abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 11 oktober 2009 @ 18:51:00 #1
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_73582392
Het was een regenachtige zondagmiddag. TS ging op visite, en daarvoor moest hij naar Belgïë. Gans Eindhoven was afgesloten vanwege de marathon, dus er waren niet veel wegen meer open, ergo files. TS was ondertussen bij een stoplicht aangekomen en sloot achter in de rij aan. Het stoplicht ging op groen, alle auto's rijden aan, en stoppen daarna gelijk weer. Kort daarna ziet TS de politie en wat ambulancepersoneel naar de voorkant van de rij toesnellen.

Ondertussen waren we 10 minuten verder, en nog steeds was er niet duidelijk wat er aan de hand was, politie kwam ook niet even duidelijkheid verschaffen. Op een gegeven moment besluit de rest over de berm te gaan, zo de parallelweg op, dus TS deed hetzelfde, gezien hij erg punctueel is.

Toen ik the scene of the crime passeerde zag ik een peugeot 107 met een gebarsten voorruit, een fiets op de grond en ambulancepersoneel om een meneer of mevrouw, die op de grond lag. TS trok gelijk de vooroordelen kast open en gooide het op: "fietser reed door rood licht en werd aangereden".

Of dit nu juist is, is mij tot op het heden onbekend, maar wat ik wel weet is dat ik 10 minuten te laat aankwam, ten gevolge van deze actie.

Klacht: Mensen die denken dat auto's "toch wel voor hun stoppen omdat ze fietser of voetganger zijn", waardoor ik 10 minuten te laat kom
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_73582505
Jaja geeft de fietsers maar weer de schuld.

Enig idee hoe daar auto word gereden?
  zondag 11 oktober 2009 @ 18:55:50 #3
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_73582540
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 18:54 schreef Chai het volgende:
Jaja geeft de fietsers maar weer de schuld.

Enig idee hoe daar auto word gereden?
Ja, ik woon er, en fiets, rijd er auto en motor
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_73582583
Fietsen zou verboden moeten worden
Op woensdag 22 december 2010 01:17 schreef MYV het volgende:
TS, mag ik jou moffenhoertje zijn?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: