Nee, de klacht is: Teveel chicks die rondlopen waardoor je constant word afgeleid.quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:21 schreef Apebeer het volgende:
Klacht: mensen die alleen maar naar chicks kunnen kijken en niet met hun werk bezig zijn
Het is bloedirritant omdat meeste niet eens echt lekker zijnquote:Op maandag 12 oktober 2009 12:21 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Lekker toch
Heb je je eigen radar niet meer nodig
quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:22 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee, de klacht is: Teveel chicks die rondlopen waardoor je constant word afgeleid.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:22 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Klacht is trouwens wel goed als hij et ook bij middelmatige tot redelijk middelmatige chicks doet
quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:22 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Het is bloedirritant omdat meeste niet eens echt lekker zijn
Ik heb een vriendinquote:Op maandag 12 oktober 2009 12:23 schreef zovty het volgende:
Hij checkt of je homo bent. Ik denk dat je binnenkort een lief kaartje van m krijgt.
Ha! Dus toen kwam et wel van pas hequote:Op maandag 12 oktober 2009 12:24 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Ik heb een vriendin![]()
Hij heeft me nota bene aan haar gekoppeld
Snotfetisch de nieuwste trendquote:Op maandag 12 oktober 2009 12:22 schreef wise het volgende:
eens met TS.
van die overgeile mannetjes die al een stijve krijgen als een vrouw haar kraag goed doet of even haar neus snuit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja oke, toen wel...quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:25 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ha! Dus toen kwam et wel van pas he
quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:26 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Snotfetisch de nieuwste trend
Dat bestaat idd, heb er wel eens een filmpje van gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Slechte 'grap'.quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:27 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Ik vraag me af wat de ouders van de TS dachten toen ze hun jong Apebeer noemden.
Een beetje triest is het wel.
Ik vraag me af wat jouw ouders dachten toen ze je Opa.Bakkebaard noemden.quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:27 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Ik vraag me af wat de ouders van de TS dachten toen ze hun jong Apebeer noemden.
Een beetje triest is het wel.
gekoppeldquote:Op maandag 12 oktober 2009 12:24 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Ik heb een vriendin![]()
Hij heeft me nota bene aan haar gekoppeld
quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:29 schreef Sm0keZ het volgende:
Toen ik de OP las vond ik je klasgenoot wel zielig omdat ie 'apebeer' zei... Later pas viel me op dat dat je username was
Vreselijk ja, als ik zulke types achter me heb lopen, dan vind ik het altijd heerlijk om even wat extra met me kont te bewegen. Meestal reageren ze dan zo kansloos. Alsof vrouwen op zulke complimenten van puistenkoppen zitten te wachten.quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:22 schreef wise het volgende:
eens met TS.
van die overgeile mannetjes die al een stijve krijgen als een vrouw haar kraag goed doet of even haar neus snuit
Ik refereer niet naar mezelf als Opa.Bakkebaard. Daarnaast zijn het niet mijn ouders die me Opa.Bakkebaard noemen maar de kleine meisjes hier in de buurt.quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:29 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat jouw ouders dachten toen ze je Opa.Bakkebaard noemden.
Best wel triest
Sm0keZ gaf je geen compliment hoor.quote:
Je vind het wel fijn of niet? Die gedachte dat ze straks als ze thuis zijn gaan fappen met je billen in gedachte.quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:31 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Vreselijk ja, als ik zulke types achter me heb lopen, dan vind ik het altijd heerlijk om even wat extra met me kont te bewegen. Meestal reageren ze dan zo kansloos. Alsof vrouwen op zulke complimenten van puistenkoppen zitten te wachten.
Verder vreselijke types.
Eerder zielig.quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:32 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Je vind het wel fijn of niet? Die gedachte dat ze straks als ze thuis zijn gaan fappen met je billen in gedachte.
Ahh wat doe je me aanquote:Op maandag 12 oktober 2009 13:01 schreef E-Norm het volgende:
APEBEER
LELIJKE CHICK OP 1 UUR!! Check dit kop swa heeerluk!
Is je Chick-Detect Radar defect??
Niet Verdonk.. die vind je sexy..quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:02 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Ahh wat doe je me aan![]()
[ afbeelding ]
Ah kom op man, je bent toch niet zo contactgestoord dat je je hieraan ergert..quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:21 schreef Apebeer het volgende:
... over chicks kan praten![]()
De hele dag: achter je apebeer, die is hotttt![]()
of:
APEBEER, check die chick op 3 uur![]()
En ik zo: die is heel niet lekker...![]()
Zo gaat het de hele dag door. En het ergste, ik zit nu naast hem![]()
Klacht: mensen die alleen maar naar chicks kunnen kijken en niet met hun werk bezig zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |