Bij de action weet ik het niet, maar bij de Xenos hebben ze dat sowieso wel!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:45 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
hebben ze bij de action een mooie zilver(kleurige) schaal om kaarsen op te zetten? heb wel eens zo'n plasticen ding gezien maar dat bedoel ik niet, ik bedoel wel van een wat zwaarder materiaal. ben er pas nog geweest maar toen wist ik niet dat dit een cadeauwens was :S
ja hoorquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:45 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
hebben ze bij de action een mooie zilver(kleurige) schaal om kaarsen op te zetten?
Vandaag bij de action in Ammerzoden geweest, daar hadden ze genoeg schalen! Niet van plastic!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:45 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
hebben ze bij de action een mooie zilver(kleurige) schaal om kaarsen op te zetten? heb wel eens zo'n plasticen ding gezien maar dat bedoel ik niet, ik bedoel wel van een wat zwaarder materiaal. ben er pas nog geweest maar toen wist ik niet dat dit een cadeauwens was :S
dank! ben net geweest, ze hadden eigenlijk maar 2 soorten bij de Action in Utrecht, geloof dat die nu in de aanbieding zijn voor 9 euro. wel heel mooi, maar ik vrees te groot. dus toch maar niet meegenomen. bij xenos ook alleen te groot, bij hema hadden ze helemaal niks. heb maar een goed boek gekochtquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:14 schreef BarbaBientje01 het volgende:
[..]
Vandaag bij de action in Ammerzoden geweest, daar hadden ze genoeg schalen! Niet van plastic!
Ik heb er wel theedozen gezien, maar ik weet niet meer hoe ze er uit zagen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:05 schreef Pannenkoeken het volgende:
Weet iemand hier of de Action grote theedozen heeft? Van hout. Anders ga ik naar de Xenos namelijk
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:08 schreef maok het volgende:
[..]
Ik heb er wel theedozen gezien, maar ik weet niet meer hoe ze er uit zagen.
Ik heb de steeksleutelset en daar ben ik dik tevreden over, maar ik gebruik ze niet giga-intensief ofzo (beetje klussen aan mn fiets, daar blijft het wel bij). Volgens mij is het (voor de hobby-klusser) allemaal prima spuLquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:33 schreef VinceOpHetWittePaard het volgende:
Hier in Oss ook 2 Actions! Liggen allebei een beetje in een slechtere buurt en het is er altijd zeer druk.
Vraagje aan de échte Action-kenners:
Heeft iemand ervaring met gereedschap van de Action? Ik wil m'n gereedschapskist eens aanvullen en vraag me af of het gereedschap van de Action goed is.
Iemand ervaring mee?
Grtz!
Ik was vanmiddag geweest en heb er 1 gezien. Wilde er 1 meenemen om hem daarna wat op te pimpen. Maar bedacht me. Moet nog een surprise maken en daar ben ik zo slecht in. Dat ik de theedoos dan als een soort van studie ontwijkend gedrag ga gebruiken. En ik met de surprise deadline een groot probleem krijg.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:05 schreef Pannenkoeken het volgende:
Weet iemand hier of de Action grote theedozen heeft? Van hout. Anders ga ik naar de Xenos namelijk
Kijk eens bij de 100 nieuwe artikelenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:45 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
dank! ik had hem gezien in de winkel, maar ik vond hem in t echt toch wat minder mooi. en heb ook het liefst een ronde denk ik.. maar ik heb het anders opgelost, ik heb een leesboek gekocht voor de jarige.. 'beetje vreemde kaarsen-plateau' hahahhaaquote:Op maandag 2 november 2009 13:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kijk eens bij de 100 nieuwe artikelenDaar staat een zilveren onderbord (wel met india-decor, maar dat vind ik persoonlijk wel mooi
) tussen
Hahaha!quote:Op maandag 2 november 2009 13:45 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
[..]
dank! ik had hem gezien in de winkel, maar ik vond hem in t echt toch wat minder mooi. en heb ook het liefst een ronde denk ik.. maar ik heb het anders opgelost, ik heb een leesboek gekocht voor de jarige.. 'beetje vreemde kaarsen-plateau' hahahhaa
Ach, helemaal vergeten om hierop te reageren. Ik zag die zilveren schalen bij Leen Bakker liggen.quote:Op maandag 2 november 2009 13:45 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
[..]
dank! ik had hem gezien in de winkel, maar ik vond hem in t echt toch wat minder mooi. en heb ook het liefst een ronde denk ik.. maar ik heb het anders opgelost, ik heb een leesboek gekocht voor de jarige.. 'beetje vreemde kaarsen-plateau' hahahhaa
Ik heb wat schroevendraaiers en nog wat gereedschapspul van Action die prima voldoen en nog steeds niet uit elkaar zijn gevallen oid. Idd ok voor de hobby klussers.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:19 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik heb de steeksleutelset en daar ben ik dik tevreden over, maar ik gebruik ze niet giga-intensief ofzo (beetje klussen aan mn fiets, daar blijft het wel bij). Volgens mij is het (voor de hobby-klusser) allemaal prima spuL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |