abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_249301
Vanaf de eerste uitzending heb ik de hele boel gevolgd en tot nu toe heb ik noch Bart noch Iwan nauwelijks iets horen zeggen. Slechts wat gemompel hier en daar. Hoe kan dit? Waarom profileren zij zich niet meer? Als zij zo doorgaan zal niemand meer weten wie deze 2 grote onzichtbare zwijgers zijn en er zal niet op hen gestemd worden. Ze waren niet voor niets beide genomineerd in de eerste ronde om er uit te vliegen.
Of zit SBS hier achter?
pi_249302
quote:
op 02-24-2000 om 09:21 PM schreef Brok het volgende:
Of zit SBS hier achter?

Natuurlijk het hele programma wordt gemanipuleerd. Enkele dagen geleden b.v. blijkt uit de stream dat Jop de "verzaker"of "valsspeler" was bij het stripdobbelen terwijl in de TV uitzending SBS het doet voorkomen dat Ant. de valsspeler is.

pi_249303
Dat is op zich wel leuk als je beide een beetje kan volgen. Echte reallife televisie, maar dan wel flink gemanipuleerd. Ik kijk zelf de afleveringen niet, geen zin om na twee dagen weer alles te moeten zien, dus weet niet echt wat ze wel en niet uitzenden. Toch maar eens doen, ben benieuwd.
Maar in de streams komen Bart en Iwan ook niet echt over als actieve personen. Althans, de redactie laat ook hier niet alles zien.
Ben benieuwd hoe ze de verhouding tussen Es en Bart weergeven op TV. Wordt Bart afgeschildert als het zielepietje die beter De Bus kan verlaten en Es als het meisje die zich maar door zo'n nare situatie moet slaan?
Fotografie, omdat het leuk is
Roodpetje
Bas Fotografie
pi_249304
Totaal mee eens Bagwan. Als ik een beetje terugkijk naar m'n eigen verslagen begin ik me zelfs af te vragen waar Bart eigenlijk de hele tijd uithangt. En ook Iwan openbaart zich nou niet bepaald als de great communicator. Meestal als je hem ziet zit hij ergens afgezonderd van de anderen. En in discussies hoor je 'm ook bijna niet.

SBS 6 hoeft weinig te manipuleren aan de beelden om de Iwan en Bart als saaie mannetjes neer te zetten.

pi_249305
Ik kan ze zelfs nog niet uit elkaar houden zo weinig heb ik ze gezien.
?
pi_249306
Kunnen Bart en Iwan praten???
pi_249307
Inderdaad, had liever Esmee, de stereotiepe blonde stewardess erin gehad, met die heerlijke...slo-me...zeu-rende...ste-hem van d'r alsof ze constant tegen do-he-ve kleu-ters praat. Jammer dat Antonette's geilheid en Seki's eeuwige diepe haat (tegen elke vrouw die "te aanwezig" is en aan z'n macht toornt), die twee stille sukkeltjes erin hebben gehouden. Wat ik niet snap is dat Iwan voordat 'ie erin ging echt stoere taal uit sloeg, maar ja toen moest 'ie nog gekozen worden! of misschien is 'ie nu bang van Seki!
pi_249308
Dat was schrikken. Iwan heeft in de uitzending van vanavond gepraat! Weliswaar niet veel, maar in 5 minuten hebben we meer gehoord dan de afgelopen 12 dagen bijelkaar van hem (althans op TV). Helaas kwekte Aziz aan een stuk door. Trouwens wat heeft Iwan ook alweer gezegd? Nou ja, hij kan in ieder geval praten.
pi_249309
Aziz klept heel vaak aan een stuk door. Maar dat is toch nog beter dan de pogingen tot zingen van diverse passagiers . Ik draai dan echt het geluid uit. Vreselijk. Nee, dan hoor ik toch nog liever Aziz mekkeren (en dat wil heel wat zeggen )
Roodpetje
Bas Fotografie
pi_249310
Ja Iwan zei wat wauw. Hij zei zelfs iets goeds. Hij wees Aziz er op dat zijn ex ook t.v kijkt.Hij vroeg of ze dat zou doen maar in mijn ogen was het ook een soort hint. Ik vergelijk Aziz soms wat met Mona uit BB> Beide vertellen zij erg veel over hun priveleven en dat zou voor allebei wel eens niet goed uit kunnen pakken. We weten alle hoe dat met Mona ging. Bart komt nu ook meer in the picture. Vond niet dat het gesprek een van beide in een slechte rol zette, ligt er gewoon aan hoe je het bekijkt, Het was niet zo dat esmek. de bitchrol kreeg. (is ze dat dannie?) en Bart het sukkeltje(nou ja?)
  zaterdag 26 februari 2000 @ 20:24:00 #11
336 Jessicaa
een kaarsje brand voor Danyel
pi_249311
Ze hadden net zo goed 10 mensen in die bus kunnen stoppen. Iwan brengen ze gewoon niet in beeld. Ik snap dit echt niet hoor. Ook al zou hij in het ergste geval niks te vertellen hebben, zal toch vast nog wat meer zijn als dat we van de andere passagiers nu te zien gehad hebben. Waarschijnlijk brengen ze hem niet zo in beeld omdat het niet zo'n karikatuur van zichzelf is.
Ik hoop dat hij wint.
Programma afgelopen Ze denken dan dat b.v Esmeralda heeft gewonnen, wordt feestelijk de bus uit gehaald. Blijkt Iwan er nog in te zitten. Dat lijkt me wel wat
pi_249312
quote:
op 02-26-2000 om 08:24 PM schreef Jessicaa het volgende:
Programma afgelopen Ze denken dan dat b.v Esmeralda heeft gewonnen, wordt feestelijk de bus uit gehaald. Blijkt Iwan er nog in te zitten. Dat lijkt me wel wat

Lol, dat lijkt me ook wel een megastunt!
Roodpetje
Bas Fotografie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')