abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 oktober 2009 @ 11:29:12 #101
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73604517
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 10:51 schreef Dragorius het volgende:
Al dat persoonlijke gezeur is nu afgelopen. Ja ik heb een shit-weekend gehad, en dan kom je terug en dan lees je al dat persoonlijke geneuzel... Zoals ToT al zegt, laat dat, doe maar lekker bij elkaar in de PM!

On-topic:

Dr Mercola is geen officieel afgestudeerd arts (hij heeft in ieder geval geen licentie)
Je verspreid weer onjuiste informatie in je wanhopige pogingen de waarheid te onderdrukken over de grove misstanden in de huidige gezondheidszorg waarover reeds bekend is dat deze van A tot Z wordt gecontroleerd door financiële belangen en overheden.

De man heeft best wel de nodige opleidingen gevolgd en is een begrip op het gebied van de Alternative medicijnen in Amerika. Wat een goedkope aanval, typisch voor een uitgehold moraliteit besef, meteen weer op de persoon spelen en niet de inhoud.

Als jij beweert dat dr. Mercola op dit moment geen licentie heeft zou je daar op zijn minst een bron vermelding bij kunnen doen, en vergeet je daar bij te zeggen dat een licentie alleen nodig is om patiënten te behandelen maar zou op dit moment niet zijn functie hoeven te zijn b.v. in het geval als publicist werkzaam te zijn.

Tevens heb ik al een artikel geplaatst over de Canadese Dr. Ghislaine Lanctôt die 25 jaar als arts heeft gewerkt.

Haar boek The Medical Mafia: how to get out of it alive and take back our health & wealth is een alarmerende aanklacht tegen de huidige gezondheidszorg, die volgens haar ziekmakend en ethisch failliet is. Als vergelding voor deze moedige daad belandde ze in 2008 twee maanden in de gevangenis en raakte ze haar licentie kwijt.

Dus in plaats van modder te gooien en leugens te verkondigen waarom blijf je niet gewoon eens bij de inhoud?
quote:
en het is weliswaar waar dat je immuunsysteem 's winters zwakker is (eventueel) maar het is niet preventief te gebruiken en zeker geen garantie dat je geneest als je al verzwakt bent.
De stelling was:

Vitamine D en vitamine D3 (wat eigenlijk een hormoon is) is belangrijk ter ondersteuning v/d strijd die het immuunsysteem moet voeren tegen het griepvirus.

Ultraviolet-B straling therapie (hetgeen onderdeel uitmaakt v/h het zonlicht) in combinatie met vitamine D therapie zou effectiever zijn dan vaccineren.

Dit mede omdat volgens Dr. Mercola er geen bewijs zou zijn dat vaccineren tegen de griep effectief is.

Over vitamine D en D3 therapie in combinatie met Ultraviolet-B straling therapie is dat inmiddels wel bewezen.
pi_73604602
< laat ik maar even niet doen, rotdag en zulks, sorry ToT >

[ Bericht 56% gewijzigd door Dragorius op 12-10-2009 11:33:39 (eigen-bestwil-edit) ]
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  maandag 12 oktober 2009 @ 11:37:56 #103
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73604748
< laat je getroll maar zitten, met je "depressieve toestand" >

[ Bericht 55% gewijzigd door Dragorius op 12-10-2009 11:40:56 ]
  maandag 12 oktober 2009 @ 11:41:44 #104
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73604841
Hou je bij de feiten dan en ga niet steeds op de persoon spelen
pi_73604981
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 11:41 schreef rieboet het volgende:
Hou je bij de feiten dan en ga niet steeds op de persoon spelen
Ga lekker ergens anders de vermoorde onschuld spelen, met je "depressieve toestanden" post
Mr. Prolapse 2009
  maandag 12 oktober 2009 @ 11:49:10 #106
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73605076
Jij begon toch met die goedkope aanval op dr. Mercola?

Trouwens is een depressieve toestand een diagnose geen aanval.
  Moderator maandag 12 oktober 2009 @ 12:15:18 #107
249559 crew  Lavenderr
pi_73605855
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 10:51 schreef Dragorius het volgende:
Al dat persoonlijke gezeur is nu afgelopen. Ja ik heb een shit-weekend gehad, en dan kom je terug en dan lees je al dat persoonlijke geneuzel... Zoals ToT al zegt, laat dat, doe maar lekker bij elkaar in de PM!

On-topic:

Dr Mercola is geen officieel afgestudeerd arts (hij heeft in ieder geval geen licentie) en het is weliswaar waar dat je immuunsysteem 's winters zwakker is (eventueel) maar het is niet preventief te gebruiken en zeker geen garantie dat je geneest als je al verzwakt bent.

Dat dus, en van een arts zonder licentie neem ik dit soort dingen dus niet voetstoots aan.
Dan is het gewoon 1 van de velen die een eigen theorietje heeft.
  maandag 12 oktober 2009 @ 12:48:04 #108
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73606941
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 12:15 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat dus, en van een arts zonder licentie neem ik dit soort dingen dus niet voetstoots aan.
Dan is het gewoon 1 van de velen die een eigen theorietje heeft.
Dat is dus uitsluiten en censureren, aangetoond is dat b.v. de medische wereld een club is waar binnen je alleen medicijnen mag aanprijzen die uit handen komen van de Farmaceutische Industrie.

Een licentie wil dus niet meer zeggen dan een gecertificeerd drugs dealer van de Farmaceutische Industrie.

Je gaat ook voorbij aan het feit dat het kritiek op de gezondheidszorg word gegeven door mensen die ZELF arts zijn

Ik heb het voorbeeld al gegeven van Dr. Ghislaine Lanctôt uit Canada die over dit probleem een bestseller heeft geschreven."The Medical Mafia: how to get out of it alive and take back our health & wealth"

Je statement m.b.t. "een eigen theorietje" is dus het soort arrogantie waar veel mensen over aan het ontwaken zijn.

Zoals ik zo vaak heb aangegeven, Wetenschappelijk Totalitarisme in de variant Intellectuele Superioriteit.

Met andere woorden, "Ik heb een tijd op een universiteit gezeten, dus heb ik het alleen recht van spreken".

In nog kortere woorden een goedkope en achterhaalde manier om mensen de mond te snoeren.

Dat is vergelijkbaar met een maffia bende die een deel van stad in zijn beheer heeft, moment dat er een concurrent op het toneel verschijnt zal dit leiden tot bloedvergieten.

Er is namelijk geen andere reden waarom er door mensen hier met een medische achtergrond vaak in dergelijke belerende bewoordingen word gesproken over de alternatieve geneeskunde.
pi_73607168
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 12:48 schreef rieboet het volgende:

In nog kortere woorden een goedkope en achterhaalde manier om mensen de mond te snoeren.

Nee hoor, je mag nog steeds zeggen dat jij denkt dat het de waarheid is, en wij mogen het andere zeggen.

Als we jou de mond zouden willen snoeren haalden we al je posts wel weg, nietwaar?

Oh en
quote:
Er is namelijk geen andere reden waarom er door mensen hier met een medische achtergrond vaak in dergelijke belerende bewoordingen word gesproken over de alternatieve geneeskunde.
Nee dat komt vooral omdat er nergens aangetoond kan worden dat het alternatieve middel wel werkt. Ik vertrouw op resultaten in plaats van teveel geld betalen voor wat aangelengd water.
Mr. Prolapse 2009
  maandag 12 oktober 2009 @ 13:15:05 #110
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73607850
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 12:54 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Nee hoor, je mag nog steeds zeggen dat jij denkt dat het de waarheid is, en wij mogen het andere zeggen.

Als we jou de mond zouden willen snoeren haalden we al je posts wel weg, nietwaar?
Je hebt een punt maar er heerst onevenwichtigheid.

In de positie van de heersende medische cultuur is het onverantwoordelijk gedrag om slechts Big Farma producten aan te prijzen en alle overige stroming zoals genezen met behulp van kruiden bij voorhand af te wijzen.
quote:
Oh en
[..]

Nee dat komt vooral omdat er nergens aangetoond kan worden dat het alternatieve middel wel werkt. Ik vertrouw op resultaten in plaats van teveel geld betalen voor wat aangelengd water.
Onze voorouders hebben het ooit ook alleen met "bij voorbeeld" kruiden moeten doen. Die mensen hebben ooit ook productieve en menswaardige levens gehad zonder voor alles een pil te hoeven slikken, klopt dit of niet?

In Suriname en de Antillen word die eeuwenoude geneeskunst met kruiden nog steeds in stand gehouden, en de mensen aldaar zeggen er baat bij te hebben.

Ik hou zelf sinds jaren de griep op afstand met Silver en Vitamine D3.

Waarom zouden die mensen bijvoorbeeld ook niet serieus mogen genomen? Omdat we vandaag de dag grote patserige Multinationals hebben die geneesmiddelen per lopende band in grote hoeveelheden de wereld in pompen?

Wat zou dat dan moeten bewijzen?

Het probleem is juist dat hetgeen groot en machtig is te vergelijken valt met een roofdier in de natuur die ook een prooi nodig heeft om zich te voeden en te kunnen bestaan.
pi_73607869
http://www.telegraaf.nl/b(...)iep_afdoende___.html

Mooi, is die 2 vaccinaties om je dood te maken mythe ook doorgeprikt
Mr. Prolapse 2009
pi_73607896
De meeste medicijnen zijn dan ook gebaseerd op in de natuur gevonden planten etc. maar dan versterkt en verbeterd
Mr. Prolapse 2009
  maandag 12 oktober 2009 @ 13:17:19 #113
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73607909
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 13:15 schreef Dragorius het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)iep_afdoende___.html

Mooi, is die 2 vaccinaties om je dood te maken mythe ook doorgeprikt
Je begrijpt het niet, ik heb alleen gezegd dat je onder geen voorwaarde die troep verplicht moet stellen.
  Moderator maandag 12 oktober 2009 @ 13:18:56 #114
249559 crew  Lavenderr
pi_73607967
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 12:48 schreef rieboet het volgende:

[..]

Dat is dus uitsluiten en censureren, aangetoond is dat b.v. de medische wereld een club is waar binnen je alleen medicijnen mag aanprijzen die uit handen komen van de Farmaceutische Industrie.

Een licentie wil dus niet meer zeggen dan een gecertificeerd drugs dealer van de Farmaceutische Industrie.

Je gaat ook voorbij aan het feit dat het kritiek op de gezondheidszorg word gegeven door mensen die ZELF arts zijn

Ik heb het voorbeeld al gegeven van Dr. Ghislaine Lanctôt uit Canada die over dit probleem een bestseller heeft geschreven[b]."The Medical Mafia: how to get out of it alive and take back our health & wealth" [/b]

Je statement m.b.t. "een eigen theorietje" is dus het soort arrogantie waar veel mensen over aan het ontwaken zijn.

Die dokter kan wat mij betreft zoveel schrijven, dat het een bestseller is wil toch niets zeggen over het waarheidsgehalte van wat zij beweert?
En door de verkoop van haar boek zit het met haar 'wealth' wel goed.
  Moderator maandag 12 oktober 2009 @ 13:20:51 #115
249559 crew  Lavenderr
pi_73608041
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 13:17 schreef rieboet het volgende:

[..]

Je begrijpt het niet, ik heb alleen gezegd dat je onder geen voorwaarde die troep verplicht moet stellen.
Het ís toch ook niet verplicht? Dus waar maak je je druk om?
  maandag 12 oktober 2009 @ 13:22:38 #116
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73608103
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 13:18 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Die dokter kan wat mij betreft zoveel schrijven, dat het een bestseller is wil toch niets zeggen over het waarheidsgehalte van wat zij beweert?
Maar dan geldt dat ook voor jou.

En noem dan niet alles behalve wat uit handen van Big Farma komt "een theorietje" of zoiets.
quote:
En door de verkoop van haar boek zit het met haar 'wealth' wel goed.
De "wealth" van Big Farma dan? Stuivers en centen kwestie? dacht het toch niet he?
pi_73608168
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 13:17 schreef rieboet het volgende:

[..]

Dat was ook geen reactie op jou, maar dat was 1 van de theorieen van die Burgermeister

Oh en die dokter die jij aanhaalt is haar licentie verloren wegens "malpractice".

Dan mag je het weer gooien op "demonisering" maar iemand bij wie is geconstateerd dat ze een gevaar is voor haar patienten vind ik niet betrouwbaar, sorry
Mr. Prolapse 2009
  Moderator maandag 12 oktober 2009 @ 13:29:20 #118
249559 crew  Lavenderr
pi_73608311
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 13:22 schreef rieboet het volgende:

[..]

Maar dan geldt dat ook voor jou.

En noem dan niet alles behalve wat uit handen van Big Farma komt "een theorietje" of zoiets.
[..]

De "wealth" van Big Farma dan? Stuivers en centen kwestie? dacht het toch niet he?
Misschien komt het wel omdat ik niet in alles van Big Pharma een complot zie of achterliggende kwaadaardige motieven.
En logisch dat er geld verdiend wordt, moeten mensen die werken daar dat gewoon gratis doen?
De door jou zo geprezen alternatieve geneeskunst doet het ook niet gratis, of wel?
  maandag 12 oktober 2009 @ 13:30:42 #119
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73608352
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 13:20 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Het ís toch ook niet verplicht? Dus waar maak je je druk om?
Als ik de Totalitaire toon, niet per se altijd van jou persoonlijk, maar van die hele Big Farma bende die zomaar ongehinderd middels een massale media campagne tekeer mag gaan.

Ongelimiteerd reclame mag maken voor zijn eigen winkel en dit over miljoenen uit mag storten maak ik me wel zo langzamerhand zorgen dat hier toch iets meer aan de hand is.

Dus dat degene die het gezonde verstand er tot nu toe bij hebben gehouden op gegeven moment die bende ook moeten nemen omdat die miljoenen oerdomme massa's het ook hebben gedaan.
pi_73608423
Rieboet, de alternatieve markt ( bijvoorbeeld Dr. Vogel) is anders ook ontzettend groot

Neem dat Isla goedje wat je nu op TV ziet, gebaseerd op Ijslands mos, typisch "alternatief" iets.
Mr. Prolapse 2009
  maandag 12 oktober 2009 @ 13:37:44 #121
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73608643
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 13:24 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Dat was ook geen reactie op jou, maar dat was 1 van de theorieen van die Burgermeister

Oh en die dokter die jij aanhaalt is haar licentie verloren wegens "malpractice".

Dan mag je het weer gooien op "demonisering" maar iemand bij wie is geconstateerd dat ze een gevaar is voor haar patienten vind ik niet betrouwbaar, sorry
Er zijn wel vaccins onderschept die "live" waren in Tsjechië, dat is waar ze het over had in 1ste instantie.

Het angstbeeld is dit, dat we worden voorbereid op genocide, WACHT EVEN, zie de volgende scenario,

1) Iedereen zover krijgen dat na verloop van tijd het heel gewoon is dat om de zoveel tijd je een prikje moet halen.

2) Zodra dit eenmaal zo ver is zou je in geval van een pandemie die mogelijk in scene is gezet verplicht vaccineren wettelijk kunnen afdwingen.

3) Omdat er nu nog niet eens duidelijke wetgeving bestaat die kan garanderen dat dit onder geen enkele voorwaarde ooit zou mogen gebeuren.
  Moderator maandag 12 oktober 2009 @ 13:40:46 #122
249559 crew  Lavenderr
pi_73608757
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 13:30 schreef rieboet het volgende:

[..]

Als ik de Totalitaire toon, niet per se altijd van jou persoonlijk, maar van die hele Big Farma bende die zomaar ongehinderd middels een massale media campagne tekeer mag gaan.

Ongelimiteerd reclame mag maken voor zijn eigen winkel en dit over miljoenen uit mag storten maak ik me wel zo langzamerhand zorgen dat hier toch iets meer aan de hand is.

Dus dat degene die het gezonde verstand er tot nu toe bij hebben gehouden op gegeven moment die bende ook moeten nemen omdat die miljoenen oerdomme massa's het ook hebben gedaan.
Wat een oordeel zit er in deze zin.
pi_73608792
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 13:37 schreef rieboet het volgende:

[..]

Er zijn wel vaccins onderschept die "live" waren in Tsjechië, dat is waar ze het over had in 1ste instantie.
Die waren voor een test m.b.t. H5N1 > vogelgriep dus
quote:
Het angst beeld is dit,

1) Iedereen zover krijgen dat na verloop van tijd het heel gewoon is dat om de zoveel tijd je een prikje moet halen.

2) Zodra dit eenmaal zo ver is zou je in geval van een pandemie die mogelijk in scene is gezet verplicht vaccineren wettelijk kunnen afdwingen.

3) Omdat er nu nog niet eens duidelijke wetgeving bestaat die kan garanderen dat dit onder geen enkele voorwaarde ooit zou mogen gebeuren.
Waakzaam zijn mag altijd, maar zoals ToT al aangaf, dan kun je overal wel wat achter gaan zoeken m.b.t. worst case scenario.
Niet goed voor je hart/bloeddruk (en dan ga je big pharma sponsoren )
Mr. Prolapse 2009
pi_73608811
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 13:40 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Wat een vooroordeel zit er in deze zin.
Even aangepast
Mr. Prolapse 2009
  maandag 12 oktober 2009 @ 13:44:11 #125
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73608904
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 13:40 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Wat een oordeel zit er in deze zin.
Dacht je dan dat ik zo blij was met het gros van mijn medemens die zich zo makkelijk in die onbenullige slaven rol schikt?

Levensgevaarlijk is dat, zie WW2
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')