abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_249287
Dom_is_leuk heeft mij ertoe aangezet toch maar door te gaan met deze topics openen. Ik hoop dat jullie commentaar hebben op de uitzending
pi_249288
Seki met z'n handen in een bakkie water. Wat nou havenarbeider!!!! Trouwens Jop stijgt bi mij met stip. Gisteren vroeg hij een vloeitje aan Seki en die zei dit is de laatste hoor. Waarop Jop antwoordde: "hoe zo, ga je weg dan".

lekkáh.

vrijdag 25 februari 2000 @ 02:17:00 #3
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_249289
hm, schreef al in de topic van Zeiki, dat hij dus wel mooi de enige was die écht aan het werk was.....

Esmeralda ging met schone nageltjes naar de bus terug

pi_249290

quote:
op 02-24-2000 om 09:19 PM schreef Coos het volgende:
Seki met z'n handen in een bakkie water. Wat nou havenarbeider!!!! Trouwens Jop stijgt bi mij met stip. Gisteren vroeg hij een vloeitje aan Seki en die zei dit is de laatste hoor. Waarop Jop antwoordde: "hoe zo, ga je weg dan".

lekkáh.

seki stijgt bij mij met 3 stippen en wel door de opmerking die hij maakte toen de anderen vroegen:" maar je geeft toch ook wel om anderen?"
seki:"ja tuurlijk wel, ik geef ook om jullie, maar...alleen oppervlakkig dan he.

Ook omdat hij niet zoveel van dat knuffelen moet hebben.

PC eend

When everything's coming your way....
you're in the wrong lane

When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_249291
Wat me opviel is dat Willeke weer zeurde over het 'dreigend overkomen' van Seki.
Iedere uitzending zien we daar wel wat over.

Grow up Willeke, zou ik zeggen.

'Organized religion: the world's largest pyramid scheme.' - B. Katz
pi_249292
Die Seki Jongens, die had me toch een party BLAREN op zijn handen. Echt, er was in de uitzending een close up shot van. Doorsnede van 2 cm zal dicht in de buurt liggen. Die Seki die werkte met z'n blote handen omdat er niet genoeg gereedschap was. Zijn Kleren helemaal smerig maar wel presteren en nooit, maar dan ook nog nooit heb ik hem horen klagen dat iets te veel voor hem is.
Blijft zich verbazen
pi_249293
Het viel me weer eens op dat Willeke echt heel irritant in de groep is, zij zal ook wel degene zijn die weg gaat. Hoe ze met die gilstem probeert om assertief te communiceren maar gewoon niets interessants te melden heeft bah wat een gleuf

vrijdag 25 februari 2000 @ 14:31:00 #8
2710 Lafayette
Wat ben jij ziek bezig!
pi_249294
[quote]op 02-25-2000 om 02:13 PM schreef saar het volgende:
Het viel me weer eens op dat Willeke echt heel irritant in de groep is,

Willeke weet dat er dadelijk om haar gestemd moet worden. Het wel zo duidelijk dat ze stemming aan het maken is.

Lafayette

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')