omdat je emo bent?quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Waarom vind ik een stervende mot zo zielig!
wat is dat voor vaag feest?quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
beetje een impressie van het gaydinay volgend jaar, met grieks orgie thema?
[ afbeelding ]
zondag is altijd een slowdayquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:32 schreef mike_hunt het volgende:
Nog steeds dit topic? Wil nie eg opschieen, he![]()
o.k. creepy...of je bent high sensitive dat kan ook.quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Waarom vind ik een stervende mot zo zielig!
o bitch ik ben er achter over dat japse vrouwtje in die plassen.quote:
hoezo een slowday? is er weer een zeg 'ns AAA marathon?quote:
Ik had het filmpje ooit op tv gezien, en ik moest er laatst weer aan denken. Ik vind het zo tragisch eruit zien, de mot die zo probeert te vliegen maar steeds neerstort. Ach, misschien ben ik wel te emo /care.quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:35 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o.k. creepy...of je bent high sensitive dat kan ook.
euh...hoe kom je daarbij om dat te zoeken op youtube?
kennelijk of volgens wouter wel, uit son of breugel,quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb wel bij een Thomas in de klas gezeten ja. Is dat dezelfde dan?
En dan als laatste Goodbye Champ.quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik had het filmpje ooit op tv gezien, en ik moest er laatst weer aan denken. Ik vind het zo tragisch eruit zien, de mot die zo probeert te vliegen maar steeds neerstort. Ach, misschien ben ik wel te emo /care.
ur a strange man, sksi eyezquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh ik haal twee filmpjes door elkaar zie ik nu.
Die keek ik ook nog.
wft is dat? hitting the bong too hard?quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
het mysterie van de nar, waarom was de nar, de joker van het hof vaak ook de raadsman van de koning, omdat ie zo goed luisterde en wist wanneer hij zijn mond moest houden, omdat hij zo slim was, omdat hij humor had?
Ik beschouw mijzelf niet als een wijs man, ik presenteer me in ieder geval zeker niet zo.
Ik ben een flierefluiter, een joker, een nar, ik presenteer mijzelf in ieder geval zo.
Waarom komen mensen dan juist bij mij met hun ziel onder hun arm, zeker het laatste jaar.
Toch niet omdat deze flierefluiter zo wijs of betrouwbaar over komt, ik vind het niet erg, maar wel verwarrend...
Jaquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:36 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o bitch ik ben er achter over dat japse vrouwtje in die plassen.![]()
Ken je dit nummer wel btw?
Misschien omdat wijze mannen moeilijk te benaderen zijn, of hun adviezen vanuit de hoogte kan komen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
het mysterie van de nar, waarom was de nar, de joker van het hof vaak ook de raadsman van de koning, omdat ie zo goed luisterde en wist wanneer hij zijn mond moest houden, omdat hij zo slim was, omdat hij humor had?
Ik beschouw mijzelf niet als een wijs man, ik presenteer me in ieder geval zeker niet zo.
Ik ben een flierefluiter, een joker, een nar, ik presenteer mijzelf in ieder geval zo.
Waarom komen mensen dan juist bij mij met hun ziel onder hun arm, zeker het laatste jaar.
Toch niet omdat deze flierefluiter zo wijs of betrouwbaar over komt, ik vind het niet erg, maar wel verwarrend...
weet ik veel wat mensen op zondag doen maar ze zijn meestal niet hierquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:38 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hoezo een slowday? is er weer een zeg 'ns AAA marathon?
don't be such a sourpussquote:
dus als ik BBE had gezegd dan had je het wel geweten? Ik moest mijn broertje bellen hiervoor hahahah doet ie ook bij mij hoor.quote:
nee, zoals ik al zei ik ben enorm slecht met titels en namen van artiesten.quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:57 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dus als ik BBE had gezegd dan had je het wel geweten? Ik moest mijn broertje bellen hiervoor hahahah doet ie ook bij mij hoor.
de 3 andere video'sdas echt antiek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |