Dat zou opzich wel positief zijn!quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:55 schreef fedsingularity het volgende:
Stoppen die irritante spotjes nu ook?
- Geen flikker, blij dat hij weg is. Ik hoop dat die flipperkasten nog wat opbrengen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:39 schreef Yi-Long het volgende:
- Wat heeft Zalm nu eigenlijk allemaal gedaan voor u!?
- Is uw bank kapot gemaakt van buitenaf, of door wanbeleid van u en/of uw personeel!?
- Haalt Koeman de kerst!?
Waarom stel je de vraag dan. Ik heb nog meer te doen vandaag.quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:53 schreef ikweethetookniet het volgende:
Wist zalm overal van?![]()
Is zalm medeschuldig![]()
Is Goor een onbenul![]()
Gaat AZ ook omvallen![]()
Is de AFM ook schuldig![]()
En de DNB ook![]()
Kortom ik weet alle antwoorden al![]()
Ik heb geen invloed op de reclamespotjes van ING.quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:55 schreef fedsingularity het volgende:
Stoppen die irritante spotjes nu ook?
- Geen ideequote:Op maandag 12 oktober 2009 12:59 schreef ikweethetookniet het volgende:
Was edje Nijpels op tijd weg![]()
Ontloopt hij daarmee zijn aansprakelijkheid![]()
Waarom horen we niks van de Chief Risk Officer Linschoten![]()
Omdat die onder tafel in zijn broek zit te schijten
Ik heb geen gevoel.quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:59 schreef ProFlamer het volgende:
Hoe voelt om nu zelf genaaid te worden?
Handel met voorkennis is verboden. Begin er dus niet aan.quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:01 schreef IJsblock het volgende:
Wanneer kunnen we je vinden met een kogel door je hoofd?
Wanneer kunnen we Pieter Lakeman vinden met een blok beton aan zijn benen in een willekeurig kanaal?
Naar welk land is Klaas Wilting gevlucht?
Dank je.
Een lokatie uitzoeken om de weggesluisde buit te verdelen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:35 schreef Guyver2 het volgende:
Wat gaat je doen als jij en Pieter Lakeman samen opgesloten zit in 'The bunker'?
LOL!quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:22 schreef Dirk_Scheringa het volgende:
Aangezien onze website vandaag een beetje traag is zal ik bij wijze van uitzondering hier antwoorden.
[..]
- Geen flikker, blij dat hij weg is. Ik hoop dat die flipperkasten nog wat opbrengen.
- Van buitenaf natuurlijk! Onze hardwerkende medewerkers valt niets te verwijten.
- Nee.
[..]
Waarom stel je de vraag dan. Ik heb nog meer te doen vandaag.![]()
[..]
Ik heb geen invloed op de reclamespotjes van ING.
[..]
- Geen idee
- Wij zijn niet verantwoordelijk. Desondanks, sorry.
- Nee hoor, hij probeert geld te pinnen voor een nieuwe broek.
[..]
Ik heb geen gevoel.
[..]
Handel met voorkennis is verboden. Begin er dus niet aan.![]()
[..]
Een lokatie uitzoeken om de weggesluisde buit te verdelen.
Chief Risk Officerquote:Op maandag 12 oktober 2009 12:59 schreef ikweethetookniet het volgende:
Waarom horen we niks van de Chief Risk Officer Linschoten![]()
Omdat die onder tafel in zijn broek zit te schijten
Als mijn spaarpotje met smeergeld op tijd wordt uitgekeerd door DNB wel.quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:36 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Wordt AZ wederom landskampioen
Ik ben al plannen aan het maken om er zelf een te beginnen. Waarschijnlijk de eerste waar je versheidsverzekeringen kan kopen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:07 schreef antonwachter het volgende:
Ga je nu van de dsb bank naar de voedselbank ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |