Dat had ik begrepen, maar dan word je zo?quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja
Heb een verloren klasgenote teruggevonden na 8 jaar
Jaquote:Op zondag 11 oktober 2009 20:01 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Dat had ik begrepen, maar dan word je zo?
Met melk =quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:08 schreef Panzerknacker666 het volgende:
heb net koffie op, met melk tegenwoordig
ik hou em nog wel redelijk nuquote:
ik heb 1 wel gespeeld. jammer dat de graphics niet super zijn, maar ik denk wel dat ik 'm nog een keer ga proberenquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:32 schreef haakon het volgende:
[..]
ik hou em nog wel redelijk nubier op een lege maag
ej wouter, operation flashpoint 1 had ik nooit gespeeld.
maar dragon rising vind ik tot nu toe best leuk !
realistische shit enzo qua gameplay, maar de graphics zijn niet echt super.
heb em nu een klein half uurtje gespeeld maar bevalt me nog prima![]()
idd, gewoon ff downladen, weet niet of je het waard vind em te kopenquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:47 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik heb 1 wel gespeeld. jammer dat de graphics niet super zijn, maar ik denk wel dat ik 'm nog een keer ga proberen
Dat wist ik zelfs nogquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:50 schreef haakon het volgende:
[..]
idd, gewoon ff downladen, weet niet of je het waard vind em te kopen
k ga ff douche, vanaamd geen bruins![]()
k hoorde gister trouwens dat ik vorige week tegen het podium aanstond met de boks omlaag
Kwaliteitstopicquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Eerst naar mijn kwaliteitstopic kijken
Leeftijdsverschil
nee toen wist ik het niet zeker of dat nou in de bandzaal was enzquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat wist ik zelfs nog
Dat heeft namelijk in ToF gestaan
Nee, sorry.quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:54 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[TK] HP Compaq dc7600 Ultra-slim Desktop PC
Iemand interesse?
Sorry, kan ik je niet leverenquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:59 schreef Panzerknacker666 het volgende:
ik zoek nog een motor, regio enschede.
DAN WAS JIJ DAT TOCH WEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:50 schreef haakon het volgende:
[..]
k hoorde gister trouwens dat ik vorige week tegen het podium aanstond met de boks omlaag
Gitaarrock, metal... maar niet die veel te lompe, onverstaanbare shitquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:09 schreef haakon het volgende:
David, wat voor muziek hou je van ? omdat je gitaar speelt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |