Vertel daar eens wat meer over? Het moet erg interessant zijn, gezien de topickickquote:Op woensdag 26 september 2012 13:38 schreef HyperViper het volgende:
Interessant topic. De moeder van een vriend van mij praktiseerde Goena-Goena. Mooi werk.
quote:Op woensdag 26 september 2012 17:33 schreef sinepedraap het volgende:
Ik prik mezelf om m'n poppen pijn te doen
Ze is goed in vloeken uitspreken over mensen. Ze heeft een keer een vloek uitgesproken waardoor het doelwit al zijn nagels verloor. True story.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:46 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Vertel daar eens wat meer over? Het moet erg interessant zijn, gezien de topickick
Hoe adresseer je zo'n vloek eigenlijk? Niet bij mij doen hèquote:Op donderdag 27 september 2012 07:04 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ze is goed in vloeken uitspreken over mensen. Ze heeft een keer een vloek uitgesproken waardoor het doelwit al zijn nagels verloor. True story.
Geen idee. Ik was er niet bij.quote:Op donderdag 27 september 2012 08:36 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Hoe adresseer je zo'n vloek eigenlijk? Niet bij mij doen hè
Maar hoe weet je dan dat het waar is?quote:Op donderdag 27 september 2012 08:37 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Geen idee. Ik was er niet bij.
Dat weet ik niet. Heb het verhaal gehoord van het slachtoffer en de dader en ik heb het resultaat gezien. Maar ik weet niet of het waar is. Misschien heeft hij ze er zelf uitgetrokken.quote:Op donderdag 27 september 2012 09:45 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Maar hoe weet je dan dat het waar is?
Vraag de dader eens of ze leerlingen aanneemtquote:Op donderdag 27 september 2012 11:08 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Heb het verhaal gehoord van het slachtoffer en de dader en ik heb het resultaat gezien. Maar ik weet niet of het waar is. Misschien heeft hij ze er zelf uitgetrokken.
Kippenbloed op de muur? Was de verf op?quote:Op donderdag 27 september 2012 17:17 schreef Manke het volgende:
ken 3 verhalen
Een maat had een website gelezen over voodoo, die had zo'n poppetje gemaakt van stro, hij sprak er iets over en het werd ijskoud om hem heen.
Een mevrouw heeft een ex die uit indonesie komt, daar heet het guna guna, die had het op haar toegepast en sinds dien is ze zich bewust van een entiteit in haar lichaam.
M'n tante d'r ex had kippenbloed ofzo op haar muren gesmeerd en sinds dien bewoog er iets onzichtbaars door het huis, want planten begonnen heel hard te bewegen.
Mijn conclusie: zwaar demonisch
weet niet eens of het kippenbloed was, kan ook van een ander dier zijn geweest, of zn eigen bloedquote:Op donderdag 27 september 2012 21:00 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Kippenbloed op de muur? Was de verf op?
Oh dus jij kunt ons uit de eerste hand vertellen wat voodoo nou eigenlijk inhoudt? Interessant!quote:Op donderdag 27 september 2012 21:16 schreef TripleS het volgende:
Ach , 2 jaar geleden nog een voodooritueel gedaan vanwege een boze geest en dus moest ik gereinigd worden![]()
Krijg je als je een Afrikaanse pa hebt die in voodoo geloofd.
Jup. Waar moet ik beginnen?quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:41 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Oh dus jij kunt ons uit de eerste hand vertellen wat voodoo nou eigenlijk inhoudt? Interessant!
Oorspronkelijk komt het uit Afrika , althans een soortgelijk iets. Logisch want de bevolking van Haiti komt uit Afrika.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:22 schreef BzP het volgende:
Ik meende dat voodoo uit Haiti kwam, niet Afrika
Inderdaad, alles komt ook uit afrikaquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:27 schreef TripleS het volgende:
[..]
Jup. Waar moet ik beginnen?
[..]
Oorspronkelijk komt het uit Afrika , althans een soortgelijk iets. Logisch want de bevolking van Haiti komt uit Afrika.
In Suriname noemen ze voodoo bijvoorbeeld Winti , in Cuba Santeria enz. enz.
Maar het komt allemaal uit Afrika , echter plakt men er een andere naam aan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |