Verwacht je dat er andere betalingsmogelijkheden komen?quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:19 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Interessant. Ik wacht eerst op eclair.
In Donut kun je ook nog niet anders betalen toch?
Must haves vind ik:quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:45 schreef Mordreth het volgende:
Even een kleine tvp. Sinds gisteren eigenaar van een HTC Hero (G2) en tot nu toe zeer tevreden over
.
Nog tips voor must have apps?
Papiljump is wel grappig.
Netwerk aan of uit, belvolume inderdaad en met de plug in Astrid kan je to do list items laten activeren op een bepaalde plek. Voor een warhoofd als ik ben is het een eerste levensbehoefte.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:17 schreef -J-D- het volgende:
Locale zorgt toch alleen voor het instellen van een andere ringtone en dergelijk afhankelijk van de locatie waar je bent? Bv. automatisch op trillen op je werk?
Het Weerquote:Op zondag 18 oktober 2009 21:45 schreef Mordreth het volgende:
Even een kleine tvp. Sinds gisteren eigenaar van een HTC Hero (G2) en tot nu toe zeer tevreden over
.
Er was al maanden terug iets over meer betalingsmogelijkheden. Die komen er welquote:Op zondag 18 oktober 2009 20:35 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Verwacht je dat er andere betalingsmogelijkheden komen?
Misschien Paypal maar ik kan me voorstellen dat de Market geen zin heeft om met heel veel partners afspraken te gaam maken...
Quick Settingsquote:Op zondag 18 oktober 2009 21:45 schreef Mordreth het volgende:
.
Je zult vast niet zoveel missen. En bovendien kun je meteen Donut installeren als je m weer hebtquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:27 schreef Tim86 het volgende:
Fucking hell, moet echt afkicken nu zonder
Vind m op youtube leukerquote:Op maandag 19 oktober 2009 00:23 schreef Tazar_Yoot het volgende:
http://phones.verizonwire(...)=OTC-Droid-redirect1
[ afbeelding ]
Very nice
Damn dat is idd wel zeer handigquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:30 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Netwerk aan of uit, belvolume inderdaad en met de plug in Astrid kan je to do list items laten activeren op een bepaalde plek. Voor een warhoofd als ik ben is het een eerste levensbehoefte.
Verder nog allerlei functies, maar dit is wat ik gebruik.
Gebruik m nu 2 dagen en ben er tot nu toe zeer tevreden over. Er zijn veel verbeteringen te bedenken maar wat er nu is werkt super. En daarnaast zorgt 1.6 (zo te lezen) voor veel mooie aanvullingenquote:
Layar is traag en als je met de camera werkt vervelend. Maar je kan ook 'lijst' of 'kaart' doen en de Telefoongids/Goudengids kan erg handig zijnquote:Op maandag 19 oktober 2009 09:11 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Damn dat is idd wel zeer handig. Ga ik eens uitproberen.
Taskkiller daarnaast ook geinstalleerd. Ook een must zo te merken. Vrij irritant dat programma's in geheugen achterblijven.
Layar ben ik zelf niet zo tevreden over. Voordat het goed en wel is opgestart ben je zo een minuut verder.
Erg tevredenquote:
Ik zit nu zelf op deze:quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:32 schreef Ceased2Be het volgende:
Zo net de nieuwe Cyanogenmod geïnstalleerd inclusief 1.6 update... ziet er goed uit
quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:10 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Must haves vind ik:
Shazam
Cardiotrainer (als je van sport houdt dan tenminste)
Layar
Barcode scanner
Locale
Share your board
Dat zal snel wennenquote:Op maandag 19 oktober 2009 19:46 schreef phluphy het volgende:
[..]
!! Is er ook een Shazam voor android!
![]()
Ik ben een ex-iPhone'r en Shazam vond ik briljant. Heb pas sinds een week een HTC (Hero) en nog niet veel tijd gehad te zoeken naar apps. (Als je iTunes gewend bent, is het best even omschakelen).![]()
Via de market op de foon of via http://www.cyrket.com/.quote:Mag ik dan gelijk even vragen:
bij welke site(s) download jij je apps? Jouw lijstje zou zomaar mijn verlanglijstje kunnen zijn.![]()
Ik heb nog geen betaalapp's genomen, vind de gratis toereikend. Dus hier kan ik je niet mee verder helpen.quote:Qua betaalmethode heb ik alleen nog maar google checkout gevonden (bij android.com). Ik heb geen credit card, dus koop-apps zit er voorlopig niet in. Bij iTunes had je click-and-buy. Is er geen apps-site die iets dergelijks biedt?
Thanks, ik had het inmiddels al gevonden en mijn post ge-edit. Ik was min of meer op het verkeerde been gezet toen ik in een eerder topic diverse sites genoemd zag staan.quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:57 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Dat zal snel wennen
[..]
Via de market op de foon of via http://www.cyrket.com/.
[..]
Ik heb nog geen betaalapp's genomen, vind de gratis toereikend. Dus hier kan ik je niet mee verder helpen.
En het wordt elke minuut nog mooierquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:00 schreef phluphy het volgende:
[..]
Thanks, ik had het inmiddels al gevonden en mijn post ge-edit. Ik was min of meer op het verkeerde been gezet toen ik in een eerder topic diverse sites genoemd zag staan. Voorlopig zijn al mijn mensen vervuld.
Ja, ik ben echt blij verrast door zowel de Hero, als ook door de werking van android, apps, etc.quote:
HTC Hero #5: waar we steggelen over bandbreedte!quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:02 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ja, ik ben echt blij verrast door zowel de Hero, als ook door de werking van android, apps, etc.
Who needs iPhone now?(al was ik daarvan ook een blije gebruiker).
Als dat net zo brak wordt als de eerste versie voor de windows mobile dan komt dat er niet bij mij opquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:33 schreef elfzesendertig het volgende:
Firefox voor Android bevestigd:
http://www.androidplanet.(...)er-voor-android-aan/
Ik heb het ook ingetoetst op mijn Hero, gewoon om eens te kijken wat er gebeurd, maar zie niks. Geen statusberichtjes in ieder geval.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:21 schreef elfzesendertig het volgende:
Voor mensen die Donut nog niet hebben:
Op androidworld.nl word gesproken over een code die je kan intoetsen op je telefoon. Je toetst *#*#checkin#*#* (*#*#2432546#*#*) en met een beetje geluk kan je Donut direct downloaden. Het is al bij veel mensen gelukt
http://www.androidworld.n(...)r-het-grote-publiek/
Niet gelukt met mijn vodafone magicquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:59 schreef elfzesendertig het volgende:
Donut handmatig installeren:
http://www.androidworld.n(...)upgraden-naar-donut/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |