goed gelukt dusquote:Op zondag 11 oktober 2009 17:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja goednou eerst even als een malloot alles overzetten. En ook douchen en scheren en alles in de wasmachine gooien en zo
995 foto's en 57 filmpjesquote:
goed bezig geweestquote:Op zondag 11 oktober 2009 18:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
995 foto's en 57 filmpjes![]()
stuk of 120 bordjes denk ik. En 1100 spoorkilometers.
hou het maar lekker daarquote:Op zondag 11 oktober 2009 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Ah, Utrecht hangt ook in de prijzen nu
hier is het nou ook weer droogquote:
Rijden treinen daar ook links?quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Lekkermakertje![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In delen van België wel...quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:52 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Rijden treinen daar ook links?
Toch niet direct vanaf de grens al?quote:
Toch wel. Na de spanningssluis in principe wel. treinen rijden in België standaard links.quote:
Ik ben niet heel vaak met de trein naar België geweest, maar je rijdt altijd 'ineens' links en dat moment mis ik altijdquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toch wel. Na de spanningssluis in principe wel. treinen rijden in België standaard links.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
treinen rijden in België standaard links.
Dussssquote:
Het zijn Belgen, dus die denken vast dat ze dan rechts rijdenquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toch wel. Na de spanningssluis in principe wel. treinen rijden in België standaard links.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |