgen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |