abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_249295
Nadat ik de uitzendingen van woensdag en donderdag gezien hebben kunnen net als ik zeggen dat wat in de bus zit zit niet veel soeps is, neem b.v. zeki die liet gisteren even horen wat voor opvoeding hij heeft genoten en vandaag (donderdag) ging hij tegenover de groep in de verdediging omdat volgens hem alles wat hij meegemaakt heeft daar de schuld van is en dat hij zich daarvoor oppervlakkig gedraagt, nou zeki dat hebben we gehoord ik hoop dat je eruit ligt met de volgende ronde. En dan willeke die denkt dat ze psychiater is en aziz even laat weten wat hij moet doen laat die huilebalk even op zichzelf letten of beter onder behandeling nemen. Aziz denkt als er een meisje naar hem kijkt dat ze dan verlieft is op hem, daar komt hij nog wel van terug als hij de bus uit komt. Nou luitjes morgen schrijf ik weer over het bekenste gekkenhuis van dit moment. Groetjes van erich.
pi_249296
Ik meende dat dit een Forum was.........

Wat valt er in deze te bediscussieren ?

Het komt goed.... En anders maar niet.
  donderdag 24 februari 2000 @ 21:12:00 #3
2029 Prole
dicere est facere
pi_249297
quote:
op 02-24-2000 om 08:03 PM schreef erich het volgende:
Nou luitjes morgen schrijf ik weer over het bekenste gekkenhuis van dit moment. Groetjes van erich.

Nóg een keer?

pi_249298
Erich, welcome to the club en houd vol !
  vrijdag 25 februari 2000 @ 01:20:00 #5
2705 cynix
is verdwaald
pi_249299
Het is niet alleen niet veel soeps, je mag toch hopen dat die 'sex on the bus' waar iedereen het overheeft niet daadwerkelijk loskomt...
Zie je oermens Sjekkie al 'komen'?
pi_249300
Inderdaad ERICH.....
Je stukkie is BAH
Het geheim van succes is weten wie je de schuld moet geven voor je mislukkingen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')