quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:54 schreef Leandra het volgende:
Laten we een inzamelingsactie houden "Een haard voor Huub"
Ik vind dat ze allebei het beste kunnen zwijgen. Volledig. Hier, op weblogs, op Hyves, Twitter, Facebook en wat al dies meer zij.quote:
Dat dusquote:Op maandag 12 oktober 2009 12:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind dat ze allebei het beste kunnen zwijgen. Volledig. Hier, op weblogs, op Hyves, Twitter, Facebook en wat al dies meer zij.
En je vooral niet laten opjutten door mensen die vinden dat ze het recht hebben om het naadje van elke kous te weten.
DGK is voorbij, al heel lang en ik denk dat dat besef eens goed door moet dringen. Overal.
Ook weer een beetje eenzijdig. Claire heeft haar hyves niet gesloten. Heeft een blog geschreven met daarin een aardige sneer naar al die betweters. Gek dat daar zo weinig commentaar op komt.quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:03 schreef Toverheks het volgende:
ach sunny, je ziet toch zelf dat hij hier van geniet, nu weer dat twitter, nee vind ben je een echte vent en denk je aan die kleine ( wat ie steeds roept) sluiten al die dingen wat ik eerder opnoemde gewoon dat hyves eraf, niet meer twitteren en dat weblog uit de lucht halen, zo zie ik het.
Precies, dus hup voor Johan met TBSquote:Op maandag 12 oktober 2009 12:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind dat ze allebei het beste kunnen zwijgen. Volledig. Hier, op weblogs, op Hyves, Twitter, Facebook en wat al dies meer zij.
En je vooral niet laten opjutten door mensen die vinden dat ze het recht hebben om het naadje van elke kous te weten.
DGK is voorbij, al heel lang en ik denk dat dat besef eens goed door moet dringen. Overal.
misschien komt dat omdat claire toch iets meer klasse heeft dat ze weinig kommentaar krijgt op het hele gedoetje, huub twittert en wat al niet meer. en ik dacht dat claire haar hyves eraf had gehaald, las het hier ergens.quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:07 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Ook weer een beetje eenzijdig. Claire heeft haar hyves niet gesloten. Heeft een blog geschreven met daarin een aardige sneer naar al die betweters. Gek dat daar zo weinig commentaar op komt.
Ze heeft groot gelijk met die sneer naar de betweters, ik snap niet hoe mensen het in hun hoofd halen om te denken dat ze recht hebben op informatie, of het al nodig vinden één van beiden als schuldige aan te wijzen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:07 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Ook weer een beetje eenzijdig. Claire heeft haar hyves niet gesloten. Heeft een blog geschreven met daarin een aardige sneer naar al die betweters. Gek dat daar zo weinig commentaar op komt.
ja dat mag ook wel eens tijd worden weer, een leuke bunker2 maar las die johan is ziek of zoiets en is toch zijn huis?quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:07 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
Precies, dus hup voor Johan met TBS![]()
(The Bunker Show) Of zoiets
Mwah.. mailen met RTL Boulevard over de scheiding, en toestemming geven om hier in de uitzending uit te citeren, da's ook weer niet helemááál niks hè.quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:59 schreef Toverheks het volgende:
en claire is verstandig, hyves eraf geflikkert en zegt niks.
nou ik las gister een post op weblog van hem dat hij DE fans wel een verklaring verschuldigd was, ik dacht dat ik er in bleef hahah echt er lopen gekken rond hoor, is gewoon jammer van dat huwelijk maar ach er zijn ergere dingen in de wereld.quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze heeft groot gelijk met die sneer naar de betweters, ik snap niet hoe mensen het in hun hoofd halen om te denken dat ze recht hebben op informatie, of het al nodig vinden één van beiden als schuldige aan te wijzen.
Hij is net uit het ziekenhuis en moet thuis aansterken.quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja dat mag ook wel eens tijd worden weer, een leuke bunker2 maar las die johan is ziek of zoiets en is toch zijn huis?
Ja.... een hele mooie....quote:
quote:Claire schreef op claire-en-sophietje.hyves.nl
BEDANKT HÈ!
Plaats nieuw blog gisteren, 23:14 - 31 x bekeken
Bedankt allemaal voor: alle lieve woorden, steunbetuigingen, mailtjes, krabbeltjes, grappige zinnen, liefdesverklaringen, knuffels, hatelijke woorden, geuitte meningen, opgestelde vijandigheden, het wijzen met het vingertje, het beter weten en vooral voor de ingevulde redenen... Zonder jullie zou ik echt niet weten wat ik nu in godsnaam nog moest met mijn/ ons leventje!
oh heeft claire dat zelf gedaan??? nou ach misschien wel en misschien dacht ze ben ik al die mensen even voor, of misschien wel haar fam. die zijn ook wel zo zie bram met dat smsje.quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Mwah.. mailen met RTL Boulevard over de scheiding, en toestemming geven om hier in de uitzending uit te citeren, da's ook weer niet helemááál niks hè.
dan wens ik hem van hier uit veel beterschapquote:Op maandag 12 oktober 2009 12:14 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
Hij is net uit het ziekenhuis en moet thuis aansterken.
Volgens RTL Boulevard wa ze het zelf ja, maar misschien was haar mail wel gehackt.quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh heeft claire dat zelf gedaan??? nou ach misschien wel en misschien dacht ze ben ik al die mensen even voor, of misschien wel haar fam. die zijn ook wel zo zie bram met dat smsje.
Mooi! Wie de schoen past, trekke hem aan.quote:
[TBO] Johan Vlemmix opgenomen in ziekenhuisquote:Op maandag 12 oktober 2009 12:16 schreef Toverheks het volgende:
dan wens ik hem van hier uit veel beterschap
Nou maar hopen dat het schoenen zonder veters zijn, anders wordt het lastigquote:Op maandag 12 oktober 2009 12:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mooi! Wie de schoen past, trekke hem aan.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:18 schreef Leandra het volgende:
Nou maar hopen dat het schoenen zonder veters zijn, anders wordt dat lastig![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |