abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73602018
Dus.
Aldus.
pi_73602149
Hij heeft een tof skipak.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  maandag 12 oktober 2009 @ 09:44:11 #3
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_73602346
Hoi.
The love you take is equal to the love you make.
pi_73602592
Heb je nog leuke huizen gezien?
  maandag 12 oktober 2009 @ 10:05:05 #5
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_73602730
We zijn bij drie huizen wezen kijken. Twee vielen al snel af, een door locatie/gehorigheid en één door combinatie van steile trap/geen toilet boven. Huis drie was van type huis twee: dus net zo'n steile trap, maar verder wel in betere staat (en wél een toilet boven). De straat/buurt was wel erg leuk.

We vinden locatie heel belangrijk. Ik zou niet in een nieuwbouwhuis willen en dan twintig minuten moeten fietsen om in de stad te zijn. Maar dan lever je in op de ruimte.
pi_73602824
T - 35?
pi_73602926
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 10:05 schreef Lienekien het volgende:

We vinden locatie heel belangrijk. Ik zou niet in een nieuwbouwhuis willen en dan twintig minuten moeten fietsen om in de stad te zijn. Maar dan lever je in op de ruimte.
Dat dilemma blijf je houden. In Amsterdam krijg je een betere woning met meer ruimte als je bereid bent buiten de ring te gaan wonen (bijv. IJburg). Als je echter een centraal gelegen woning wilt dan zijn de huizen weer onacceptabel klein/gehorig/verpauperd.

Wij hebben ervoor gekozen om ons te richten op (potentieel) leuke locaties buiten het centrum, bijv. gebieden in ontwikkeling net tegen de ring aan. Zo zijn we ook uiteindelijk op deze locatie terechtgekomen. Voor veel stadgenoten zou dit deel van Amsterdam te ver van het centrum af liggen, maar als je niet zo centrumgeörienteerd bent dan kun je juist profiteren van alle leuke kanten van de stad: park (Flevopark), water (Nieuwe Diep), multiculterele wijk (Indische Buurt), nette wijk met leuke restaurantjes (Watergraafsmeer). Het grootste nadeel is dat we geen aansluiting hebben op het metronet. Daar staat tegenover dat we makkelijk de stad uit kunnen komen met de auto.
pi_73602953
In Haarlem kun je nog wel echt in het centrum wonen voor een acceptabele prijs.
pi_73603074
Had ik al gezegd hoe goed het bevalt om een auto te hebben? Ik had nooit verwacht dat ik het zo fijn zou vinden om autobezitter te zijn.

Het wordt wel hoog tijd dat er meer asfalt komt in de Randstad. Je staat gewoon elke dag in de file, zelfs als je op zaterdag een marktplaatsaankoop op wilt halen of als je op zondag je moeder wilt bezoeken. Pas stonden we zelfs een half uur in de file toen we van puppycursus in Amsterdam-Noord naar huis wilden.
pi_73605098
Hoi.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  maandag 12 oktober 2009 @ 11:50:21 #11
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_73605112
Een goeden.
  maandag 12 oktober 2009 @ 11:51:27 #12
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_73605144
Ha.

Sigme, werkte jij niet voor een of andere kredietverstrekker?
pi_73605169
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 11:51 schreef Lienekien het volgende:
Ha.

Sigme, werkte jij niet voor een of andere kredietverstrekker?
Wel degelijk. Een woekerrentekredietverstrekker, dus je wil er vast geen zaken mee doen. Hoezo?
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  maandag 12 oktober 2009 @ 11:53:43 #14
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_73605212
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 11:52 schreef sigme het volgende:

[..]

Wel degelijk. Een woekerrentekredietverstrekker, dus je wil er vast geen zaken mee doen. Hoezo?
Ik vroeg me alleen af of die ook DSB-gerelateerd is.
pi_73605414
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 11:53 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik vroeg me alleen af of die ook DSB-gerelateerd is.
Nee, dat niet. In veel opzichten zijn we ook een stuk netter dan dat soort kredietverstrekkers. Er worden geen leningen / verzekeringen opgedrongen / aangesmeerd en er zitten geen adders onder het gras. Gewoon de maximale wettelijke rente (een respectabele 16% ).
En wat suffe verzekeringetjes waar geen mens wat aan heeft maar ook niet veel kost, dus het valt klanten niet echt op. Gratis geld noemen wij het.
  maandag 12 oktober 2009 @ 12:05:13 #16
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_73605541
Dan zit je gelukkig niet in de toestanden, nu.
pi_73608306
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 10:09 schreef k_man het volgende:
T - 35?
Wat hebben wij gemist?
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
  maandag 12 oktober 2009 @ 13:46:12 #18
3155 MeneerTim
de verschrikkelijke.
pi_73608973
Aw een roodborstje in de header.
  maandag 12 oktober 2009 @ 15:41:36 #19
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_73612751
Ik ben tegen mensen in de stad met een auto, zoals Claudia. Maar ik ben ook tegen moeders met een bakfiets. Wat nu?
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_73613456
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 15:41 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik ben tegen mensen in de stad met een auto, zoals Claudia. Maar ik ben ook tegen moeders met een bakfiets. Wat nu?
We gaan echt niet de stad in met de auto. Het enige wat we in Amsterdam doen met de auto is naar de Ikea rijden (via Amstel) en naar puppycursus in Amsterdam-Noord (via de ring). We wonen aan de rand in de buurt van de ring (met ondergrondse parkeergarage), dus dat is allemaal prima te doen zonder onze stadgenoten lastig te vallen.
pi_73613519
Als het metronet beter was dan zouden we voor die zaken niet eens een auto nodig hebben.

[ Bericht 2% gewijzigd door Claudia_x op 12-10-2009 16:07:53 ]
pi_73613592
Het is me trouwens een raadsel waarom er zo weinig nietjes in de stad zijn. Ik háát fietsen in Amsterdam.
pi_73613621
Autorijden in de stad is een straf. Dat doe ik dan ook zo min mogelijk.
Aldus.
pi_73613696
En ik ben tegen alle bakfietsen in de stad (of er nu een moeder of vader op zit). En ook tegen kinderwagens in trams en bussen.
pi_73613763
Tot slot moeten alle rokers die hun peuken op straat weggooien dood.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')