he jongen!quote:
houd je ook nog van andere muziekstromingen behalve 90s house?quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:59 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nee, zoals ik al zei ik ben enorm slecht met titels en namen van artiesten.
Gouwe ouwe![]()
![]()
duizenden malen beter dan alle troep die nu door moet gaan voor muziek
![]()
quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:01 schreef TheaterMaMa het volgende:
jokertje
[M S&G] FOK!kers sexy & Gewaagd #31
Ja. Maar ik weet niet of je dat verbaast.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:03 schreef Waxxer het volgende:
Over gouwe ouwe gesproken (hai!): ik kwam een cd tegen van PJ Harvey, dus ik denk, joh, hoe kewl was die cd ook alweer, maar ik zit zo te luisteren en ik denk, joh, dat klinkt allemaal wel nogal somber op de één of andere manier!![]()
Weet de jeugd van tegenwoordig (nog) wel wie PJ Harvey is?
JAAAAAAAAAAAAAAquote:Op maandag 12 oktober 2009 00:03 schreef Waxxer het volgende:
Over gouwe ouwe gesproken (hai!): ik kwam een cd tegen van PJ Harvey, dus ik denk, joh, hoe kewl was die cd ook alweer, maar ik zit zo te luisteren en ik denk, joh, dat klinkt allemaal wel nogal somber op de één of andere manier!![]()
Weet de jeugd van tegenwoordig (nog) wel wie PJ Harvey is?
ik was het drugskind van de jaren 90, heb veel gekke dingen gedaan toen, en kwam er achter dat ik daar 10 jaar later, ( die foto is van 2000) toch anders op reageerde.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:05 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
OMG waarom ben je naakt bij een tent?
Nou, nee hoor. Iemand met een beetje leuke, eigenzinnige, verder dan zijn neus kijkende smaak voor muziek weet wie PJ Harvey is en zingt A Perfect Day Elise luidkeels mee.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja. Maar ik weet niet of je dat verbaast.
Nou, het swingt hier dan ook de pán uit!quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:06 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAP.J. Harvey
het eerste wat me bij me op komt is, Big fish, Little fish.
o wat leuk!!quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:07 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik was het drugskind van de jaren 90, heb veel gekke dingen gedaan toen, en kwam er achter dat ik daar 10 jaar later, ( die foto is van 2000) toch anders op reageerde.
Ik heb dus in die outfit staan dansen in de de 24 uurstent op Lowlands
quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:10 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, het swingt hier dan ook de pán uit!
Rock, pop enz ook wel hoor maar vergeleken de 80's en 90's is zo'n beetje alles wat nu uitkomt baggerquote:Op maandag 12 oktober 2009 00:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
houd je ook nog van andere muziekstromingen behalve 90s house?
XIe je weleens muziekstukken plaatsen...dat ik denk..goh dat je dat kent...quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Meezingen is veel gezegd, maar ik kan ook niet zo snel nummers meezingen.
tis maar wat je leuk vindquote:Op maandag 12 oktober 2009 00:10 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o wat leuk!!![]()
![]()
hoe bedoel je dat je toch anders erop reageerde?
Veel mainstreamdingen ken ik dan weer minder hoor.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:12 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
XIe je weleens muziekstukken plaatsen...dat ik denk..goh dat je dat kent...
leuk, wat is er leuk aan, waarom vind je dat leuk?quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:10 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o wat leuk!!![]()
![]()
hoe bedoel je dat je toch anders erop reageerde?
Daarom zeg ik het ook.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:11 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nouo ja, swingt.... Ze is vaak somber...
ja, dat heb ik ook wel. Wat vandaag de dag uitkomt is een revival van de 80s of the 90s. Of elkaars liedje gebruiken voor een sample o.i.d.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:12 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Rock, pop enz ook wel hoor maar vergeleken de 80's en 90's is zo'n beetje alles wat nu uitkomt bagger
Ik woon in Adam ja, maar ben nu in A-townquote:Op maandag 12 oktober 2009 00:02 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
he jongen!![]()
Moet je niet in de stad hangen? Er is een afterparty waar de More zat.
je woont toch in Amsterdam?
Spierpijn, maar dat geeft me eigenlijk wel een voldaan gevoelquote:
quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
Toch niet omdat deze flierefluiter zo wijs of betrouwbaar over komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |