jaquote:Op maandag 12 oktober 2009 23:23 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat klinkt wel heel erg fout, zo opeens.
Of heb ik een dirty mind?![]()
Ja want dat is echt een van mijn favoriete films, heel mooi (moet er altijd een beetje bij huilen, maar dat zal niemand verbazen) en de soundtrack is echt prachtig.quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:23 schreef Waxxer het volgende:
[..]
hij deed me niet zó veelquote:Op maandag 12 oktober 2009 23:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja want dat is echt een van mijn favoriete films, heel mooi (moet er altijd een beetje bij huilen, maar dat zal niemand verbazen) en de soundtrack is echt prachtig.
Film is ook niet echt mijn sterkste categoriequote:Op maandag 12 oktober 2009 23:27 schreef Waxxer het volgende:
Mijn filmkennis is echt verbazingwekkend, verschrikkelijk, beschamend, maar dan ook echt beschamend en daarvan ben ik me terdege bewust, die is echt verbazingwekkend verschrikkelijk beschamend slecht.Dus alles wat ook maar aan film gelínkt is, moet door mij worden genegeerd. Dan is het poten af van het toetsenbord.
Nou, je wil gewoon in mijn gezicht stompen he omdat ik dat zei.quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja want dat is echt een van mijn favoriete films, heel mooi (moet er altijd een beetje bij huilen, maar dat zal niemand verbazen) en de soundtrack is echt prachtig.
Ik heb al een keer met de auto van men vader een lantarenpaal omver gereden daar. Maar toen had de auto niets en stond de lantarenpaal in een hoek van zo'n 45 gradenquote:
Helemaal niet. Ik ben zelf gewoon enthousiast. Sowieso vind ik films fijn, ik kan er erg van genieten.quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:29 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, je wil gewoon in mijn gezicht stompen he omdat ik dat zei.
Maar ja, zie boven.![]()
![]()
![]()
Ow euh ik bedoelde in de linkerbumper van men auto...quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:18 schreef Waxxer het volgende:
[..]
WÁT??!!
Vertel!!![]()
Wat gebeurde er en hoe kon het gebeuren??
quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:23 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Je vader had een hummer?quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:30 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik heb al een keer met de auto van men vader een lantarenpaal omver gereden daar. Maar toen had de auto niets en stond de lantarenpaal in een hoek van zo'n 45 graden
tjah das niet zo slim hequote:Op maandag 12 oktober 2009 23:31 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow euh ik bedoelde in de linkerbumper van men auto...
Nou ik had net een collega aangeboden een lift te geven toen ik een bocht iets te strak nam. In eerste instantie leek er weinig aan de hand en was de auto er ongeschonden uit gekomen. Maar der zit toch wel een huge deuk nu.
nee maar wel een sterke bumperquote:
Nee iddquote:
Ej!quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Note to self, nooit bij Bartjebart in een auto stappen.
Humperquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |