Het hele huis is nu smerig van het sloopstof.quote:Op maandag 12 oktober 2009 09:26 schreef Inu het volgende:
Winter is nog mooier
Slopen lijkt me idd wel gaafJammer dat het daarna alleen zoveel opruimwerk geeft
Dus eerst de badkamer en de slaapkamer doen en de rest als je er woont?quote:Op maandag 12 oktober 2009 09:30 schreef Levitation het volgende:
[..]
Het hele huis is nu smerig van het sloopstof.Maar de badkamer gaat straks echt veel mooier worden.
![]()
Onder de vloer vonden we een krant van 13 december 1990, weten we meteen hoe oud de badkamer is.![]()
We hebben wel haast gekregen met het klussen. We willen alles zelf doen en moeten nu 17 december uit ons oude huis.Wordt flink doorwerken dus.
Heeft dat ook van die haakjes? Ik heb echt zovaak mn ellebogen geschaafd in ons oude huis, omdat de muren een structuur haddenquote:Op maandag 12 oktober 2009 09:43 schreef Levitation het volgende:
Eerst inderdaad de badkamer. Slapen gaan we in eerste instantie even op zolder doen, kunnen we de slaapkamers nog opknappen als we er wonen. We willen namelijk nog eea doen aan de inbouwkasten op die kamers en dat geeft ook weer veel rotzooi.
Wat ik ook nog wil doen vóór we er wonen, is de woonkamer laten stuccen. Zit nu zogenaamd "krabwerk" op de muren en dat vind ik foeilelijk. En kwa lelijkheid wil ik eigenlijk geen consessies meer doen.V. wil de muren niet helemaal strak, vindt hij niet mooi... dus wordt het waarschijnlijk spachtelputz oid. Maar dat kan V. zelf aanbrengen, het zelf stuccen zie ik (zeker gezien de tijdsdruk) niet zitten.
Nee, geen haakjes, maar gewoon heel bobbelig. Ik zal wel 'ns een fotootje plaatsen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 09:48 schreef Inu het volgende:
[..]
Heeft dat ook van die haakjes? Ik heb echt zovaak mn ellebogen geschaafd in ons oude huis, omdat de muren een structuur hadden![]()
Ik ben echt een mongool, ik kan niet nietenIk heb volgens mij nog nooit iets in 1x aan elkaar geniet
Ik heb het gewoon opgegevenquote:Op maandag 12 oktober 2009 09:52 schreef Levitation het volgende:
[..]
Nee, geen haakjes, maar gewoon heel bobbelig. Ik zal wel 'ns een fotootje plaatsen.
Nieten moet je gewoon veel oefenen.
Zoiets heb ik ook ooit gedaanquote:Op maandag 12 oktober 2009 09:21 schreef Levitation het volgende:
[..]
Het is heerlijk.![]()
Zaterdag zijn we echt begonnen met klussen!We hebben een begin gemaakt met het uitbreken van de badkamervloer.
Wat een takkewerk en wat een smerige stofzooi geeft dat toch. Maar slopen is wel altijd cool om te doen.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 09:55 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zoiets heb ik ook ooit gedaan
[ afbeelding ]
(is maar een klein stukje te zien van de gehele gesloopte badkamer)
[ afbeelding ]
Regel gelijk een container anders moet je alles 2 x oppakken.quote:Op maandag 12 oktober 2009 09:58 schreef Levitation het volgende:
[..]
Zo ver zijn we nog lang niet. Maar als ik die berg puin zie, denk ik dat ik nog wat meer plastig op ons terras moet gaan leggen, ik heb het nog een beetje onderschat geloof ik... wat een enorme berg is dat!
Geen idee waar we een container moeten laten...quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:03 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Regel gelijk een container anders moet je alles 2 x oppakken.
De ciontainer hoeft er maar een paar dagen te staan. En waarom moet je met de aanhangwagen achterom? Je gooit de rommel toch in de container.quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:09 schreef Levitation het volgende:
[..]
Geen idee waar we een container moeten laten...Op de oprit lijkt me nogal onhandig, omdat we er dan met de aanhanger niet meer doorkunnen.
Aanhanger staat in de garage en die hebben we nodig om bij shuregard de boxen leeg te halen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:16 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
De ciontainer hoeft er maar een paar dagen te staan. En waarom moet je met de aanhangwagen achterom? Je gooit de rommel toch in de container.
Je gaat mij toch niet vertellen dat jullie de badkamer demonteren zonder hamerbeitel?quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:19 schreef Levitation het volgende:
[..]
Aanhanger staat in de garage en die hebben we nodig om bij shuregard de boxen leeg te halen.
Trouwens, het gaat om een paar weken, niet een paar dagen. Zo snel werken we helemaal niet.![]()
![]()
Nee, maar wel in de avonduren en weekenden. Zaterdag hebben we 1,5m2 vloer er uit geslagen. We willen de vloer deels verlagen, hij is nu 10cm hoger dan de rest vd eerste etage en een stukje badkamer wordt deel van de gang... daar moet de vloer dus helemaal verlaagd worden. De rest willen we liefst ook iets omlaag brengen, maar we weten nog niet hoeveel haalbaar is.quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:23 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Je gaat mij toch niet vertellen dat jullie de badkamer demonteren zonder hamerbeitel?
Zoals te zien is liggen er ook wat bakstenen bij, die zijn van een bar annex keukenmuurtje die wij verwijdert hebben toen. Maar dit was nog maar de helft van al het puin dat wij uit het huis gehaald hebbenquote:Op maandag 12 oktober 2009 09:58 schreef Levitation het volgende:
[..]
Zo ver zijn we nog lang niet. Maar als ik die berg puin zie, denk ik dat ik nog wat meer plastig op ons terras moet gaan leggen, ik heb het nog een beetje onderschat geloof ik... wat een enorme berg is dat!
Het geeft echt een zooi.quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:42 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zoals te zien is liggen er ook wat bakstenen bij, die zijn van een bar annex keukenmuurtje die wij verwijdert hebben toen. Maar dit was nog maar de helft van al het puin dat wij uit het huis gehaald hebben
Er zit een brede kant in het bad, dus het zou moeten passenquote:Op maandag 12 oktober 2009 10:55 schreef Levitation het volgende:
[..]
We moeten alleen nog even meten of het bad écht gaat passen (op papier klopt het, maar in het echt??). En dan bestellen!![]()
Klopt. Kont past... de vraag is of het bad ook in de badkamer past.quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:59 schreef FUFR het volgende:
[..]
Er zit een brede kant in het bad, dus het zou moeten passen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |