abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 29 oktober 2009 @ 16:15:29 #201
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_74191170
Dat warmtekussen had ik net vorige week gekocht voor de niet-actieprijs, was net een weekje te vroeg! Maar hij is wel heel fijn. Vandaag nog even langsgeweest voor de 3 euro sportbroeken, helaas lagen er alleen nog maar S-jes, dus morgen of zaterdag nog een keertje kijken
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_74194402
Helaas waren hier de warmtekussens op..
Maar toch nog kunnen slagen!

Pennen
A4 schrift
Enveloppen
Pepernoten
Mandjes
Vaatwastabletten
Map
Flesjes extran

En dit alles voor nog geen 20euro!
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_74194800
hebben ze bij de action een mooie zilver(kleurige) schaal om kaarsen op te zetten? heb wel eens zo'n plasticen ding gezien maar dat bedoel ik niet, ik bedoel wel van een wat zwaarder materiaal. ben er pas nog geweest maar toen wist ik niet dat dit een cadeauwens was :S
pi_74194839
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 17:45 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
hebben ze bij de action een mooie zilver(kleurige) schaal om kaarsen op te zetten? heb wel eens zo'n plasticen ding gezien maar dat bedoel ik niet, ik bedoel wel van een wat zwaarder materiaal. ben er pas nog geweest maar toen wist ik niet dat dit een cadeauwens was :S
Bij de action weet ik het niet, maar bij de Xenos hebben ze dat sowieso wel!
pi_74195165
quote:
hebben ze bij de action een mooie zilver(kleurige) schaal om kaarsen op te zetten?
ja hoor
pi_74196322
Ik heb die magische warmtekussentjes/handenwarmers gehaald, je lacht je rot om de prijs, eur 0.89 voor 2, alleen al leuk om dat kristalliseren te zien
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_74199790
quote:
Vandaag bij de action in Ammerzoden geweest, daar hadden ze genoeg schalen! Niet van plastic!
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_74203727
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 20:14 schreef BarbaBientje01 het volgende:

[..]

Vandaag bij de action in Ammerzoden geweest, daar hadden ze genoeg schalen! Niet van plastic!
dank! ben net geweest, ze hadden eigenlijk maar 2 soorten bij de Action in Utrecht, geloof dat die nu in de aanbieding zijn voor 9 euro. wel heel mooi, maar ik vrees te groot. dus toch maar niet meegenomen. bij xenos ook alleen te groot, bij hema hadden ze helemaal niks. heb maar een goed boek gekocht
pi_74217525

Deze zijn wel leuk!
pi_74231168
Ik heb ingeslagen
pi_74233725
Ik wil die Uggs
Boundaries don't keep other people out; they fence you in.
pi_74257621
Hier in Oss ook 2 Actions! Liggen allebei een beetje in een slechtere buurt en het is er altijd zeer druk.

Vraagje aan de échte Action-kenners:

Heeft iemand ervaring met gereedschap van de Action? Ik wil m'n gereedschapskist eens aanvullen en vraag me af of het gereedschap van de Action goed is.

Iemand ervaring mee?

Grtz!
Het kost een placenta, maar dan heb je ook wat!
pi_74258342
Weet iemand hier of de Action grote theedozen heeft? Van hout . Anders ga ik naar de Xenos namelijk
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 19:08:46 #214
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_74258424
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 19:05 schreef Pannenkoeken het volgende:
Weet iemand hier of de Action grote theedozen heeft? Van hout . Anders ga ik naar de Xenos namelijk
Ik heb er wel theedozen gezien, maar ik weet niet meer hoe ze er uit zagen.
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
pi_74258542
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 19:08 schreef maok het volgende:

[..]

Ik heb er wel theedozen gezien, maar ik weet niet meer hoe ze er uit zagen.

Oke, dan kan ik iig als ik bij de Xenos niks vind altijd ook nog naar de Action lopen .
pi_74258741
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 18:33 schreef VinceOpHetWittePaard het volgende:
Hier in Oss ook 2 Actions! Liggen allebei een beetje in een slechtere buurt en het is er altijd zeer druk.

Vraagje aan de échte Action-kenners:

Heeft iemand ervaring met gereedschap van de Action? Ik wil m'n gereedschapskist eens aanvullen en vraag me af of het gereedschap van de Action goed is.

Iemand ervaring mee?

Grtz!
Ik heb de steeksleutelset en daar ben ik dik tevreden over, maar ik gebruik ze niet giga-intensief ofzo (beetje klussen aan mn fiets, daar blijft het wel bij). Volgens mij is het (voor de hobby-klusser) allemaal prima spuL
pi_74260035
Mijn vriend werkt in de bouw en geeft altijd een beetje af op mijn 'goedkope zooi' die ik had aangeschaft voordat ik hem kende (op een leuke manier hoor ). Als er hier in huis eens iets moet gebeuren zit hij wel altijd in mijn gereedschapbox te graaien omdat hij te lui is om zijn eigen spul uit de werkplaats te halen

Zoals Merel al zegt voor een beetje huis-tuin-en-keuken kluswerk is het prima, net als de spullen bij de Gamma/Karwei etc. in van die eurobakken.
pi_74262535
De schroevendraaiers zijn crap. Zeiden mijn vader en mijn ex
Ik heb inmiddels van beiden een goeie georven..... lees: heb ik niet teruggegeven

Ik zou wat meer uitgeven, je doet er voor de rest van je leven mee als 't goed spul is.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 21:59:54 #219
111228 Hopey
Di Jillae?!
pi_74263440
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 19:05 schreef Pannenkoeken het volgende:
Ik was vanmiddag geweest en heb er 1 gezien. Wilde er 1 meenemen om hem daarna wat op te pimpen. Maar bedacht me. Moet nog een surprise maken en daar ben ik zo slecht in. Dat ik de theedoos dan als een soort van studie ontwijkend gedrag ga gebruiken. En ik met de surprise deadline een groot probleem krijg.
Anyways ik ben weer geslaagd, vandaag aloe vera drankje, staafjes met geurolie om te branden, een plastic kommetje voor op werk, tandenborstel en tandpasta, wasmachine waszakjes, verfrissingsdoekjes en maskers. Schade: iets minder dan 9 euro

Ow en nog iets er komt een action om de hoek!!! Vanaf begin volgend jaar geen pokke end fietsen meer of parkeerkosten WOEI!!
Seen it all done it all, can't remember most of it
  maandag 2 november 2009 @ 13:26:40 #220
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_74313567
quote:
Kijk eens bij de 100 nieuwe artikelen Daar staat een zilveren onderbord (wel met india-decor, maar dat vind ik persoonlijk wel mooi ) tussen
pi_74314175
quote:
Op maandag 2 november 2009 13:26 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Kijk eens bij de 100 nieuwe artikelen Daar staat een zilveren onderbord (wel met india-decor, maar dat vind ik persoonlijk wel mooi ) tussen
dank! ik had hem gezien in de winkel, maar ik vond hem in t echt toch wat minder mooi. en heb ook het liefst een ronde denk ik.. maar ik heb het anders opgelost, ik heb een leesboek gekocht voor de jarige.. 'beetje vreemde kaarsen-plateau' hahahhaa
  maandag 2 november 2009 @ 13:50:29 #222
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_74314336
quote:
Op maandag 2 november 2009 13:45 schreef jUsTmE13o2 het volgende:

[..]

dank! ik had hem gezien in de winkel, maar ik vond hem in t echt toch wat minder mooi. en heb ook het liefst een ronde denk ik.. maar ik heb het anders opgelost, ik heb een leesboek gekocht voor de jarige.. 'beetje vreemde kaarsen-plateau' hahahhaa
Hahaha! Is ook een beetje zonde, om daar je kaarsen op te zetten Maar mooi dat je alsnog een cadeau hebt
  maandag 2 november 2009 @ 14:21:33 #223
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_74315360
quote:
Op maandag 2 november 2009 13:45 schreef jUsTmE13o2 het volgende:

[..]

Ach, helemaal vergeten om hierop te reageren. Ik zag die zilveren schalen bij Leen Bakker liggen.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  maandag 2 november 2009 @ 15:51:45 #224
19242 yavanna
Results may vary.
pi_74318286
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 19:19 schreef Merel1808 het volgende:

[..]

Ik heb de steeksleutelset en daar ben ik dik tevreden over, maar ik gebruik ze niet giga-intensief ofzo (beetje klussen aan mn fiets, daar blijft het wel bij). Volgens mij is het (voor de hobby-klusser) allemaal prima spuL
Ik heb wat schroevendraaiers en nog wat gereedschapspul van Action die prima voldoen en nog steeds niet uit elkaar zijn gevallen oid. Idd ok voor de hobby klussers.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
  maandag 2 november 2009 @ 16:14:07 #225
215872 PartyHardy
Live life to the fullest
pi_74318987
Het kwam van de Action of Aldi dat ben ik even kwijt, daarom vraag ik het hier:

Kennen jullie een apparaatje wat je in de sigarettenaansteker van de auto kunt doen met een kabeltje waar je een mp3 aan kunt hangen, hierdoor maakt hij verbinding met je radio via een zendertje/antenne? en dan krijg je een persoonlijke frequentie op je radio waar je jou mp3 muziek kunt afspelen..

Het klinkt heel ingewikkeld maar het bestaat! dus mochten jullie deze hebben gezien bij de Action wil ik graag de prijs en info weten thanks!
What if the hokey-pokey is really what it's all about?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')