quote:
Op zondag 11 oktober 2009 11:17 schreef Netsplitter het volgende:Ook handig wellicht
http://www.dpreview.com/reviews/sonydslra350/Hmmm, nu ik dit zo lees:
Smallest viewfinder to appear on an APS-C DSLR
Screen obstructs use of viewfinder
Image quality suffers above ISO 400 (from both noise and excessive noise reduction)
Daar zou ik niet gelukkig van worden eerlijk gezegt...
Er waren meer mensen niet gelukkig met dat verhaal op dpreview waar alles wat niet Canon of Nikon op de kap heeft staan resoluut de grond in wordt geschreven.
Dat verhaal van die zoeker van de Alfa300/350 is een heel eigen leven gaan leiden. In de praktijk is die zoeker niet slechter dan die van pakweg een EOS350D/400D.
De beeldkwaliteit van de 350 valt in de praktijk ook reuze mee, alleen vergt de 350 wel het nodige van zijn lenzen wat zoveel inhoudt dat je liever niet de gewone 18-70-standaardzoom van Sony moet hebben maar iets beters. De noisereduction kun je gewoon uitzetten en als je RAW's maakt heb je er zelfs niets mee te stellen.
Blijft van het lijstje nog over dat het LCD wel erg ver naar achteren steekt en dat is dan de prijs die je voor een kantelbaar scherm moet betalen (is bij mijn Oly E330 net zo erg als bij de Alfa300 van vrouwlief)