quote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:09 schreef remlof het volgende:
[..]
En een week extra, nadat ie doorging met een kloon.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:29 schreef remlof het volgende:
Om, kloon van gebande, prullenbak.
Klacht: mongolen die geen week zonder FOK! kunnen volhouden.quote:Op zondag 11 oktober 2009 03:25 schreef remlof het volgende:
Labjas, kloon van gebande, weg.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 16:43 schreef o.us het volgende:
[..]
Maar jij hebt het recht om mijn zin te mogen gebruiken.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 16:43 schreef Ladidadida het volgende:
Het is ook wel heel zwaar om 48 uur zonder Fok te moeten!
In het echte leven kan je niet geband worden?quote:Op zondag 11 oktober 2009 17:06 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Als je een ban hebt gekregen heb je die gewoon verdiend,
moet je ook zo sportief zijn om die 48 uur uit te zitten.
In het echte leven kan je ook geen kloon van jezelf aanmaken..
alsof bans altijd terecht worden uitgedeeld, dream onquote:Op zondag 11 oktober 2009 17:06 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Als je een ban hebt gekregen heb je die gewoon verdiend,
moet je ook zo sportief zijn om die 48 uur uit te zitten.
In het echte leven kan je ook geen kloon van jezelf aanmaken..
Nouja dat wilde ik ook niet zeggen, maar bans zijn er niet voor niets.quote:Op zondag 11 oktober 2009 17:09 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
alsof bans altijd terecht worden uitgedeeld, dream on
Nouja als iemand je volop je smoel slaat.. en al je tanden daardoor verspreid over de grond dansen,quote:Op zondag 11 oktober 2009 17:08 schreef Apebeer het volgende:
[..]
In het echte leven kan je niet geband worden?
quote:Op zondag 11 oktober 2009 17:16 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Nouja als iemand je volop je smoel slaat.. en al je tanden daardoor verspreid over de grond dansen,
je kaken compleet uit de kom en je wangen totaal opengescheurd.. ohja en je handen verbrijzeld..
real life ban
...
dus...
quote:Op zondag 11 oktober 2009 17:17 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als dat Fok je huis binnenloopt, alle modems/routers en pc's weghaalt. Vervolgens graaft fok je telefoonlijn op en haalt hem helemaal weg
quote:
Dat kan niet ik heb inmiddels +20 kloons gehad in een half jaar tijd en ze hadden het nooit eerder dan een week door.quote:Op zondag 11 oktober 2009 17:26 schreef Aestivate het volgende:
Ik snap dat nooit, als je een kloon aanmaakt en je daarna gewoon gaat posten val je toch niet op? De meeste gebanden gaan weer baggeren in hun reeksen met kloons of negatieve aandacht trekken, ja dan val je wel op.
Of wordt er sowieso 24/7 gescand op kloons.
Now look who's talkingquote:Op zondag 11 oktober 2009 20:25 schreef Lil.Q94 het volgende:
Ewa, G je praat gangsta maar als je zelf in die situatie zou zitten piep je wel anders.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |