Heb je hem gezien?quote:Op woensdag 23 december 2009 15:28 schreef VanderMeulen het volgende:
Dames en heren, ik heb zojuist vernomen dat Jarno nog leeft.
Tot zover deze update.
Boh! Wat zei hij?quote:Op woensdag 23 december 2009 17:04 schreef VanderMeulen het volgende:
Er kwam ineens tekst uit zijn MSN account.
Waaaar dan?quote:
Ah, verlengde van de Bikolaan toch?quote:
ik lees dit nu pas, al de 14 jaar dat ik in delft woon ben ik nog nooit op station zuid geweestquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:25 schreef TheAgent het volgende:
[..]
* TheAgent mompelt iets over een mandarijntje met een grote mond.
Ik kan het na 25 jaar Delft alleen vinden met de treinquote:Op donderdag 24 december 2009 04:09 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik lees dit nu pas, al de 14 jaar dat ik in delft woon ben ik nog nooit op station zuid geweestik zou het nieteens zomaar weten te vinden
yepquote:Op donderdag 24 december 2009 00:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ah, verlengde van de Bikolaan toch?
Je kunt bij het station Delft toch je fiets niet kwijtquote:Op donderdag 24 december 2009 08:53 schreef Bravebart het volgende:
Delft Zuid de geksteeeee
Ik vertrok er vroegah altijdEn nu nog wel, als ik te lui ben om naar station Delft te fietsen
Aight!quote:Op donderdag 24 december 2009 08:53 schreef Bravebart het volgende:
Delft Zuid de geksteeeee
Ik vertrok er vroegah altijdEn nu nog wel, als ik te lui ben om naar station Delft te fietsen
Zelfs niet met die extra plaatsen, waar ze een zeker huizenblok voor hebben moeten verwijderen.quote:Op donderdag 24 december 2009 09:38 schreef just me het volgende:
[..]
Je kunt bij het station Delft toch je fiets niet kwijt
bestaat er een station rotterdam noordquote:Op donderdag 24 december 2009 09:32 schreef VanderMeulen het volgende:
Delft Zuid is een klotestation (beetje net als Rotterdam Noord, anyone?)
Maar ik weet het wel te vinden vanuit alle richtingen hoor!
Ik ben daar 1 keer geweest (...)quote:Op donderdag 24 december 2009 09:32 schreef VanderMeulen het volgende:
Delft Zuid is een klotestation (beetje net als Rotterdam Noord, anyone?)
Maar ik weet het wel te vinden vanuit alle richtingen hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |