En onze hond mag in zijn eerste jaar nog niet zoveel lopen. Dat is slecht voor zijn heupjes.quote:

Dit lijkt een beetje op de gelovigen vroeger bij mij in de kerk die zeiden dat ze medelijden hadden met mij en andere ongelovigen die de onvoorwaardelijke liefde van God niet kenden. En voor mij en al die andere mensen gingen ze dan bidden.quote:

"onvoorwaardelijke"quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 07:37 schreef mane het volgende:
[..]
Dit lijkt een beetje op de gelovigen vroeger bij mij in de kerk die zeiden dat ze medelijden hadden met mij en andere ongelovigen die de onvoorwaardelijke liefde van God niet kenden. En voor mij en al die andere mensen gingen ze dan bidden.

Je ziet een belangrijk verschil over het hoofd: God bestaat niet.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 07:37 schreef mane het volgende:
[..]
Dit lijkt een beetje op de gelovigen vroeger bij mij in de kerk die zeiden dat ze medelijden hadden met mij en andere ongelovigen die de onvoorwaardelijke liefde van God niet kenden. En voor mij en al die andere mensen gingen ze dan bidden.

Dat was ook één van de voornaamste redenen dat ik me 1,5 maand van fok afgekeerd had. Ik wilde nog niet zo worden. Maar ja, het is niet anders.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:06 schreef k_man het volgende:
Dit wordt zo wel echt een dertigerstopic hè? Kinderen, huizen. Nog iemand iets te zeuren over z'n baan?

Jij met je cabrio's probeert er een midlife topic van te maken?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:06 schreef k_man het volgende:
Dit wordt zo wel echt een dertigerstopic hè? Kinderen, huizen. Nog iemand iets te zeuren over z'n baan?

Alleen als Erik er is.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:16 schreef broer het volgende:
Was het hier ooit een gezellige knuffelboel?

God houdt zelfs van jou. Als dat niet onvoorwaardelijk is. Maar ja, lekker makkelijk natuurlijk, voor iemand die niet eens bestaat.quote:

Ooit.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:16 schreef broer het volgende:
Was het hier ooit een gezellige knuffelboel?

De God van het Nieuwe Testament dan, hè? Die van het Oude Testament houdt er wel kleine lettertjes op na.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:24 schreef mane het volgende:
[..]
God houdt zelfs van jou. Als dat niet onvoorwaardelijk is.

Nou, normaal houd ik wel van steken onder water en dat soort dingen, maar ik vond het wel prettig dat er één plek was waar mensen gewoon over leuke dingen als muziek en boeken spraken. Mensen die er wel verstand van hadden maar er niet heel elitair over doen (okay, zodiakk en soms claudia uitgezonderd) en die weten hoe het is om intelligent te zijn in een poel van middelmatigheid. Maar goed, ik heb weinig met kinderen, niks met honden (en ook niks met cabrio’s, trouwens) en de andere lezers hebben vast weinig met hardloopwedstrijden, dronken nachten en eerste dates, dus misschien moeten we ook maar aan frictie of desinteresse/ wederzijds onbegrip ten onder gaan.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:59 schreef Z het volgende:
Een gezellige knuffelboel, wat het hier ooit was, hoeft het niet te worden toch?

Mij ontgaat vooralsnog welke knuppel Z in het hoenderhok gooit en waarom. Het praat hier soms heerlijk langs elkaar heen, ieder over zijn eigen dingen. Dat heb ik liever dan ongemeend geknuffel en vervelende vage steken onder water.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:12 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik vind het wel goed dat Z eens de knuppel in het hoenderhok gooit. Te lang hebben we de puppycursus getolereerd. Hop, we leven in PVV tijden dus kom maar op met die jarenlang gesmoorde meningen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |