Als hij terug komt uit die rechtzitting is zijn bank wel in nood...quote:[..]
DSB-topman Dirk Scheringa is momenteel aanwezig bij een nieuwe zitting bij de rechtbank over de curatele-kwestie DNB-DSB.
Hij zal dan opnieuw betogen dat zijn bank niet in acute nood is.
De rechtbank in Amsterdam heeft in de nacht van zondag op maandag een eerste verzoek van De Nederlandsche Bank (DNB) om de bank onder curatele te plaatsen, afgewezen. De rechtbank oordeelde dat de bank thans voldoende liquide is, maar dat de financiële positie wel zorgelijk is.
RTL-Z
quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:37 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Heb je een half uur tot 3 kwartier?
Het is wel een beetje verdacht moet ik zeggen. Eerst oordeelt de rechter besloten dat DNB niet mag ingrijpen, dan lekt de Volkskrant dat de DSB technisch failliet is, waarna een bankrun begint, er een nieuwe rechtzaak komt, en DNB mag ingrijpen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:35 schreef capricia het volgende:
Als hij terug komt uit die rechtzitting is zijn bank wel in nood...![]()
Of wordt hij genaaid?
Dat dacht ik dus ook!quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:44 schreef speknek het volgende:
[..]
Het is wel een beetje verdacht moet ik zeggen. Eerst oordeelt de rechter besloten dat DNB niet mag ingrijpen, dan lekt de Volkskrant dat de DSB technisch failliet is, waarna een bankrun begint, er een nieuwe rechtzaak komt, en DNB mag ingrijpen.
Wat heet een beetje verdacht? Fortis in het kwadraat?
Rekeningnummer is bankgebonden. Dus dat is weg.quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:44 schreef 22 het volgende:
Als je nu een betaalrekening hebt bij DSB, ben je je rekeningnummer
dan straks ook kwijt of wordt dit overgenomen?
Inloggen gaat nog steeds!quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:44 schreef dramatiek het volgende:
Dit betekent onder meer dat klanten hun geld niet meer kunnen weghalen bij DSB.
Als een andere bank het hele rekeninghoudersbestand over zou nemen, zou het goed mogelijk zijn dat ze iedereen hetzelfde rekeningnummer zouden behouden. Puur practisch.quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:44 schreef 22 het volgende:
Als je nu een betaalrekening hebt bij DSB, ben je je rekeningnummer
dan straks ook kwijt of wordt dit overgenomen?
Dat zal dan wel binnen nu en een uur afgelopen zijn. De boel gaat op slotquote:Op maandag 12 oktober 2009 11:45 schreef capricia het volgende:
[..]
Inloggen gaat nog steeds!
https://www.secure.dsbban(...)index_aanvragen.html
Inloggen is 1, overboeken is 2quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:45 schreef capricia het volgende:
[..]
Inloggen gaat nog steeds!
https://www.secure.dsbban(...)index_aanvragen.html
Had ik net twee maanden een betaalrekening geöpend.quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:45 schreef capricia het volgende:
[..]
Rekeningnummer is bankgebonden. Dus dat is weg.
bel ze eens in paniek op om die 10 euro.....30 min hard zeiken om een tientjequote:Op maandag 12 oktober 2009 11:47 schreef 22 het volgende:
[..]
Had ik net twee maanden een betaalrekening geöpend.![]()
Gelukkig stond er maar 10 euro op.
Zo dat gaat hardquote:Op maandag 12 oktober 2009 11:47 schreef 22 het volgende:
Öpenen könt u beter doen bei der Deutsche Bankquote:Op maandag 12 oktober 2009 11:47 schreef 22 het volgende:
[..]
IK WIL MEN GELD TERUG!!!11 DAT DIT KEN IN NEDERLANDT!!!!!111!quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:48 schreef dramatiek het volgende:
[..]
bel ze eens in paniek op om die 10 euro.....30 min hard zeiken om een tientje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |