FOK!forum / Klaagbaak / Telfort
Microtechsmaandag 12 oktober 2009 @ 00:37
Heb 3 weken op een nieuwe simkaart moeten wachten (ipv 5 dagen) en toen ik hem eenmaal had, bleek hun activatiesite niet te werken (www.telfort.nl/activeren)

Op het brief staat dat je ook telefonisch kan activeren, dus ik bellen, volg de stappen. Zegt mevrouw dat ik hem op internet moet activeren en moet wachten

En dan vragen ze 3x of ik nog die 20 euro ga storten voor de simkaart

[ Bericht 0% gewijzigd door Microtechs op 12-10-2009 00:47:44 ]
Diaboxmaandag 12 oktober 2009 @ 00:38
Actieveren.
Trollface.maandag 12 oktober 2009 @ 00:38
Je ondertitel zegt microicrotech.

Mensen die slim proberen te doen, maar dat niet zijn
Diaboxmaandag 12 oktober 2009 @ 00:39
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 00:38 schreef Trollface. het volgende:
Je ondertitel zegt microicrotech.

Mensen die slim proberen te doen, maar dat niet zijn
QFT
Microtechsmaandag 12 oktober 2009 @ 00:42
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 00:38 schreef Trollface. het volgende:
Je ondertitel zegt microicrotech.

Mensen die slim proberen te doen, maar dat niet zijn
Daar gaat het heul niet om

Mss is het Muicrotechs, weet jij veel
Microtechsmaandag 12 oktober 2009 @ 00:42
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 00:38 schreef Diabox het volgende:
Actieveren.
kan gebeuren
RowanF1maandag 12 oktober 2009 @ 00:49
Telfort.. tja, van KPN hé.