Rond klooien.quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:47 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Vrij uurtje om een beetje rond te klooien met je klasgenoten. Wat erg
Je herkend het gevoel. "Ik ben al zo moe en ik kan nog in mijn bed liggen als die KUT roostermakers optijd warenquote:
Snif Snif.quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:17 schreef robertapeldoorn het volgende:
[..]
Je herkend het gevoel. "Ik ben al zo moe en ik kan nog in mijn bed liggen als die KUT roostermakers optijd waren"
Les uitval is in jouw geval niet wenselijkquote:Op maandag 12 oktober 2009 11:17 schreef robertapeldoorn het volgende:
[..]
Je herkend het gevoel. "Ik ben al zo moe en ik kan nog in mijn bed liggen als die KUT roostermakers optijd waren"
Je bent toch op school: volg even een extra les Nederlands.quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:17 schreef robertapeldoorn het volgende:
[..]
GMTAquote:Op maandag 12 oktober 2009 11:20 schreef Kerol het volgende:
Ik hoop voor je dat de les Nederlands niet uitviel want die heb je duidelijk nodig.
Jij bent dan weer een spuit 1quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:21 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Je bent toch op school: volg even een extra les Nederlands.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |