Moet jij niet dagdromen over een wild aantrekkelijke visite straks?quote:Op zondag 11 oktober 2009 17:38 schreef oh-oh het volgende:Interview met John Irving op Ned 2 , ik vind die man echt zooooooo wild aantrekkelijk
quote:Op zondag 11 oktober 2009 17:44 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Moet jij niet dagdromen over een wild aantrekkelijke visite straks?
quote:Op zondag 11 oktober 2009 17:45 schreef oh-oh het volgende:En ik heb de Strokes in mn haar, eindelijk!
Maanden geleden gekocht en nu komt t dr pas van...
No way in hell, het zit met allemaal vlechten vol derrie met een klem op mn kopquote:
Best druk zo'n hele groepquote:Op zondag 11 oktober 2009 17:45 schreef oh-oh het volgende:En ik heb de Strokes in mn haar, eindelijk!
Maanden geleden gekocht en nu komt t dr pas van...
Ga painten jij!quote:Op zondag 11 oktober 2009 17:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Best druk zo'n hele groep
[ afbeelding ]
ieuw zuurkoolquote:Op zondag 11 oktober 2009 17:52 schreef Ingetje79 het volgende:
Hier nu zon...
En druk aan het zuurkool maken
Precies!quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Ik ga helemaal niets doen vandaag.
Ik haaaat volgeplande weekenden en aangezien ik gisteren werd volgepland, wil ik vandaag niemand zien
Aardappels en rookworst met mosterd.quote:
Oh rookworstquote:Op zondag 11 oktober 2009 17:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Aardappels en rookworst met mosterd.
En als toetje straciatella-yoghurt
Heb ik ook nog wel, maar samen 1 rookworst leek me wel voldoende.quote:
Nu heb ik ineens trek in hutspotquote:Op zondag 11 oktober 2009 17:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Heb ik ook nog wel, maar samen 1 rookworst leek me wel voldoende.
quote:
Ik neem aan dat je de sambal en mosterd bij de braadworst en niet bij de hutspot doet?quote:Op zondag 11 oktober 2009 17:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nu heb ik ineens trek in hutspot![]()
Met braadworst en mosterd en sambal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |