REPRESENTING SUBWAY STATIONS CAPELSEBURG AND SLOTLAAN YO YO YOquote:Op zondag 11 oktober 2009 18:29 schreef beverton het volgende:
CAPELLE WEST YO YO YO REPRESENTING TO ALL MOFO'S AROUND
wow nog iemand die in dezelfde hood verblijft.quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:36 schreef o.us het volgende:
[..]
REPRESENTING SUBWAY STATIONS CAPELSEBURG AND SLOTLAAN YO YO YO
De Terp.quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:36 schreef o.us het volgende:
[..]
REPRESENTING SUBWAY STATIONS CAPELSEBURG AND SLOTLAAN YO YO YO
Weekni jongén.quote:
Zeg ik niet i.v.m. eventuele drive-by.quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:51 schreef beverton het volgende:
[..]
Welke straat yo yo, want we zijn bijna buren yo yo
Ik vind dat jij de oorzaak van deze eigenaardigheid wel opmerkelijk goed in kaart weet te brengen. Waar was jij gisteravond omstreeks 4:00?quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:51 schreef beverton het volgende:
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
=
[ afbeelding ]
Ik heb in een van mijn vorige posts een mogelijke casus geschetst, misschien dat je het kan opnemen in de OP?quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:51 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Weekni jongén.
Er lagen ook nergens dingen, slipsporen of kapotte ruitjes ofzo. Alleen dingen die uit de auto zijn gevallen toen hij in deze positie terecht kwam.
Overigens wat een hoop mensen uit Roffa Oosie en CadY. Dit was direct naast Hesseplaats.
Is gewoon omgeduwd natuurlijk.quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:51 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Weekni jongén.
Er lagen ook nergens dingen, slipsporen of kapotte ruitjes ofzo. Alleen dingen die uit de auto zijn gevallen toen hij in deze positie terecht kwam.
Overigens wat een hoop mensen uit Roffa Oosie en CadY. Dit was direct naast Hesseplaats.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |