Niet helemaal waar als je het mij vraagt. In essentie zal het natuurlijk hetzelfde zijn, maar er zijn natuurlijk ook aangepaste versies van Android: Sense, BLUR, Pulse, Rachael, Liquid, Acer interface. Ik heb zelf een voorkeur voor stock Android of Sense, dus een aantal telefoons valt dan al af voor mij.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:06 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Het makkelijke van al weten dat je een android toestel wilt. is dat niet hoeft te letten op de software
alleen de hardware
Ja, daar heb je gelijk in. het liefst natuurlijk de normale (heet die stock?) of de Sense.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:08 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Niet helemaal waar als je het mij vraagt. In essentie zal het natuurlijk hetzelfde zijn, maar er zijn natuurlijk ook aangepaste versies van Android: Sense, BLUR, Pulse, Rachael. Ik heb zelf een voorkeur voor stock Android of Sense, dus een aantal telefoons valt dan al af voor mij.
Stock is een Engelse term, geen naamquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:11 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Volgens de russen heeft die samsung galaxy Spica een waardeloos scherm
Die staat niet meer in mn lijstje
[..]
Ja, daar heb je gelijk in. het liefst natuurlijk de normale (heet die stock?) of de Sense.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:14 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Stock is een Engelse term, geen naamDat houdt gewoon in dat je de normale Android hebt.
Dat is wel zo ja, daarom heb ik op een gegeven moment ook maar de knoop doorgehaktquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:17 schreef BluesRebel het volgende:
Ik probeerde ook te wachten maar dat had geen nutAls je hebt gewacht op de telefoon waar je op wachtte komen er weer geruchten over een betere en dat gaat maar door
Het probleem is dat dat geen echte telefoonbedrijf is. Het kan geweldig uitpakken, maar ook totaal nietquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:15 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
![]()
Die Acer A1 ziet er heel tof uit
Prijs is verschrikkelijk laag voor dat toestel.
en hij ziet er goed uit.
snel, en alles wat je mag verwachten
http://www.androidworld.n(...)-pre-orderen.html#tb
Totdat die uitkomen mag ik misschien al een nieuwe telefoon uitkiezenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:20 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Dat is wel zo ja, daarom heb ik op een gegeven moment ook maar de knoop doorgehaktDe grote hype is nu die Snapdragon processor van 1GHz en dat zal nog wel een tijdje doorgaan. Ik denk dat het niet heel veel uitmaakt of je uit de eerste generatie telefoons daarvan kiest of een wat latere. Ik denk dat de volgende hype telefoons met meer RAM worden o.i.d.
Ik moet nu een beetje denken aan de industriėle revolutiequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:27 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Het probleem is dat dat geen echte telefoonbedrijf is. Het kan geweldig uitpakken, maar ook totaal niet
Het ziet er wel heel goed uit ja.
Zag op internet dat ze m tot en met de 26e zouden versturen. Dus nog vandaag en morgen voor jou.quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:42 schreef makkie88 het volgende:
1.6 uitrol gaat Erg langzaam he, heeft iemand meer info over de vodafone Magic, waneer die komt
Die samsung zou ik zeker halen (mits android 2.0)quote:Op zondag 25 oktober 2009 15:13 schreef BluesRebel het volgende:
http://www.androidworld.n(...)e-motorola-zeppelin/
http://www.androidworld.n(...)-qwerty-toetsenbord/
Die Samsung vind ik wel mooi uitzien. Helaas niet voor ons.
Uiteindelijk krijgen ze allemaal 2.0 (behalve misschien de G1). Alle Android telefoons krijgen updatesquote:Op zondag 25 oktober 2009 15:41 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Die samsung zou ik zeker halen (mits android 2.0)
Ik hoop dan ook dat die naar europa komt
kan android 2.0 met dezelfde hardware draaien als 1.5 of 1.6 danquote:Op zondag 25 oktober 2009 16:26 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Uiteindelijk krijgen ze allemaal 2.0 (behalve misschien de G1). Alle Android telefoons krijgen updates
Zeer aannemelijk, als ik goed begrijp wat je bedoelt.quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:43 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
kan android 2.0 met dezelfde hardware draaien als 1.5 of 1.6 dan?
Net als.quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:04 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Zeer aannemelijk, als ik goed begrijp wat je bedoelt.
Je maakt een verkeerde vergelijking hier. Dat zijn 2 OS'en. Je moet het meer als een nieuwe Service Pack zien dus: ja.quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:33 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Net als.
Windows Vista kon niet op alle computers draaien waar XP op kon draaien
Dan is het helemaal duidelijk voor mijquote:Op zondag 25 oktober 2009 18:53 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Je maakt een verkeerde vergelijking hier. Dat zijn 2 OS'en. Je moet het meer als een nieuwe Service Pack zien dus: ja.
2.0 is gewoon weer een update zoals Donut en Cupcake.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |