Die geruchten zijn altijd te optimisitsch. Over updates, telefoons en eigenlijk alles. Kan zomaar paar maanden later zijn.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:54 schreef elfzesendertig het volgende:
Sony Ericsson X3 wellicht al in november:
http://www.engadget.com/2(...)ng-a-rumored-novemb/
Android zal dan zijn identiteit verliezen inderdaad. Nu weet iedereen dat het een iPhone is als ze 1 zien. Als alle Androids anders uit gaan zien zullen de meeste consumenten zich richten op merken en uiterlijk. Maar verder weten ze niet veel van de mogelijkheden. Er komen dan 'verschillende' Androids. Als dit gebeurt zal het echt de mist in gaan en dat is het ook volledig Google zijn schuld omdat ze hier geen regels voor hebben bedacht.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 02:11 schreef elfzesendertig het volgende:
Ik begrijp wat je bedoelt... Het zal op een gegeven moment ook wel verwarrend worden als consumenten overal 'met Android' zien en dat het er iedere keer zo verschillend uitziet. Ze zullen zich dan afvragen wat Android nu eigenlijk is.
Aan de andere kant denk ik dat consumenten gewoon kiezen wat ze leuk vinden en weinig waarde zullen hechten aan een naam als Android. Dat zijn de mensen die spreken over 'gewoon een HTC' i.p.v. 'een Androidtoestel'.
Qua apps vind ik dat het probleem bij de fabrikanten van de ROMs ligt. Zij moeten zorgen dat de apps altijd werken, anders falen ze met hun aanpassing van de ROM als je het mij vraagt.
Geen idee of ie wel naar de Hero komt. Maar je zou dan een andere ROM erop kunnen gooien. Je zou dan wel moeten wachten totdat iemand de nieuwe update in een Hero-compatible ROM verwerkt.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 07:40 schreef Schanulleke het volgende:
Staat het al vast dat Eclair niet op de Hero komt?
If so, dan kan je als je wilt toch de sense omgeving verlaten en zelf een custom rom er op gaan zetten toch, of niet?
Je hebt toch 2 plaatsbepalingmethodes. De GPS en nog iets wat erbij staat, via telefoonmasten ofzo. Heb je al geprobeerd om eerst 1 uit te doen en 1 aan, dan kijken waar je terecht komt. En dan andersom. Kun je misschien zien aan welke t ligt. Misschien ook maar 's rebooten.quote:Ik blijf maar in Einbeck zitten trouwens, als ik de plaatsbepaling via telefoonmasten moet geloven. Behoorlijk irritant. Ik heb al op flink wat fora dat probleem gepost maar krijg helemaal nergens ook maar antwoord. Ik snap 't echt niet.
aGPS (assisted GPS). Volgens mij gebruikt Google Maps beide.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:44 schreef BluesRebel het volgende:
Je hebt toch 2 plaatsbepalingmethodes. De GPS en nog iets wat erbij staat, via telefoonmasten ofzo. Heb je al geprobeerd om eerst 1 uit te doen en 1 aan, dan kijken waar je terecht komt. En dan andersom. Kun je misschien zien aan welke t ligt. Misschien ook maar 's rebooten.
http://www.androidworld.n(...)ves-app-beschikbaar/quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:22 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Ik heb al op AW.nl gezet wat ik ervan vind maar hier nog een keer:
Ik vind m echt erg slecht. Nog erger dan de alpha.
1. Ik vind het jammer dat Buzz de startpagina is. Kan me werkelijk geen flikker schelen met wie anderen vrienden zijn geworden. Ik wil mijn profiel als startpagina.
2. Nu moet je de hardware-knoppen gebruiken om ergens heen te gaan (bijv. je profiel of home). Ik hou er niet van om die vaak te gebruiken en heb liever full touch. Dit was beter in de alpha.
3. Je kan ‘m nu niet meer afsluiten. Wat wel kon in de alpha.
4. Je kan wel een privé-bericht sturen maar niet lezen…
5. Er staat constant ‘Laden…’ rechtsboven in Profiel.. geen idee wat ie aan t laden hoort te zijn.
6. Misschien het meest sneue van allemaal: als ik op krabbels klik opent ie de browser. Waar is een app dan goed voor.
7. Enige pluspuntje is dat ie mooier uitziet dan de alpha.
Ik keur ‘m dus af . Installeer wel de alpha weer of gebruik de gewone mobiele site.
quote:TjerkW schreef op 17-10-2009 om 16:44
@ Yorick : je hebt volledig gelijk, uiteindelijk moet alle hoofdfunctionaliteit native worden. Er word steeds meer functionaliteit toegevoegd.
De inbox is al gemaakt mar daar zitten nog aardig wat bugs in .
Verwacht dus meer features . Als global search, notificaties etc.
Zelf werk ik aan verbeteringen in de mobiele versie. van de site.
Ik zal al jullie comments doorgeven aan de plontwikkelaar. En ik heb zelf ook nog mijn op en aanmerkingen.
Groetjes uit de trein
Ja klopt maar misschien is er een bug bij hem. 1 van die 2 kan ook dus moet ie maar even proberen wat er dan gebeurt. Wie niet waagt...quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:56 schreef Devolution het volgende:
[..]
aGPS (assisted GPS). Volgens mij gebruikt Google Maps beide.
Mooi dat ze ook rondkijken op Androidsitesquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:10 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
http://www.androidworld.n(...)ves-app-beschikbaar/
[..]
De GPS doet het prima, maar alleen als ik buiten ben. Gisteren met Cardiotrainer gelopen en dan houdt hij het exact bij. Buiten heb ik ook zonder GPS een redelijke plaatsbepaling. Niet zo goed als voorheen maar dan zit hij er maar een gemeente naast. Zodra ik binnen kom schakelt hij weer over op de telefoonmasten en 'zit' ik weer in Duitsland. Op maps, maar ook mijn klok geeft dan als huidige locatie Einbeck aan. Locale springt nooit over op mijn thuisinstellingen op die manier. Tenzij ik thuis in Einbeck ga programmeren natuurlijkquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:44 schreef BluesRebel het volgende:
Je hebt toch 2 plaatsbepalingmethodes. De GPS en nog iets wat erbij staat, via telefoonmasten ofzo. Heb je al geprobeerd om eerst 1 uit te doen en 1 aan, dan kijken waar je terecht komt. En dan andersom. Kun je misschien zien aan welke t ligt. Misschien ook maar 's rebooten.
En download 's iets anders wat plaatsbepaling nodig heeft. 9292ov of RMaps of iets anders en kijk waar zij je neerzetten. Dan zou t aan Google Maps liggen.
Je moet root hebben om via bluetooth te kunnen ontvangen. Ik heb sinds kort root, maar ik heb het eigenlijk nog niet geprobeerdquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:17 schreef BluesRebel het volgende:
Wtf! Vaag probleem heb jij. Maar je hebt m toch laatst naar fabrieksinstellingen gezet en toen gebeurde dit? Misschien nog een keer doen?
Heeft iemand al een manier om via bluetooth dingen te versturen en ontvangen? Bluetooth File Transfer heeft goede comments maar werkt bij mij niet.
Nee, kijk maar: http://www.cyrket.com/package/it.medieval.blueftpquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:24 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Je moet root hebben om via bluetooth te kunnen ontvangen. Ik heb sinds kort root, maar ik heb het eigenlijk nog niet geprobeerd
Die werkt via een server o.i.d. als ik het goed begrijp. Je kan hem dan ook alleen gebruiken met mensen die het programmaatje ook hebben.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:29 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Nee, kijk maar: http://www.cyrket.com/package/it.medieval.blueftp
Voor sommige/de meeste werkt het.
En welke app wordt dan gebruikt?quote:Op zondag 18 oktober 2009 00:50 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Die werkt via een server o.i.d. als ik het goed begrijp. Je kan hem dan ook alleen gebruiken met mensen die het programmaatje ook hebben.
Voor Bluetooth bestandsoverdracht heb je op dit moment per definitie root nodig
Ik heb hier nu een app genaamd Androbex, maar ik heb hem nog niet getest om eerlijk te zijn. Ik maak eigenlijk nooit gebruik van Bluetoothquote:Op zondag 18 oktober 2009 14:55 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
En welke app wordt dan gebruikt?
Ik ook niet maar zou toch wel handig zijn. Stom dat ze t zelf niet hebben gebouwd. Androbex staat ook in de Market. Gaf Cyanogen zelf die mee in zn ROM of heb jij die gedownload?quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:10 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik heb hier nu een app genaamd Androbex, maar ik heb hem nog niet getest om eerlijk te zijn. Ik maak eigenlijk nooit gebruik van Bluetooth
Ik draai stock Android 1.6, dus ik heb hem zelf gedownloadquote:Op zondag 18 oktober 2009 15:18 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Ik ook niet maar zou toch wel handig zijn. Stom dat ze t zelf niet hebben gebouwd. Androbex staat ook in de Market. Gaf Cyanogen zelf die mee in zn ROM of heb jij die gedownload?
Edit: Foutjequote:Op zondag 18 oktober 2009 15:40 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik draai stock Android 1.6, dus ik heb hem zelf gedownload
Edit: Androbex is ook verre van ideaal... het is dus wachten op Google of betalen voor een app (of illegaal verkrijgen natuurlijk)
Het is de ROM voor de Google ION, maar dan geschikt gemaakt voor de Magic of zoquote:Op zondag 18 oktober 2009 16:02 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Edit: Foutje
Stock 1.6? Van HTC zelf (geen Google experience)? Dan maak je je ook geen zorgen om bugs enzo neem ik aan? En krijg je dan nog wel OTA updates?
Ik had Bluex maar die had ook problemen dus laat voorlopig maar zitten.
Interessant. Ik wacht eerst op eclair.quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:11 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Het is de ROM voor de Google ION, maar dan geschikt gemaakt voor de Magic of zoKomt erop neer dat hij exact hetzelfde is, met als enige verschil dat je root hebt. Dit is hem: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=565929
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |