Oh ja, hoe is het met je pand?? Wanneer gaat het allemaal gebeuren en ga je er al expres voorbij om toch even te kijken en te denken aan het feit dat jij daar binnenkort woont? En heb je al op proef ergens in je eentje gezeten? Wéét je moeder het überhaupt al wel??quote:
Wat was er danquote:
Net magie hequote:Op maandag 12 oktober 2009 20:11 schreef Vlarp het volgende:
[..]
En daar hoef ik alleen maar op Fok te komen?
Ja, goed. Overdracht gaat 15 december plaatsvinden!quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:10 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh ja, hoe is het met je pand?? Wanneer gaat het allemaal gebeuren en ga je er al expres voorbij om toch even te kijken en te denken aan het feit dat jij daar binnenkort woont? En heb je al op proef ergens in je eentje gezeten? Wéét je moeder het überhaupt al wel??
Ja, ik wilde net zeggen, regel dat laatste maar als eerste!quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:12 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja, goed. Overdracht gaat 15 december plaatsvinden!
Verder moet ik vooral veel regelen nu, uitzoeken wat 25m2 aan tegels kost enzo. En hypotheek regelen natuurlijk!
Uhm, ik heb een zeer beperkt budget, Wax...quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:14 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, ik wilde net zeggen, regel dat laatste maar als eerste!![]()
Met mooi marmer en alles?
MAAR... weet je moeder het al??quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:12 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja, goed. Overdracht gaat 15 december plaatsvinden!
Verder moet ik vooral veel regelen nu, uitzoeken wat 25m2 aan tegels kost enzo. En hypotheek regelen natuurlijk!
Vlarp de Lignac!quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Oeh marmer. En goudkleurige nepvogeltjes enzo. Oh oh oh! En van die klimop (plastic natuurlijk), en van die zuiltjes, waar je dan een beetje (gips) van een engel op zet.
Een bank en een salontafel en alles en een gemakkelijke stoel, een eetkamerset, heb je dat allemaal al geregeld? En een rijbewijs om het busje te kunnen rijden om je hele inboedel over te brengen?quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:15 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uhm, ik heb een zeer beperkt budget, Wax...
Je kunt het ook flink verbouwen en alles en dan met dikke winst doorverkopen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:15 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uhm, ik heb een zeer beperkt budget, Wax...
Wat heb je gedaan dan?quote:
"ik heb niet zo'n zin om met je te praten."quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:20 schreef Xiance het volgende:
hoe laat je eigenlijk weten dat je weinig zin hebt met iemand te praten zonder ze meteen de grond in te boren?
Jij bent in de stemming dat als de zon schijnt je nog zeurt dat ie in je ogen schijnt?quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:56 schreef Xiance het volgende:
*zucht*
ik PROBEEEEEEEER echt heel gelukkig te zijn voor mn broertje en zn nieuwe geplak hoor..
maar dat hele "oh liefje" "he schatje" "poepie" en "oh ik kan niet zonder je" gedoe...
quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:20 schreef Tha_Erik het volgende:
"ik wil je niet de grond ik boren, maar ik heb weinig zin om met je te praten"?
quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
"ik heb niet zo'n zin om met je te praten."
quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:21 schreef Xiance het volgende:
[..]
* Xiance masseerstaaf aangeeft
en nee... tis geen vibo
Ohja, liegen, een lieve manier van iemand afwimpelenquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:22 schreef Xiance het volgende:
[..]
[..]
ja.. en zelfs daar kan ik nog flink wat aan verpesten
mgoed, ik heb even gemeld dat ik heel druk ben enzo..
Zo ziet jouw huis er uit?quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Oeh marmer. En goudkleurige nepvogeltjes enzo. Oh oh oh! En van die klimop (plastic natuurlijk), en van die zuiltjes, waar je dan een beetje (gips) van een engel op zet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |