Er zijn veel leveringsproblemen met deze deuren de laatste maanden, ik heb er nu eentje hangen, terwijl het er 4 moeten zijnquote:Op maandag 12 oktober 2009 23:25 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Over het algemeen verdwijnen artikelen niet zomaar uit het assortiment. Het gebeurd wel dat we artikelen van internet af halen omdat ze gedurende langere tijd niet leverbaar zijn. Dat is in jouw situatie ook zo. Er is een kwaliteitsprobleem geweest op de glazen deuren van LIATORP. Dit probleem zal eerst opgelost moeten worden voordat we weer beginnen met het uitleveren en verkopen van deze producten.
Ik wil woensdag wel even voor je na gaan wat de verwachting is in deze. Moet je me wel even vertellen wat je precies nodig hebt.
Jullie zijn toch ook de rest van Nederland?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 01:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]in Utrecht pas vanaf eind oktober
quote:[..]
Nee, de rest van de vestigingen gaan pas over vier twee weken om...
Die zijn dus ook gewoon los te koop? Dan gaan we die zsm maar eens halenquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:48 schreef Snarf het volgende:
[..]
Wat dacht je van een RATIONELL ladedemper voor het ding?
Ik heb de kassabon van de kasten en alle andere spullen wel, alleen van de schuifrails niet, deze is P (hubby) voor terug binnen gelopen (die hadden we vergeten) en waarschijnlijk liet ie die bon gewoon liggenquote:Op maandag 12 oktober 2009 23:21 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Begrijp ik goed dat je de kassabon van de artikelen gekocht bij IKEA Breda niet meer hebt?
Het is dan echt ter beoordeling van de afdeling klantenservice in hoeverre zij je hierin kunnen (en willen) helpen. Het zou hierin niet mogen uit maken of je terug gaat naar IKEA Nederland, IKEA België of IKEA Frankrijk. Je kunt namelijk ook artikelen retourneren in vestigingen in het buitenland.
Welke INREDA laden heb je? Met zo'n glazen front?
ik had niet helemaal het topic gelezenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 02:17 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Jullie zijn toch ook de rest van Nederland?
[..]
Grumps ... en jouw pak was wel compleet? Ik hoop zo hard dat ze niet moeilijk gaan doen over dat ticketjequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:03 schreef -Bubseltje- het volgende:
We hebben de rails zondag gekocht. Maar we wonen gelukkig maar 5 min rijden van Ikea af
Wij hebben tundra middenbruin boven, vloer op zich is toppie! Verwerken prima ookquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:43 schreef Kekaa het volgende:
Vraagje...
Billy is binnenkort met korting, maar is Benno dat ook?
En wie heeft ervaring met kliklaminaat van Ikea? Goede vloeren?
Was die vraag vergeten te beantwoordenquote:Op maandag 12 oktober 2009 23:21 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Welke INREDA laden heb je? Met zo'n glazen front?
Nee alleen de BILLY kasten zijn in de aanbieding.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:43 schreef Kekaa het volgende:
Vraagje...
Billy is binnenkort met korting, maar is Benno dat ook?
En wie heeft ervaring met kliklaminaat van Ikea? Goede vloeren?
Wat betreft het plankje dat beschadigd is kun je deze, normaal. gewoon omruilen bij een vestiging in de buurt. Beslag is inderdaad goodwill. Je hebt je betaling contant afgerond?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:35 schreef SonjaBelgium het volgende:
[..]
Ik heb de kassabon van de kasten en alle andere spullen wel, alleen van de schuifrails niet, deze is P (hubby) voor terug binnen gelopen (die hadden we vergeten) en waarschijnlijk liet ie die bon gewoon liggenWel fijn dat we ook "hier" ermee terrecht kunnen
![]()
![]()
Alvast iets wat we weten!!! Bedankt!!! Nu hopen op de goodwill voor die beslagdelen van die rails ook dus
![]()
Ze zijn niet gejat hoor, k'zou niet weten hoe je zo'n lang pak zou wegkrijgen gestopt
![]()
Oh, iemand die weet of Röra nog terug komt? Ik wou die ZOOOO graag, staat nog op de site in NL dus dachtdie scoor ik dus daar, niet dus
Heb nu een lookpers meegebracht (die gaat beter dan deze die ik had van Tupperware
) ), maar wil nog altijd graag zo'n vijzel
Zo'n roestvrije maatbeker wou ik ook al, blijkt ie d'er ook uit te zijn
Ik heb nu zo'n kunstsofexemplaar in het wit en die is al paar keer gestuiterd maar nog niet kapot (mijn oudste dochter had twee maatbekers in nog geen week tijd kapot gekregen, van die hardplatic'en). Alleen voor tomaat en kerscoulis e.d. te maken zou ik liever ook nog zo'n roestvrije te pakken krijgen, ik vind het vies als er een rode waas achterblijft nl
![]()
Ladedemp-ding is idd. los te koop, wel nagaan welke soort schuif de jouwe is want 3 mogelijkheden en waarvan 1 op alle past (deurdemper plaatsen) en twee schuifdempers (voor elk een andere schuif (in andere tijdsspanne aangekocht). Wij hebben nl. zo een schuif op zolder liggen omdat ze veranderd waren en wij dit niet wisten (van buiten af is het moeilijk te zien als je niet weet naar wat je moet kijken. Een digitale foto nemen van de zijkant van je schuif geopend zodat de rails goed te zien zijn (dat ding moet nl. daarin klikken ergens) en laten zien aan een ikea-keuken-medewerkerOf als het niet ver alle soorten één nemen en diegene die het niet zijn terugbrengen (wel kassaticketje meedoen dan
)
![]()
Normaal monteer je deze laden met een stukje ruimte tussen de fronten en maak je ze open door de front van de lade vast te pakken. Wanneer je ze erg strak boven elkaar monteert dan wordt het inderdaad lastig om de laden te openen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:39 schreef SonjaBelgium het volgende:
[..]
Was die vraag vergeten te beantwoordenDeze met glazen front ja!
Thanx!!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:16 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee alleen de BILLY kasten zijn in de aanbieding.
BENNO kasten en BILLY deuren, kastinrichtingen etc doen niet aan deze aanbieding mee
Je zult dan dat openingsbeslag goed moeten uitmeten om dat goed te plaatsen en bij een lade zijn het niet de meest handige dingen...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:26 schreef SonjaBelgium het volgende:
Nee, ik heb met mijn betaalpasje betaaldDenk P ook (zal ik 'm straks vragen als ie thuiskomt van z'n werk). Anders moet je toch het beslag los kunnen kopen?
Betreft die lade, zou het push-open-systeem voor op de kastdeuren werken als we deze erachter zouden plaatsen? Het zijn dus 2X twee zo'n glazen laden boven elkaar in een 2-vaks-besta-element. Ze passen precies, er zit een gleufje van niet meer dan een paar miilimeter tussen.
Ik ben vandaag ziek naar huis gegaan, wellicht dat een van mijn lieve collegae in iSell kan kijken wat de prijzen tegenwoordig zijn.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:29 schreef Charli het volgende:
Vraag over het tundra laminaat van Ikea. Vriendlief en ik hebben net te horen gekregen dat we een appartement hebben (hoera!), maar zijn nog student, dus redelijk arm. Nou heb ik gehoord dat het tundra laminaat vroeger in ieder geval goedkoper was in Delft.
Kan iemand mij vertellen of dat nog steeds zo is? En wat de prijzen dan zijn? Snarf misschien? Of moet ik echt naar Delft toe om de prijs te controleren? Kan ook, heb ov, maar ook een studielast van 60 uur in de week, dus besteed m'n tijd liever aan papers als het even kan.
Alvast bedankt.
Als je andere suggesties of mogelijkheden kent hoor ik het graagquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:50 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je zult dan dat openingsbeslag goed moeten uitmeten om dat goed te plaatsen en bij een lade zijn het niet de meest handige dingen...
Beterschap!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:36 schreef Snarf het volgende:
[..]
Ik ben vandaag ziek naar huis gegaan, wellicht dat een van mijn lieve collegae in iSell kan kijken wat de prijzen tegenwoordig zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |