Het schijnt vaker voor te komen bij android telefoons en wordt dan getriggerd door een afspraak die aangemaakt wordt in de telefoon.quote:
Ok, vreemd. Zal erop letten.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:30 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Het schijnt vaker voor te komen bij android telefoons en wordt dan getriggerd door een afspraak die aangemaakt wordt in de telefoon.
Ik heb nu een drastische maatregel genomen en alle applicatiedata en caches die met kalender en contacten te maken heeft geleegd en nu ben ik wel een zooi contacten kwijt lijkt het maar in ieder geval kan m'n phone nu weer syncen.
quote:Eclair (Android 2.0)
We had widely expected that Android 2.0 would ship this year on Motorola's secret phone headed to Verizon. Motorola did not announce the device last week, which made me wonder about the status of Android 2.0.
I spoke with a high level executive from Samsung who was extremely knowledgeable about Android development. When I mentioned Android 2.0 shipping this year, he looked at me kind of weird and snickered. He told me not to expect Android 2.0 until Q2 2010.
We did see some Android devices running Eclair, but they appeared far from finished. No one else was talking about Android 2.0 so I’m starting to doubt a 2009 release. (I will explore the Moto/Eclair issues further in a post later today)
Dus de HTC Dragon zal ook niet voor die tijd releasenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 01:31 schreef elfzesendertig het volgende:
http://androidandme.com/2(...)air-4g-inq-and-more/
[..]
He told me not to expect Android 2.0 until Q2 2010
Als HTC een release datum voor de Dragon heeft gepland dan zouden ze hem ook met 1.6 kunnen leveren lijkt me.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:00 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Dus de HTC Dragon zal ook niet voor die tijd releasen
Volgens mij zou die juist met 2.0 worden gelaunchedquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:12 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Als HTC een release datum voor de Dragon heeft gepland dan zouden ze hem ook met 1.6 kunnen leveren lijkt me.
Maar als 2.0 niet op tijd klaar is voor de release datum die HTC voor de Dragon gepland heeft, dan kunnen ze de Dragon gewoon met 1.6 leveren. HTC hoeft zich niet te laten limiteren door het werk van Google in dit geval.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:28 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Volgens mij zou die juist met 2.0 worden gelaunched
Ik hoop het dan maarquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:32 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Maar als 2.0 niet op tijd klaar is voor de release datum die HTC voor de Dragon gepland heeft, dan kunnen ze de Dragon gewoon met 1.6 leveren. HTC hoeft zich niet te laten limiteren door het werk van Google in dit geval.
Dat moet probleemloos kunnen. Als 2.0 klaar is zal HTC deze bewerken en daarna vrijgeven voor alle Sense UI telefoons (waaronder de Dragon).quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:33 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Ik hoop het dan maar, ik neem aan dat je later zonder problemen kan upgraden
Ik wil meer info over die Dragon
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:33 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Ik wil meer info over die Dragon
quote:'HTC Dragon krijgt OMAP-processor'
Door Bauke Schievink, dinsdag 13 oktober 2009 11:01 | 0 reacties | Bron: Softpedia
Artikel
Een ROM-dump van de HTC Dragon lekte onlangs uit. Daaruit bleek dat de Dragon waarschijnlijk de opvolger van de Hero moet worden. Opvallend was dat het toestel een zeer snelle Snapdragon-processor zou krijgen. Echter, geruchten wijzen er nu op dat het een OMAP-processor wordt.
De opmars van de snelle mobiele processoren lijkt ook zijn weg naar Android te hebben gevonden. Als de HTC Dragon uitkomt wordt het waarschijnlijk een van de snelste Android-telefoons beschikbaar. Op basis van de ROM-dump die eerder verscheen werd geconcludeerd dat de Dragon een snelle 1GHz Snapdragon-processor zou krijgen. Nu wordt er echter gesproken over een hele andere cpu. Texas Instruments zou de chipset gaan leveren in plaats van Qualcomm. Geruchten spreken over de OMAP 3640, welke een ARMv7 Cortex A8-processor aan boord heeft.
Doordat de Dragon een OMAP-chipset zou bevatten, wordt er gespeculeerd dat de telefoon alleen in Azië uitgebracht wordt. HTC test vaker telefoons uit door gebruik te maken van een OMAP-chipset en deze alleen lokaal uit te brengen. Het is dan waarschijnlijk dat de westerse markt een aangepaste versie krijgt, welke over andere hardware zou kunnen beschikken. Wel staat vast dat wanneer de HTC Dragon echt blijkt te zijn, het een van de snelste Android-telefoons op de markt wordt.
Je hebt het belangrijkste gedeelte niet dik gedrukt:quote:
quote:Het is dan waarschijnlijk dat de westerse markt een aangepaste versie krijgt, welke over andere hardware zou kunnen beschikken. Wel staat vast dat wanneer de HTC Dragon echt blijkt te zijn, het een van de snelste Android-telefoons op de markt wordt.
Is die laatste alinea dan niet een beetje tegenstrijdig?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:22 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Het is dan waarschijnlijk dat de westerse markt een aangepaste versie krijgt, welke over andere hardware zou kunnen beschikken. Wel staat vast dat wanneer de HTC Dragon echt blijkt te zijn, het een van de snelste Android-telefoons op de markt wordt.
Nee. De Dragon zoals hij nu is wordt voor nu waarschijnlijk alleen in Azië worden uitgebracht. Een aangepaste Dragon zal dan hier worden uitgebracht.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:22 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Is die laatste alinea dan niet een beetje tegenstrijdig?
http://www.cyrket.com/package/com.wardrop.creditUsagequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:41 schreef Devolution het volgende:
Ik ben op zoek naar een gratis programma, maar ik kan er geen vinden in de Market. Eentje die laat zien hoeveel sms ik heb verstuurd (een teller dus) en die ik ook kan resetten. Als het kan inclusief widgetfunctie zodat ik het meteen op mn desktop kan zien. Iemand een idee? Oh btw, ik heb (volgens mij) een Amerikaanse rom dus ik kan de content van de Nederlandse Market niet zien.
Netjes zeg, dat Google me zo'n mailtje stuurtquote:Hi,
To protect your privacy we would like you to know that Google Latitude is running on your Android-powered device and reporting your location.
If you didn't enable this or want to stop reporting your location please open the Maps app on your device. Go to 'Menu' > 'Latitude' > 'Privacy' and change your privacy settings.
Thanks,
Google Latitude Team
Zeker. Al vrees ik dat ze het meer doen om rechtzaken te voorkomen dan uit bezorgdheid over je privacy.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:54 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Netjes zeg, dat Google me zo'n mailtje stuurt.
Zou kunnen maar je bent wel een debiel als je hun de schuld geeft van iets als jezelf het aan hebt laten staanquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:23 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Zeker. Al vrees ik dat ze het meer doen om rechtzaken te voorkomen dan uit bezorgdheid over je privacy.
Desalniettemin een prima oplossing
Bronquote:Te weinig opslagruimte op je Android-toestel? ZumoDrive had ooit plannen om een Android-applicatie uit te brengen die toegang geeft tot vrijwel oneindige opslagruimte, maar dat is er tot nu toe niet van gekomen. Gelukkig zijn er ook ontwikkelaars die al wel iets te bieden hebben, zoals Android Storage. Deze ontwikkelaar biedt meerdere applicaties aan voor het opslaan van muziek (AStunes), video’s (AScinema), zelfgemaakte filmpjes (AScamcorder) en foto’s (ASpics) en zelfgemaakte foto’s (AScamera). Wil je al deze oplossingen in één bundel, dan moet je ASrevolution installeren, een complete suite voor het opslaan van foto’s, video’s, muziek en andere bestanden.
Die was ik ook al tegengekomen. Niet wat ik zoek helaas..quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:23 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
http://www.cyrket.com/package/com.wardrop.creditUsage
http://www.cyrket.com/package/com.phonalyzr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |