Eens met de klacht, meestal zijn het mannen die in het dagelijks leven niks voorstellen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 17:27 schreef Lub_ya het volgende:
om te ('geven') neuken.
Die mannen denken ook meestal dat vrouwen alleen achter het aanrecht horen.
Mannen die dus denken dat vrouwen niet zoveel waard zijn, omdat zij denken dat zij het betere geslacht zijn.
Er mag best meer waardering van die mannen komen voor de vrouw.
(Ik studeer niet voor niets, gelukkig niet zeg.)
Nu de klacht: mannen die denken dat vrouwen ver onder hen staan en er alleen maar zijn om mee te neuken. Dat zijn ook meestal niet de meest aantrekkelijke mannen (ook qua gedachtengang). Ze komen in ieder geval niet aantrekkelijk over. Ik blijf het liefst ver weg van ze. Verder: lang leve gelijkheid.
(Verwachte) medeklacht: mannen die online even verwijzen naar de positie van de vrouw in de maatschappij.
dus eigenlijk kan er alleen geneukt worden achter het aanrechtquote:Op zondag 11 oktober 2009 17:27 schreef Lub_ya het volgende:
mannen die denken dat vrouwen er alleen maar zijn om te ('geven') neuken.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 17:31 schreef Rijpie het volgende:
[..]
dus eigenlijk kan er alleen geneukt worden achter het aanrecht
Ik ga het liefste op pruimen.quote:
Vrouwen horen niet alleen achter het aanrecht! Hoe kan ze anders de woonkamer stofzuigen?quote:Op zondag 11 oktober 2009 17:27 schreef Lub_ya het volgende:
om te ('geven') neuken.
Daar heb ik het niet over schatquote:Op zondag 11 oktober 2009 17:31 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Oh, voor Pluis is het andersom,
totdat ze het ware prinsenkonijn ontmoet
tot die tijd is het lang leve de lol![]()
en wordt er genoeg genomen en gegeven.
hou toch op, seks is er al eeeeeuwen, voor lust, liefde en meer van dat soort ongein.
Als beide partijen het leuk vinden, what's the problem.
Lang opgekropte woede jegens mannen die mij ooit zo behandeldenquote:Op zondag 11 oktober 2009 17:34 schreef BaraCuda het volgende:
Waar komt dit ineens vandaan? heeft iemand je iets misdaan?
Ik doe haar hoofd dan altijd onder de kraan en zet de kraan op kokend heet water. Gillen dat ze doen als ik ze neukquote:Op zondag 11 oktober 2009 17:32 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]of op,
steeds hetzelfde is ook zo saai![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |