Nee, dat zijn haar klantenquote:
quote:
quote:
als ze gewassen zijn is dat niet ergquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ga niet met mijn oude sokken naar de hoeren hoor
En daarom mag jij geen rekening hebbenquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als ze gewassen zijn is dat niet erg![]()
kun je wel je zwart geld uitgeven
als mijn sok gewassen is is dan ook mijn geld wit gewassen?quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als ze gewassen zijn is dat niet erg![]()
kun je wel je zwart geld uitgeven
3 vrouwen maken je armquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als mijn sok gewassen is is dan ook mijn geld wit gewassen?![]()
3 vrouwen kunnen ook heel goed zwart geld uitgeven
dan zouden de bouwvakkers ook geen rekening hebbenquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En daarom mag jij geen rekening hebben
Das anders hequote:Op maandag 12 oktober 2009 15:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan zouden de bouwvakkers ook geen rekening hebben
Misschien morgenochtend nog, maar daarna ben ik een dikke week op Bali en vermoed ik niet da ik al voor zevenen uit mijn nest ben.quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
en nou je weer terug bent hebben marc en ik weer iemand die ook s'nachts post
Hier hebben hoertjes ook gewoon bankrekeningen hoor. Hoewel hoer zijn hier niet mag, vallen ze ook in de categorie 'vrouw' en dat mag nog wel in dit land.quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das anders he
In veel landen is bouwvakker zijn legaal, over hoer zijn de meningen wat meer verdeeld
Oh, dat gaan ze hier wel verbieden. En terecht eigenlijk wel. Wie wil er nou vrouw zijnquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Hier hebben hoertjes ook gewoon bankrekeningen hoor. Hoewel hoer zijn hier niet mag, vallen ze ook in de categorie 'vrouw' en dat mag nog wel in dit land.
ik dacht dat jij het zwart geld bedoeldequote:Op maandag 12 oktober 2009 15:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das anders he
In veel landen is bouwvakker zijn legaal, over hoer zijn de meningen wat meer verdeeld
ja, met de CU en SGP zal het wel hard gaan met dergelijke verordeningen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh, dat gaan ze hier wel verbieden. En terecht eigenlijk wel. Wie wil er nou vrouw zijn
quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh, dat gaan ze hier wel verbieden. En terecht eigenlijk wel. Wie wil er nou vrouw zijn
http://www.geenstijl.nl/m(...)ezitters_hoe_ma.htmlquote:Goed, jullie zijn dom, eigen schuld dikke bult. Rekeninghouders van DSB mogen nu even niet meer bankieren omdat er een bankrun aan de gang is. Maar toch schieten we te hulp. Want reken er op dat Wouter en WoudNellink dat niet gaan doen. Wat ze bijvoorbeeld niet uitleggen is het volgende: Mocht je een DSB-rekening hebben, dan kan je NU extra opnemen bij de supermarkt (het werkt trouwens voor iedereen die ff snel veel cash nodig heeft). Gewoon uitmaxen. In Nederland is gastgebruik toegestaan, maar je mag slechts één keer pinnen bij een vreemde bank met een max van 250,- euro per kalenderdag. Dus rij even de grens over. Want in het buitenland is gastgebruik drie maal toegestaan: drie keer pinnen met een max van 250 per keer. dus 750 euro per kalenderdag. Of koop de Ikea leeg voor 10.000 euro. Reken af met pin en breng de goodies na een dagje wachten linea recta weer terug. Ikea geeft geld cash terug. LOL!
quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
hoeren zijn gewoon vrouwen die zich liggend staande proberen te houden![]()
ze hebben wel een lullig inkomen
Onzin post, dat kan dus NIETquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:56 schreef indahnesia.com het volgende:
haha.
[..]
http://www.geenstijl.nl/m(...)ezitters_hoe_ma.html
nou heb ik alleen een beetje verstand van hypotheken, maar waarom zou dat niet gaan (dat van kopen per pin en zo je rekening dus idd leeghalen)?quote:
Daar twijfel ik dus aan, want als ik niet genoeg saldo heb kan ik hier in Indonesie toch gewoon mijn volledige daglimiet (500 euro) uit de muur trekken. Dit was wel enkele jaren geleden, wellicht is dat alweer verbeterd.. Dus een deel ervan klopt wel, dat van dat winkel-pinnen en zo weet ik dan weer niet.quote:
volgens mij moet dat kunnen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nou heb ik alleen een beetje verstand van hypotheken, maar waarom zou dat niet gaan (dat van kopen per pin en zo je rekening dus idd leeghalen)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |